De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:22 uur
Ik kan nu ook niet meer qoute en eigen berichten aanpassen.
Het is duidelijk crisis.
Het is duidelijk crisis.
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:23 uur
Ok, dan is m'n pc in elk geval niet gehackt, een pak van m'n hart.
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:24 uur
Ik kan dus ook mijn berichtje hieboven herstellen, moet dus quoten zijn 

0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:25 uur
Ok, taggen gaat nog wel via de "oude" methode, de snelle methode van @ typen en daarna de username doet het hier niet meer.
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:27 uur
De tag doet het inderdaad niet met @ ... een bericht nadien bewerken kan echter ook niet meer.
...
...
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 10:28 uur
0
geplaatst: 14 oktober 2014, 11:58 uur
Jordy schreef:
weer goed nu?
weer goed nu?
Zo te zien kan er weer gekwoot worden. Nu ook nog even het directe taggen proberen: Jordy
/edit: als een zonnetje

0
geplaatst: 15 oktober 2014, 20:29 uur
Er zijn blijkbaar problemen met in/uitloggen. Net was ik ineens uitgelogd, en als ik weer probeerde in te loggen, keurde hij het wachtwoord af. Dit overkwam veel users, zo bleek op Facebook. Enkele minuten later was het probleem verholpen, maar weer een paar minuten later hetzelfde euvel. Hopelijk komt dit bericht dus nu wel aan...
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 10:44 uur
Ik las hier wat over avatars een paar dagen geleden.
Als ik gequote wordt door een user dan zie ik bij zijn bericht zijn huidige avatar.
Maar bij mijn updates rechts boven verschijnt zijn oude avatar
als ik met de cursor over het uitroepteken beweeg.
Als ik gequote wordt door een user dan zie ik bij zijn bericht zijn huidige avatar.
Maar bij mijn updates rechts boven verschijnt zijn oude avatar
als ik met de cursor over het uitroepteken beweeg.
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 13:05 uur
browsercache legen, of een "harde" refresh doen via het icoontje van je browser
0
geplaatst: 18 oktober 2014, 08:51 uur
Het cijfer in het rode cirkeltje dat verschijnt als je een pm of getagd / gequote bent blijft staan ook nadat ik de pm heb geopend of naar het getagde / gequote ben geweest....????
0
geplaatst: 19 oktober 2014, 13:33 uur
ik heb onder water wat technische wijzigingen gedaan in de verbinding naar de database. Als jullie ergens rare dingen zien (pagina's of functionaliteiten die het niet doen, vreemde tekens hier en daar) dan hoor ik het graag
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 15:14 uur
De algemene zoekfunctie herkent (vrijwel?) geen albums meer. Artiesten worden wel getoond.
0
geplaatst: 22 oktober 2014, 19:24 uur
Gewoon benieuwd: hoe kan het dat er sinds gisteren(?) ineens structureel meer niet-ingelogde gebruikers lijken te zijn (zie homepage)? Voorheen waren dat er altijd ongeveer evenveel of iets meer dan het aantal ingelogde gebruikers. Meestal op drukke momenten 150 of net erboven en als het rustig is net onder de 100. Nu zijn het er bijna voortdurend boven de 200.
0
geplaatst: 22 oktober 2014, 20:51 uur
Het zijn er ineens zo veel meer dat het me toch meer een verandering in de telling lijkt, of iets dergelijks...
0
geplaatst: 22 oktober 2014, 21:02 uur
Lukas schreef:
Het zijn er ineens zo veel meer dat het me toch meer een verandering in de telling lijkt, of iets dergelijks...
Musicmeter: home van de musically homeless - with or without log - maar the lady with the log blijft merkwaardig

0
geplaatst: 23 oktober 2014, 00:34 uur
En dan nog iets in de categorie heel kleine problemen. Ik heb zojuist deze verzamelaar toegevoegd. Dit gezelschap is afkomstig van het Britse Kanaaleiland Jersey. Strikt genomen maakt dat geen deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Jersey (en Guernsey) staan echter - in tegenstelling tot het eiland Man en Britse overzeese gebieden - niet in de landenlijst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.