De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 maart 2019, 18:12 uur
Deze mag blijven staan: Barrelhouse - Hard to Cover, Live (1977) (toegevoegd in 2006, vijf stemmen, één bericht). Kan een moderator de twee berichten van dit album, Barrelhouse - Hard to Cover (1977) (toegevoegd in 2019, één stem van 4,0 van erikvanderscheer, twee berichten), verplaatsen. Dan kan de laatst toegevoegde weg.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 maart 2019, 06:21 uur
Bij het Australische Horsehunter werd de dubbele toevoeging van het album Caged in Flesh verwijderd: geen berichten, geen stemmen.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 06:47 uur
Nu staat het album ineens dubbel bij de live albums, Sir Spamalot.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 maart 2019, 07:11 uur
Klopt, maar enkel een moderator kan de twee berichten verplaatsen naar het juiste album en het zou zonde zijn om die twee berichten te verliezen, dus ik wacht nog even af. Een stem kan herplaatst worden, een bericht gaat verloren.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 maart 2019, 17:07 uur
bennerd, van harte dank u wel!
erikvanderscheer, het verwijderde exemplaar bevatte jouw stem van vier sterren.
erikvanderscheer, het verwijderde exemplaar bevatte jouw stem van vier sterren.
0
geplaatst: 5 maart 2019, 20:36 uur
0
geplaatst: 9 maart 2019, 17:24 uur
Theon Cross - Fyah (2019)
Staat er dubbel op, bovenste linkje verwijderd/geen stemmmen
Staat er dubbel op, bovenste linkje verwijderd/geen stemmmen
0
geplaatst: 12 maart 2019, 17:18 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 maart 2019, 17:38 uur
Laatst toegevoegde (enkele minuten geleden) verwijderd, noch berichten noch stemmen.
De eerste toevoeging krijgt van mij tracktijden en alternatieve titel cadeau.
De eerste toevoeging krijgt van mij tracktijden en alternatieve titel cadeau.
0
geplaatst: 14 maart 2019, 16:39 uur
Anima - Stürmischer Himmel (1971)
Anima-Sound - Stürmischer Himmel (1971)
Dubbel op de site, bovenste toevoeging verwijderd
Anima-Sound - Stürmischer Himmel (1971)
Dubbel op de site, bovenste toevoeging verwijderd
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 maart 2019, 06:21 uur
Helix - The Early Years (1991) werd verwijderd, de zeventien nummers hiervan zijn de zeventien nummers van de eerste twee albums op het H&S label. Geen berichten, geen stemmen.
Verdere info:
Helix - The Early Years (CD, Compilation) | Discogs
Helix - Breaking Loose (1979)
Helix - White Lace & Black Leather (1981)
Verdere info:
Helix - The Early Years (CD, Compilation) | Discogs
Helix - Breaking Loose (1979)
Helix - White Lace & Black Leather (1981)
0
geplaatst: 3 april 2019, 12:06 uur
Artiest Diederik Nomden en Nomden zijn een en dezelfde persoon.
Zijn soloalbum van dit jaar, Nomden - Wingman Returns (2019), hoort dus thuis onder de eerstgenoemde artiest.
Kan dit aangepast worden? (Nomden is dus een alternatieve artiestennaam.)
Zijn soloalbum van dit jaar, Nomden - Wingman Returns (2019), hoort dus thuis onder de eerstgenoemde artiest.
1
geplaatst: 3 april 2019, 14:22 uur
Rogyros schreef:
Is gecorrigeerd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2019, 11:20 uur
Snapped Ankles - Stunning Luxury (2019) mag eraf, stond er al op
0
geplaatst: 5 april 2019, 01:50 uur
MARINA - Love (2019)
Alle tracks van deze release vormen de eerste helft van een album dat later dit jaar uit komt.
namelijk dit album
MARINA - Love + Fear (2019)
Alle tracks van deze release vormen de eerste helft van een album dat later dit jaar uit komt.
namelijk dit album
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 april 2019, 16:34 uur
E-Clect-Eddy schreef:
MARINA - Love (2019)
namelijk dit album
Klopt, dus hoort de eerste release logischerwijze thuis op deze site.MARINA - Love (2019)
namelijk dit album
0
geplaatst: 7 april 2019, 19:02 uur
Dubbel (tweede later toegevoegd):
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Way Out West (2017)
Marty Stuart & His Fabulous Superlatives - Way Out West (2017)
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Way Out West (2017)
Marty Stuart & His Fabulous Superlatives - Way Out West (2017)
0
geplaatst: 7 april 2019, 21:54 uur
Van dezelfde artiest (Marty Stuart) is ook dit album dubbel toegevoegd:
Marty Stuart & His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning (2014)
deze staat al op MuMe:
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning (2014)
Marty Stuart & His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning (2014)
deze staat al op MuMe:
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning (2014)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 april 2019, 06:55 uur
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Saturday Night / Sunday Morning: dubbele toevoeging verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, J.J. Wever!
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Way Out West: dubbele toevoeging verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, LuukRamaker!
Marty Stuart and His Fabulous Superlatives - Way Out West: dubbele toevoeging verwijderd, geen berichten, geen stemmen. Bedankt om te melden, LuukRamaker!
0
geplaatst: 9 april 2019, 17:39 uur
Het is al eerder toegevoegd en weer verwijderd:
Kate Bush - The Other Sides (2019)
Want:
Kate Bush - Remastered in Vinyl IV (2018)
Kate Bush - The Other Sides (2019)
Want:
Kate Bush - Remastered in Vinyl IV (2018)
0
geplaatst: 11 april 2019, 21:49 uur
Ik denk dat ik dat wel overleef. Alleen snap ik dit gedoe niet. Deze cd via BOL binnengehaald, is nu een stand alone uitgave. Dat ie onderdeel is van een box is een wat vage manier van denken, zo kun je met de 5 in 1 series alles van REM tot Moody Blues bij elkaar mikken.
0
geplaatst: 11 april 2019, 22:07 uur
robvw192 schreef:
Ik denk dat ik dat wel overleef. Alleen snap ik dit gedoe niet. Deze cd via BOL binnengehaald, is nu een stand alone uitgave. Dat ie onderdeel is van een box is een wat vage manier van denken, zo kun je met de 5 in 1 series alles van REM tot Moody Blues bij elkaar mikken.
Ik denk niet dat dit gedoe is hoor.
De Remastered in Vinyl versie is exact hetzelfde op zichzelf staande album, alleen eerder uitgebracht. Pas later is het als los onderdeel op cd uitgebracht (eerder onderdeel van een box). Die cd versie voegt verder niks meer toe aan de lp versie, anders zou het zeker een toevoeging op de site moeten zijn.
De regel op de site is dat de oorspronkelijke release op de site komt te staan. Nu staat het album er eigenlijk dubbel op, alleen met andere hoes, andere titel en de tracklist volgorde is volgens mij iets gewijzigd.
Ik snap die cd release ook wel, want net als de vinyl liefhebbers zullen er genoeg fans zijn die dit los willen hebben en niet als onderdeel van een duurdere box.
Je kunt je stem dus gewoon kwijt, want het zijn exact dezelfde nummers.
* denotes required fields.