De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2014, 22:06 uur
vooruit, ik zal m'n kostbare vrije tijd wel weer opofferen om jullie problemen op te lossen
0
geplaatst: 22 december 2014, 18:32 uur
als ik bij toplijsten/overig alleen het genre selecteer dan krijg ik geen overzicht meer van het genre. Is er iets aan de hand?
0
Zephyr
geplaatst: 22 december 2014, 19:22 uur
dynamo d ; dit bericht plaatste ik op 17 december :
Krijg jij die lijst nu ook te zien, als je een genre selecteert ?
Zephyr schreef:
Als ik zoek naar Toplijsten >> Overig >> Genre : Hiphop, krijg ik dit als resultaat. Dat lijkt me niet helemaal de juiste lijst te zijn
Als ik zoek naar Toplijsten >> Overig >> Genre : Hiphop, krijg ik dit als resultaat. Dat lijkt me niet helemaal de juiste lijst te zijn
Krijg jij die lijst nu ook te zien, als je een genre selecteert ?
0
geplaatst: 26 december 2014, 20:39 uur
Bij de stemhistorie (als je bij een album op statistieken klikt) is er wat mis.
0
geplaatst: 26 december 2014, 22:46 uur
Ben Howard - The Burgh Island E.P. (2012) staat 2x in de folk top 50 

0
geplaatst: 27 december 2014, 10:52 uur
Hetzelfde voor platen die in de top-250 staan. Op de overzichtspagina van het album staat 2 keer onder elkaar de positie van het album in die toplijst.
0
Zephyr
geplaatst: 27 december 2014, 14:14 uur
Het lijkt me dat zoals de top-250 er nu staat, er iets niet helemaal klopt. Nirvana - Nevermind is gezakt van 7 naar 12 (?), U2 - The Joshua Tree staat op de 33e stek (was ongeveer 24), en Joy Division - Unknown Pleasures staat nu 15, en dat was meestal zo rond plek 23/24. Metallica - Master of Puppets staat nu 35; was ongeveer plek 17/18, dacht ik.
Aan het aantal noteringen achter het aantal punten te zien, lijkt het wel of niet alle persoonlijke top-10-en in de totaallijst verwerkt zijn ?
Aan het aantal noteringen achter het aantal punten te zien, lijkt het wel of niet alle persoonlijke top-10-en in de totaallijst verwerkt zijn ?
0
geplaatst: 27 december 2014, 14:18 uur
Zephyr schreef:
Het lijkt me dat zoals de top-250 er nu staat, er iets niet helemaal klopt. Nirvana - Nevermind is gezakt van 7 naar 12 (?), U2 - The Joshua Tree staat op de 33e stek (was ongeveer 24), en Joy Division - Unknown Pleasures staat nu 15, en dat was meestal zo rond plek 23/24. Metallica - Master of Puppets staat nu 35; was ongeveer plek 17/18, dacht ik.
Dat klopt. Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Toplijsten (centraal topic) Het lijkt me dat zoals de top-250 er nu staat, er iets niet helemaal klopt. Nirvana - Nevermind is gezakt van 7 naar 12 (?), U2 - The Joshua Tree staat op de 33e stek (was ongeveer 24), en Joy Division - Unknown Pleasures staat nu 15, en dat was meestal zo rond plek 23/24. Metallica - Master of Puppets staat nu 35; was ongeveer plek 17/18, dacht ik.

0
Zephyr
geplaatst: 27 december 2014, 14:29 uur
Aha ! Dat topic had ik nog niet gelezen... Dank je JoaMuse !!
0
geplaatst: 27 december 2014, 19:58 uur
Ik kan bij beide albums van de band Kairon; IRSE! niet op de hoes klikken om te vergroten. Is dit een foutje?
Kairon; IRSE! - Ujubasajuba (2014)
Kairon; IRSE! - The Defect in That One Is Bleach / We're Hunting Wolverines (2011)
Kairon; IRSE! - The Defect in That One Is Bleach / We're Hunting Wolverines (2011)
0
geplaatst: 27 december 2014, 20:09 uur
JSPR_G schreef:
Ik kan bij beide albums van de band Kairon; IRSE! niet op de hoes klikken om te vergroten. Is dit een foutje?
Is dat niet omdat er geen grote hoes toegevoegd is?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 27 december 2014, 20:19 uur
Inderdaad: alleen als een hoes kleiner is dan 300x300 kan je ze aanklikken om te vergroten.
Bij deze grotere hoezen geplaatst.
Bij deze grotere hoezen geplaatst.
0
geplaatst: 28 december 2014, 01:50 uur
Als ik op het hoofdscherm zoek op Hjalmar krijg ik een lijstje met albums en artiesten. Alleen worden bij de artiesten de diakrieten niet goed weergegeven. zie plaatje
0
geplaatst: 28 december 2014, 16:25 uur
Hier gebeurt iets raars (althans in mijn scherm). Deranged sluit in de twee-na-laatste post zijn episode in italic niet af, waarna het hele forum (inclusief gebruikersnamen) in italic blijft staan.
http://i61.tinypic.com/118nbjl.png
http://i61.tinypic.com/118nbjl.png
0
geplaatst: 28 december 2014, 17:01 uur
ja bedankt
ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)
het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?
ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?
0
geplaatst: 28 december 2014, 19:06 uur
Jordy schreef:
ja bedankt
ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)
het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?
ja bedankt
ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?
De tag stond (waarschijnlijk per ongeluk) midden in een url. Die heb ik dus weggehaald, en de url alsnog goed afgesloten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 december 2014, 14:01 uur
Albumgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 december 2014, 14:18 uur
Sir Spamalot schreef:
Albumsgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...
Albumsgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...
Bij mij ook. We hadden het eerder bij een album met een moeilijke titel, maar dat lijkt hier wel mee te vallen.
0
geplaatst: 29 december 2014, 14:52 uur
Sir Spamalot schreef:
Albumgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...
Als ik op de link klik, lijkt het wel of de UFO weggevlogen is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.