menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Deze mag blijven staan: Barrelhouse - Hard to Cover, Live (1977) (toegevoegd in 2006, vijf stemmen, één bericht). Kan een moderator de twee berichten van dit album, Barrelhouse - Hard to Cover (1977) (toegevoegd in 2019, één stem van 4,0 van erikvanderscheer, twee berichten), verplaatsen. Dan kan de laatst toegevoegde weg.

Sir Spamalot (crew)
Bij het Australische Horsehunter werd de dubbele toevoeging van het album Caged in Flesh verwijderd: geen berichten, geen stemmen.

Nu staat het album ineens dubbel bij de live albums, Sir Spamalot.

Sir Spamalot (crew)
Klopt, maar enkel een moderator kan de twee berichten verplaatsen naar het juiste album en het zou zonde zijn om die twee berichten te verliezen, dus ik wacht nog even af. Een stem kan herplaatst worden, een bericht gaat verloren.

bennerd (moderator)
De berichten zijn verplaatst, Sir!

Sir Spamalot (crew)
bennerd, van harte dank u wel!

erikvanderscheer, het verwijderde exemplaar bevatte jouw stem van vier sterren.

sheep67 (crew)
Theon Cross - Fyah (2019)

Theon Cross - Fyah (2019)

Staat er dubbel op, bovenste linkje verwijderd/geen stemmmen

geplaatst:
Vanmiddag toegevoegd, maar staat reeds op MuMe:

3X4 (2018)

3 × 4 (2019)

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Laatst toegevoegde (enkele minuten geleden) verwijderd, noch berichten noch stemmen.

De eerste toevoeging krijgt van mij tracktijden en alternatieve titel cadeau.

sheep67 (crew)
geplaatst:
Anima - Stürmischer Himmel (1971)

Anima-Sound - Stürmischer Himmel (1971)

Dubbel op de site, bovenste toevoeging verwijderd

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Helix - The Early Years (1991) werd verwijderd, de zeventien nummers hiervan zijn de zeventien nummers van de eerste twee albums op het H&S label. Geen berichten, geen stemmen.

Verdere info:
Helix - The Early Years (CD, Compilation) | Discogs
Helix - Breaking Loose (1979)
Helix - White Lace & Black Leather (1981)

Artiest Diederik Nomden en Nomden zijn een en dezelfde persoon.
Zijn soloalbum van dit jaar, Nomden - Wingman Returns (2019), hoort dus thuis onder de eerstgenoemde artiest.

Kan dit aangepast worden? (Nomden is dus een alternatieve artiestennaam.)

Rogyros schreef:
Kan dit aangepast worden? (Nomden is dus een alternatieve artiestennaam.)

Is gecorrigeerd.

MARINA - Love (2019)

Alle tracks van deze release vormen de eerste helft van een album dat later dit jaar uit komt.

namelijk dit album
MARINA - Love + Fear (2019)

Sir Spamalot (crew)
Laatst toegevoegde verwijderd, geen berichten, geen stemmen.

Bedankt om te melden, DjFrankie!

CHIEP (crew)
E-Clect-Eddy schreef:
MARINA - Love (2019)

Alle tracks van deze release vormen de eerste helft van een album dat later dit jaar uit komt.

namelijk dit album
MARINA - Love + Fear (2019)
Klopt, dus hoort de eerste release logischerwijze thuis op deze site.

Sir Spamalot (crew)
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning: dubbele toevoeging verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, J.J. Wever!

Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Way Out West: dubbele toevoeging verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, LuukRamaker!

Het is al eerder toegevoegd en weer verwijderd:

Kate Bush - The Other Sides (2019)

Want:

Kate Bush - Remastered in Vinyl IV (2018)

CHIEP (crew)
geplaatst:
robvw192 en dynamo d zijn hun stem daardoor kwijt.

geplaatst:
Ik denk dat ik dat wel overleef. Alleen snap ik dit gedoe niet. Deze cd via BOL binnengehaald, is nu een stand alone uitgave. Dat ie onderdeel is van een box is een wat vage manier van denken, zo kun je met de 5 in 1 series alles van REM tot Moody Blues bij elkaar mikken.

geplaatst:
robvw192 schreef:
Ik denk dat ik dat wel overleef. Alleen snap ik dit gedoe niet. Deze cd via BOL binnengehaald, is nu een stand alone uitgave. Dat ie onderdeel is van een box is een wat vage manier van denken, zo kun je met de 5 in 1 series alles van REM tot Moody Blues bij elkaar mikken.

Ik denk niet dat dit gedoe is hoor.

De Remastered in Vinyl versie is exact hetzelfde op zichzelf staande album, alleen eerder uitgebracht. Pas later is het als los onderdeel op cd uitgebracht (eerder onderdeel van een box). Die cd versie voegt verder niks meer toe aan de lp versie, anders zou het zeker een toevoeging op de site moeten zijn.
De regel op de site is dat de oorspronkelijke release op de site komt te staan. Nu staat het album er eigenlijk dubbel op, alleen met andere hoes, andere titel en de tracklist volgorde is volgens mij iets gewijzigd.

Ik snap die cd release ook wel, want net als de vinyl liefhebbers zullen er genoeg fans zijn die dit los willen hebben en niet als onderdeel van een duurdere box.

Je kunt je stem dus gewoon kwijt, want het zijn exact dezelfde nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:39 uur

geplaatst: vandaag om 10:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.