MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
vooruit, ik zal m'n kostbare vrije tijd wel weer opofferen om jullie problemen op te lossen

Opgelost inmiddels

als ik bij toplijsten/overig alleen het genre selecteer dan krijg ik geen overzicht meer van het genre. Is er iets aan de hand?

Zephyr
dynamo d ; dit bericht plaatste ik op 17 december :

Zephyr schreef:
Als ik zoek naar Toplijsten >> Overig >> Genre : Hiphop, krijg ik dit als resultaat. Dat lijkt me niet helemaal de juiste lijst te zijn

Krijg jij die lijst nu ook te zien, als je een genre selecteert ?

bekend probleem inderdaad, zal er straks even naar kijken

Bij de stemhistorie (als je bij een album op statistieken klikt) is er wat mis.

bedankt, ik ga even kijken

Ben Howard - The Burgh Island E.P. (2012) staat 2x in de folk top 50

Hetzelfde voor platen die in de top-250 staan. Op de overzichtspagina van het album staat 2 keer onder elkaar de positie van het album in die toplijst.

ik zal er even naar kijken, bedankt

Casartelli (moderator)
thelion schreef:
Waar is het album Sigur Rós - ( ) (2002) gebleven?

Arrie schreef:
Je linkt er zelf naar.

Hij is weer leeg.

Zephyr
Het lijkt me dat zoals de top-250 er nu staat, er iets niet helemaal klopt. Nirvana - Nevermind is gezakt van 7 naar 12 (?), U2 - The Joshua Tree staat op de 33e stek (was ongeveer 24), en Joy Division - Unknown Pleasures staat nu 15, en dat was meestal zo rond plek 23/24. Metallica - Master of Puppets staat nu 35; was ongeveer plek 17/18, dacht ik.

Aan het aantal noteringen achter het aantal punten te zien, lijkt het wel of niet alle persoonlijke top-10-en in de totaallijst verwerkt zijn ?

Zephyr schreef:
Het lijkt me dat zoals de top-250 er nu staat, er iets niet helemaal klopt. Nirvana - Nevermind is gezakt van 7 naar 12 (?), U2 - The Joshua Tree staat op de 33e stek (was ongeveer 24), en Joy Division - Unknown Pleasures staat nu 15, en dat was meestal zo rond plek 23/24. Metallica - Master of Puppets staat nu 35; was ongeveer plek 17/18, dacht ik.

Aan het aantal noteringen achter het aantal punten te zien, lijkt het wel of niet alle persoonlijke top-10-en in de totaallijst verwerkt zijn ?
Dat klopt. Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Toplijsten (centraal topic)

Zephyr
Aha ! Dat topic had ik nog niet gelezen... Dank je JoaMuse !!

Ik kan bij beide albums van de band Kairon; IRSE! niet op de hoes klikken om te vergroten. Is dit een foutje?

Kairon; IRSE! - Ujubasajuba (2014)
Kairon; IRSE! - The Defect in That One Is Bleach / We're Hunting Wolverines (2011)

JSPR_G schreef:
Ik kan bij beide albums van de band Kairon; IRSE! niet op de hoes klikken om te vergroten. Is dit een foutje?

Kairon; IRSE! - Ujubasajuba (2014)
Kairon; IRSE! - The Defect in That One Is Bleach / We're Hunting Wolverines (2011)

Is dat niet omdat er geen grote hoes toegevoegd is?

CHIEP (crew)
Inderdaad: alleen als een hoes kleiner is dan 300x300 kan je ze aanklikken om te vergroten.
Bij deze grotere hoezen geplaatst.

Aha, daar had ik niet aan gedacht.
Bedankt!

Als ik op het hoofdscherm zoek op Hjalmar krijg ik een lijstje met albums en artiesten. Alleen worden bij de artiesten de diakrieten niet goed weergegeven. zie plaatje

Bedankt, zal er naar kijken

Hier gebeurt iets raars (althans in mijn scherm). Deranged sluit in de twee-na-laatste post zijn episode in italic niet af, waarna het hele forum (inclusief gebruikersnamen) in italic blijft staan.

http://i61.tinypic.com/118nbjl.png

Dat is wel vaker gebeurd, ja. Altijd grappig.

Gelukkig ben je moderator en kun je er iets aan doen

Ja, maar ik dacht: misschien moet jij dit eerst weten...

ja bedankt ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)

het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?

Jordy schreef:
ja bedankt ik zal even kijken of ik er structureel iets aan kan doen. Het is niet altijd, bij elke on-afgesloten i-tag, dus het is alleen in speciale gevallen (vermoed ik)

het je (inmiddels) alleen een afsluitende i-tag geplaatst in het bericht of ook nog andere aanpassingen?

De tag stond (waarschijnlijk per ongeluk) midden in een url. Die heb ik dus weggehaald, en de url alsnog goed afgesloten.

bedankt, staat genoteerd!

Sir Spamalot (crew)
Albumgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...

Casartelli (moderator)
Sir Spamalot schreef:
Albumsgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...

Bij mij ook. We hadden het eerder bij een album met een moeilijke titel, maar dat lijkt hier wel mee te vallen.

Sir Spamalot schreef:
Albumgegevens zijn ribbedebie? Klik, zowel in Firefox als in IE. Ofwel beging ik te flippen...

Als ik op de link klik, lijkt het wel of de UFO weggevlogen is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.