MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
Duidelijk. Bedankt.

JSPR_G schreef:
(quote)

Dat kan nog jaren duren (hoop ik). HTC Wildfire: traag, maar onbreekbaar.

Ik heb nog een vraagje mbt. tekst gemarkeerd als spoiler:
Het is handig dat deze tekst nu zichtbaar gemaakt kan worden door erop te klikken. Zou het niet ook mogelijk kunnen zijn om het weer onzichtbaar te maken door nogmaals te klikken? Als nu iemand per ongeluk een spoiler aanklikt moet hij refreshen om het weer onzichtbaar te maken..
En waarom kunnen spoilers in quotes niet zichtbaar gemaakt worden door erop te klikken?

Dat laatste is een bug, gaat op de lijst.
Dat eerste lijkt me niet zo belangrijk persoonlijk, je kunt zoals gezegd altijd wegscrollen of refreshen mocht dat per ongeluk gebeuren. Misschien dat ik daar later nog eens naar kijk, eerst maar even de echte bugs weg werken.

Volgens mij zie ik hier en daar al wat meer contrast. Begin te wennen! Nogmaals complimenten aan de makers, tof hoe je dit doet Jordy.

Als je een user roept is de 7 kleiner dan de andere getallen.
7744leon
7744leon

Heb ik alleen last van als ik op 90% draai, dan zijn alle 7's "te klein", als ik de pagina weer op 100% draai ziet alles er gewoon uit

Ah, dat is inderdaad het probleem.
Was al weer helemaal vergeten dat ik de site op 90% had staan

Kan alles niet wat verkleind worden? Het is zo vermoeiend om nu alles te lezen.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik wil terug. Nu.

Waar is de ja knik smiley als je hem nodig hebt.

What the? Nou, Jordy:

Wanneer ik of of welke ''oude smiley dan ook invoer en de optie ''voorbeeld'' kies zie je deze smiley's gewoon als vanouds staan. Wanneer ik het bericht plaats zie je echter slechts de leestekens. Neem een voorbeeld aan... ''voorbeeld''.

for instance kan niet verdwijnen. Bovendien is er geen enkele reden om de voorheen zeer sterke smiley's die MuMe deden onderscheiden van een heleboel andere fora te vervangen door de melige soort huidige smiley's.

panjoe (moderator)
Er is wel een reden om ze te vervangen, zoals Jordy hier al uitlegde.

Sietse
Ja iets met pixels begreep ik...maar ik zie het probleem eigenlijk niet.

http://orphax.com/andere/lastfm/cheer.gif

is toch wel de smiley die ik het minste mis moet ik zeggen. Maar 9 van de 10 keer als ik hem tegenkwam werd ie dan ook gebruikt door MJ.

Begin ook wel wat te voelen voor de nieuwe set, maar de mis ik nog wel en de vind ik niet zo duidelijk . Wie-o-wie bouwt de oude smileys om?

Sietse
Geef me een link en ik maak er iets moois van

Haha ja, ik vind het ook helemaal niet erg dat MJ nu zijn geliefde niet meer kan gebruiken.

Ik zou inderdaad zeggen dat met enige Paint-, of nog beter, photoshopfrutsels die oude smileys gewoon vallen te vergroten zonder dat mensen last krijgen van pixelproblemen. Moet zeggen dat ik ook vaak weemoedig in bed lig terug te denken aan de , de , de en vooral de oude - die nieuwe komt enigszins infantiel over. Maar goed, als dat niet kan heeft Jordy in ieder geval voldoende argumentatie gegeven.

Ja, van de nieuwe ben ik ook niet zo'n liefhebber, de oude was een lekker arrogante tandpastaglimlach terwijl ik de nieuwe gewoon lelijk vind.
Maar behalve de smiley's (het dansende poppetje en de aanbidder worden hier het meest gemist) ben ik zeker tevreden ben met het nieuwe design (ook de duimen omhoog waren vroeger leuker )

MJ_DA_MAN schreef:
Wanneer ik of of welke ''oude smiley dan ook invoer en de optie ''voorbeeld'' kies zie je deze smiley's gewoon als vanouds staan.

