MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
wordt dit weekend opgelost

Simon Smith (crew)
Albums van "The The" zijn erg moeilijk te vinden, hoe doe ik dat, met welke zoekopdracht?

Simon Smith schreef:
Albums van "The The" zijn erg moeilijk te vinden, hoe doe ik dat, met welke zoekopdracht?

the,the

Simon Smith (crew)
trebremmit schreef:
(quote)

the,the

Aha, bedankt. Wel onlogisch en weinig intuitief.

gaat op de lijst om dat te verbeteren

tot die tijd: via de albumtitel, zou ik aanraden

Ik heb onder water het hele toplijstengebeuren opnieuw gebouwd. Als het goed is moeten jullie hier niets van merken, maar mocht je ergens iets raars zien...

ik zie iig al dat de toplijst live het niet meer doet, dus daar ga ik nog even naar kijken

Vento Vivimus
Bij het inloggen op de MusicMeter site vandaag merkte ik dat de actuele rotatielijst van de ''voorpagina' is verdwenen. Is dit permanent ? Ik zou dat erg jammer vinden omdat het overzicht een aardige graadmeter is/was voor de ontwikkeling van het muzikale landschap in Nederland.

Nee dat is een foutje

Jordy schreef:
wordt dit weekend opgelost

De stemmenlijsten lopen weer synchroon. Thanx

Jordy schreef:
Ik heb onder water het hele toplijstengebeuren opnieuw gebouwd. Als het goed is moeten jullie hier niets van merken, maar mocht je ergens iets raars zien...

Dit verklaart dan vast waarom de rotatielijst er zo raar uit ziet

haha ja inderdaad

Als ik zoek binnen een topic op mijn eigen naam krijg ik niet meer mijn eigen berichten te zien, maar alleen berichten waarin ik word genoemd of gequoted.

Zo als hier 6 resultaten terwijl het er een paar duizend zouden moeten zijn.

opgelost?

Yep, thanx

thelion schreef:
Als ik zoek binnen een topic op mijn eigen naam krijg ik niet meer mijn eigen berichten te zien, maar alleen berichten waarin ik word genoemd of gequoted.

Zo als hier 6 resultaten terwijl het er een paar duizend zouden moeten zijn.

Is dat niet gewoon dat je op gebruiker ipv bericht moet zoeken?

Jordy schreef:

ik zie iig al dat de toplijst live het niet meer doet, dus daar ga ik nog even naar kijken

Bij de bovenste 5 van de toplijst van IJsland staan opeens 3 live albums.

Aha bedankt, daar zal ik naar kijken

Dat is trouwens bij iedere toplijst nu. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar de top vijf van 2014 bijvoorbeeld wordt door vier livealbums bevolkt. Livealbums scoren sowieso fenomenaal hoog, maar echt representatief voor dergelijke lijsten is dat niet. Nu, ik veronderstel dat je dat ondertussen wel doorhebt

Zephyr
Als ik zoek naar Toplijsten >> Overig >> Genre : Hiphop, krijg ik dit als resultaat. Dat lijkt me niet helemaal de juiste lijst te zijn

aanvulling 15:21 uur : ik krijg exact dezelfde lijst bij om het even welk genre ik ook selecteer !

aanvulling 15:38 uur : per jaar, land en decennium gaat ie wel goed.

Zephyr schreef:
Als ik zoek naar Toplijsten >> Overig >> Genre : Hiphop, krijg ik dit als resultaat. Dat lijkt me niet helemaal de juiste lijst te zijn

aanvulling 15:21 uur : ik krijg exact dezelfde lijst bij om het even welk genre ik ook selecteer !

aanvulling 15:38 uur : per jaar, land en decennium gaat ie wel goed.

ga er naar kijken!

Een spectaculaire nieuwe feature, die ik écht niet ontwikkeld heb, alleen maar om deze site te promoten:

Je kunt nu via enkele share knoppen boven je jaarlijstje, makkelijk je favoriete album(s) van 2014 delen met je vriendjes en volgers

Super!

panjoe (moderator)
Overbodige berichten weggebezemd.

Waar is het album Sigur Rós - ( ) (2002) gebleven?

thelion schreef:
Waar is het album Sigur Rós - ( ) (2002) gebleven?

Je linkt er zelf naar.

Nu staat alles er weer, vanochtend was de pagina leeg..........

Ik kan in PM geen smiley mee sturen

gaat op de lijst!

Als ik nu ga naar mijn updates/artiesten en ik klik één van de artiesten aan, bijv U2 of Asaf Avidan, wordt [berichten] met een donker veld gemarkeerd, maar verschijnt er er een lege pagina. Op [berichten] klikken met de muis heeft geen gevolg: pagina blijft leeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.