menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
avatar van B.Robertson
DjFrankie schreef:
(quote)


Nog steeds dubbel


Wordt aan gewerkt. Fase 1 is geschied, nl. overzetten grote hoes, jaar + releasedata en tracktijden.
Het is bij track 6 niet The Surface of Me maar News From the Front. Bij de juiste schrijfwijze van artiesten is het DANGERDOOM en Roger Miret & the Disasters in het voordeel van de oudste toevoeging. Geen aanduidingen met Romeinse cijfers gevonden.

Fase 2 is de administratieve rompslomp: freakey stemde 2,5 en stephan73 3,5.
Tevens voorkomend in de openbare gebruikerslijst CD van freakey en In Bezit stephan73.

Punk-O-Rama - Punk-O-Rama Vol. 10 | Epitaph Records

En dan als laatste de dubbele verwijderd. De laatst toegevoegde welteverstaan.

avatar van B.Robertson
KXNG Crooked & Joell Ortiz - Rise & Fall of Slaughterhouse (2022) verwijderd. Reeds eerder toegevoegd:

Joell Ortiz & KXNG Crooked - Rise & Fall of Slaughterhouse (2022)

avatar van trebremmit
Pearl Jam - Drop in the Park (2009) - MusicMeter.nl

Volgens mij kan deze er wel af, is onderdeel van een boxset en niet apart te koop geweest. Of ik moet mij vergissen.

avatar van coldwarkids
English Teacher - Polyawkward EP (2022) - MusicMeter.nl

Deze kan verwijderd worden. Bestaat uit twee tracks, terwijl EP's minimaal drie tracks moet bevatten? Of alleen als single zijnde?

avatar van WhoAmI
WhoAmI (crew)
coldwarkids schreef:
English Teacher - Polyawkward EP (2022) - MusicMeter.nl

Deze kan verwijderd worden. Bestaat uit twee tracks, terwijl EP's minimaal drie tracks moet bevatten.

EP's mogen altijd op de site:
Toevoegen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

EP's zijn altijd toegestaan; geef bij de toevoeging van een EP altijd een link waaruit blijkt dat het daadwerkelijk een EP betreft. Stuur daarom altijd een link mee van de website van de band/artiest of het label of [...]

Op de Bandcamp van de artiest staat dat het een EP is, dus dat lijkt me ook wel voldoende motivatie:
Polyawkward 'EP' | English Teacher - englishteacher.bandcamp.com

avatar van J.J. Wever
Vanmiddag is dit album 2 x toegevoegd:

Angel Olsen - Big Time (2022) - MusicMeter.nl


Angel Olson - Big Time (2022) - MusicMeter.nl (als 1e toegevoegd maar met een verkeerde achternaam Olson i.p.v. Olsen)

avatar van coldwarkids
Deze mag weg [https://www.musicmeter.nl/album/840587]
Deze gisteren toegevoegd maar beide Olsens ook met Olson(verkeerd) toegevoegd. Nu is de toevoeging van mij met Olsen onterecht verwijderd door aslan deze kan dus weg.

avatar van aslan
aslan (crew)
oh, ik heb de verkeerde verwijderd? ik dacht dat je per ongeluk een dubbele toevoeging had geplaatst en heb de laatste per direct bij het vuilnis gegooid...

avatar van coldwarkids
Nee ik had eerst Angel Olson gedaan maar per ongeluk geplaatst en daarna alsnog Angel Olsen goed toegevoegd Nu heb ik mijn foute toevoeging gecorrigeerd in een Olsen.

avatar van coldwarkids
Dubbele toevoeging. Deze is later toegevoegd.
Stond er al op. Kan verwijderd worden

Angel Olsen - Big Time (2022) - MusicMeter.nl



avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Muslimgauze - Jaal Ab Dullah stond er dubbel op.

avatar van ZAP!
Niet dubbel, maar ik weet zo niet waar ik 't anders moet melden:

Bij Goblin - Zombi (1978) - MusicMeter.nl 'ontbreekt de cover of gaat er iets anders mis.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Da's een verkeerde url (die 0 hoort daar niet). Dit is de enige die je normaal vindt: Goblin - Zombi (1978) - MusicMeter.nl

avatar van B.Robertson
Berieder - The Line (2015) verwijderd, het moet zijn Beriedir - The Line (2015) die ook op de site staat. Geen stemmen, geen berichten.


avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
38 Spesh - 1994 stond er dubbel op.
3dwardVan3 is hierdoor z'n stem kwijt (4,5) en kan deze hier opnieuw plaatsen.

avatar van B.Robertson
Forging the Future (2008) verwijderd wegens promo van Relapse.

avatar van Yestsida
It's Almost Dry van Pusha T staat er al eventjes op.

Deze mag dus weg: Pusha T - It’s Almost Dry (2022) - MusicMeter.nl

avatar van brajoapau
Berichten verplaatst naar Muziek > Nieuws > R.I.P. #2


avatar van Germ
Germ (crew)
DjFrankie schreef:
(quote)


Nog steeds


Dubbele verwijderd. De stem van Angelo is hierdoor verwijderd (2*).

avatar van B.Robertson
Calling All Boys van The Flirts verwijderd daar het dezelfde uitgave is als 10 Cents A Dance met andere titel.
stephan73 stemde 3,5* The Flirts - 10 Cents a Dance (1982)



avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Klopt. Daarom heb ik hem ten tijde van de aankondiging ook niet toegevoegd.

avatar van trebremmit


Die tweede staat op bandcamp, dan mag ie wel op musicmeter denk ik. Die eerste kan er inderdaad wel af.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Joseph Spence - Living on the Hallelujah Side (1980) mag eraf, staat er al op

Deze dus Joseph Spence - Living on the Hallelujah Side (1980) - MusicMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 18:25 uur

geplaatst: vandaag om 18:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.