De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2011, 15:54 uur
J.J. Wever schreef:
Ook Do the Pop! The Australian Garage Rock Sound 1976-'87 (2002) staat er 2x op!
Yep, goed gezien. De laatste is verwijderd en de stemmers hebben een PM gekregen.Ook Do the Pop! The Australian Garage Rock Sound 1976-'87 (2002) staat er 2x op!
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 september 2011, 16:17 uur
I Love MJ kan er vanaf. Enkele maanden geleden al aangegeven via de correctie toets (had dit topic nog niet ontdekt). Er werd mij vertelt dat er nog over overlegd werd, dat duurt nu wel heel lang. Volgens mij staat hij ook nog steeds onder de 'correctie opslag' (hoe jullie dat ook noemen). Op het topic zelf gaat het ook helemaal nergens anders over dan of het album wel of niet op de site hoort. Heb op de sites van het label gekeken en die melden ook helemaal niets over deze 'release'
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 september 2011, 20:30 uur
Je hebt volledig gelijk. Bij deze maar de knoop doorgehakt
.
.
0
geplaatst: 13 september 2011, 02:03 uur
0
geplaatst: 16 september 2011, 11:49 uur
Blue Note Trip: Maestro (Birds Beats) (Blue Note 2008) vanochtend toegevoegd staat reeds op MuMe onder de titel Blue Note Trip 7 Birds/Beats.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 september 2011, 16:45 uur
Ik heb ook een dubbele toegevoegd graag die van mij verwijderen
Aunt Mary - Janus
Aunt Mary - Janus
0
geplaatst: 16 september 2011, 17:16 uur
De dubbele van Aunt Mary - Janus is verwijderd. Frank, je was slechts een halve dag later met toevoegen van dit album uit 1973
.
.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 september 2011, 19:12 uur
Svendra schreef:
De dubbele van Aunt Mary - Janus is verwijderd. Frank, je was slechts een halve dag later met toevoegen van dit album uit 1973
.
. Ja echt bizar 38 jaar later
0
geplaatst: 17 september 2011, 10:58 uur
Dat klopt natuurlijk alleen als ie in 1973 reeds aan MuMe toegevoegd had kunnen worden 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 september 2011, 11:24 uur
Zelfs nog meer bizar, want die Aunt Mary stond bij mijn" te doen toevoegingen", maar omdat ik al enkele dagen niks meer kon toevoegen moest die dus wachten. 

0
geplaatst: 17 september 2011, 11:58 uur
GrafGantz schreef:
Dat klopt natuurlijk alleen als ie in 1973 reeds aan MuMe toegevoegd had kunnen worden
Haha, helemaal waar. Herstel: DJFrankie was 0,02% te laat.
0
geplaatst: 17 september 2011, 22:34 uur
Elmore James heeft 2 dezelfde albums op deze site staan :
Elmore James - Dust My Broom
0
Harco
geplaatst: 17 september 2011, 22:39 uur
Dankje, de nieuwste toevoeging met twee stemmen verwijderd. User Lying Mouth een PM gestuurd. De andere stem was afkomstig van Stijn_Slayer, maar hij had een stem uitgebracht op beide toevoegingen (tweemaal 4*), dus vond het niet nodig om Stijn mee te delen dat één ervan verwijderd is.
0
geplaatst: 18 september 2011, 11:03 uur
Deze twee platen lijken verdacht veel op elkaar!
Adam Green - Adam Green (2002)
Adam Green - Garfield (2002)
0
geplaatst: 18 september 2011, 13:34 uur
stephan73 schreef:
Dank je. De eerstgenoemde was de UK release van de tweede en is van de site verwijderd. De stemmers hebben een PM gekregen.
0
geplaatst: 18 september 2011, 19:59 uur
Dit verzamelalbum van Aretha Franklin staat er dubbel op. De onderste / nieuwste kan weg, maar van de bovenste (en dus oudste) moet het jaar aangepast worden. Deze stamt niet af uit 1968 maar 1984.
Aretha Franklin - The Best of Aretha Franklin (1968)
Aretha Franklin - The Best Of (1984)
Verder nog een losse opmerking: er staan 7 verzamelalbums van Shania Twain op de site, waarvan 6 steeds dezelfde tracklist bevatten (de één heeft net wat meer nummers dan de ander). Naast Greatest hits uit 2004 van het Mercury label, lijkt me één van de andere titels meer dan voldoende, toch?
Verder nog een losse opmerking: er staan 7 verzamelalbums van Shania Twain op de site, waarvan 6 steeds dezelfde tracklist bevatten (de één heeft net wat meer nummers dan de ander). Naast Greatest hits uit 2004 van het Mercury label, lijkt me één van de andere titels meer dan voldoende, toch?
0
geplaatst: 18 september 2011, 20:20 uur
Angelo schreef:
Dit verzamelalbum van Aretha Franklin staat er dubbel op. De onderste / nieuwste kan weg, maar van de bovenste (en dus oudste) moet het jaar aangepast worden. Deze stamt niet af uit 1968 maar 1984.
Dank voor de melding, opdracht uitgevoerd. Er waren geen stemmers.
De labels verschillen en ik zie geen duidelijke aanwijzing waarom hier sprake zou zijn van re-releases onder een ander label. Daarvoor moeten de tracklists, ook qua volgorde, meer op elkaar lijken dan nu het geval is.
0
Ponty Mython
geplaatst: 26 september 2011, 18:31 uur
Ik heb geen idee of ik hier goed zit, maar deze Leila:
Leila - Soul Ascension (2011)
is een andere Leila dan deze:
Leila - Courtesy of Choice (2000)
Leila - Blood, Looms and Blooms (2008)
En toch worden ze op Musicmeter als dezelfde artiest beschouwd, wat dus niet klopt.
En toch worden ze op Musicmeter als dezelfde artiest beschouwd, wat dus niet klopt.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 26 september 2011, 20:11 uur
Ponty Mython schreef:
Aangepast. Dit kan je zelf ook door naar de betreffende albums te gaan en dan rechtsboven, corrigeren, met de nodige info (in het desbetreffende veld), dan wordt dit bekeken door de crew.
Info over meerdere artiesten met dezefde naam vind je hier.
0
geplaatst: 27 september 2011, 13:57 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 28 september 2011, 11:00 uur
Peter Frampton - Rise Up (1980) dit is een promoplaat die het jaar erop officieel uitkwam onder de naam Breaking All the Rules.
Geen officiele release dus. Hij moet eraf
Geen officiele release dus. Hij moet eraf
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 29 september 2011, 17:48 uur
Ik heb Greatest Hits van Nickelback uit 2009 verwijderd. Indertijd had ik er al enige twijfels bij tijdens het toevoegen, maar het is wel degelijk een bootleg.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 00:56 uur
Het verschil lijkt me te subtiel om twee afzonderlijke files te verantwoorden.
Sting - At the Movies (1997)
en
Sting - Sting at the Movies (2002)
Sting - At the Movies (1997)
en
Sting - Sting at the Movies (2002)
* denotes required fields.