Dat is een bug, bedankt voor het melden.

Dat die denigrerende weg is vind ik eerlijk gezegd niet zo erg.

Verder, als er iemand (serieus) goed is met Photoshop kan ik de originele PSD van de nieuwe smileys wel even opsturen.

Als ik op een bepaalde pagina naar beneden heb zitten scrollen en ik scroll daarna terug, dan krijg ik bovenin mijn scherm een dikke witte balk. Het lijkt wel of de hele pagina daardoor een stukje naar beneden geschoven wordt en alle hyperlinks verschoven zijn. Daardoor kan ik geen links meer fatsoenlijk aanklikken.
Zodra ik helemaal naar boven scroll verdwijnt die witte balk en werkt alles weer normaal.

Edit: Ik merk net dat het onderaan de pagina ook wel eens gebeurt.
http://oi41.tinypic.com/157gdau.jpg

Arrie schreef:
Haha ja, ik vind het ook helemaal niet erg dat MJ nu zijn geliefde niet meer kan gebruiken.
Dat dus.
Laat mensen liever met woorden zeggen waarom ze een reactie vreemd vinden.

Onweerwolf
herman schreef:
is toch wel de smiley die ik het minste mis moet ik zeggen

Het is juist de smiley die ik het meest zal missen. Die smiley hoort op elk forum thuis.

Casartelli (moderator)
Mwah. De worshipsmiley is hier de enige die écht gemist wordt, vooral omdat er eigenlijk niks ook maar een beetje in de buurt komt. Een hartje (dat ding wat bij de oudgedienden wel met aangegeven wordt) zou een redelijk compromis zijn. Verder mocht ik mijn afkeuring ook graag laten merken met een , of , maar een of een vat dat meestal ook wel samen.

Die affreuze 'puke-smiley' vind ik ongeveer de maximale representatie van gebrek aan uitdrukkingsvermogen en toonbeeld van ongeletterdheid. Nou is achteruithollende taalvaardigheid wel een teken des tijds en als zodanig is die smiley wel op zijn plaats. Ik wil daarom suggereren om de wat meer 'fysieke' zeg maar ADHD-smiley's op beperkte schaal te herinvoeren voor minder penvaardige posters, op voorwaarde dat zij bereid zijn een banderol met daarop de letters "AP" (associate poster = junior-poster) om hun avatar te draperen

Ik mis de oude smileys ook. Vooral de worshipsmiley en de MJ smiley, om het maar even een naam te geven.

panjoe (moderator)
Jordy schreef:
Verder, als er iemand (serieus) goed is met Photoshop kan ik de originele PSD van de nieuwe smileys wel even opsturen.

Ik zou het best willen proberen, maar mijn skills zijn redelijk beperkt.

Er zullen vast users zijn die wel over serieuze Photoshopvaardigheden beschikken. De eerste die bij me opkomt is Silky & Smooth. Misschien zou die er even naar kunnen kijken, als hij daar tijd voor en zin in heeft... No pressure, natuurlijk.

Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar je mag mij altijd wel even PM'en hoor Jordy!

stoepkrijt schreef:
Als ik op een bepaalde pagina naar beneden heb zitten scrollen en ik scroll daarna terug, dan krijg ik bovenin mijn scherm een dikke witte balk. Het lijkt wel of de hele pagina daardoor een stukje naar beneden geschoven wordt en alle hyperlinks verschoven zijn. Daardoor kan ik geen links meer fatsoenlijk aanklikken.
Zodra ik helemaal naar boven scroll verdwijnt die witte balk en werkt alles weer normaal.

Ik ook, ook in Chrome, al vanaf het begin maar nooit melding van gemaakt omdat het niet altijd is. Kan mijn vinger er nog niet opleggen wanneer wel/niet...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.