MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ik zie geen Top 10'en meer. Niet die van mijzelf, ook niet die van anderen. Zijn er meer die dit hebben?

Het zal ook wel iets te maken hebben met dat op de startpagina de top 10 van 2013 staat?

Die zie ik ook niet meer die top 10en.
Ik kan mijn top 10 wel nog zien via het menu rechtsboven (profiel).

excuus, opgelost volgens mij

Nope, 2013 staat nog steeds op de openingspagina.

aha ik doelde op de top 10

Alles ok nu

Ozric Spacefolk
Ik moet bij elk bericht (dat ik type, dus niet ctrl-v/ctrl-c etc.) aangeven/vinken dat het géén gekopieerde tekst van een andere website is.

Normaliter moet dat enkel, wanneer/als je iets kopieert, nu moet ik dat bij elk bericht doen.

Ik had het net wel, toen ik een bericht postte bij het audio topic. Daar zat ook geen kopieerwerk in. Ik vond dat al vreemd. Wat jij dus ook had, Ozric. Maar nu heb ik het niet. Toen ik net het 'testbericht' stuurde.

Edit: ook bij dit bericht heb ik het probleem niet. Ik dacht hiervoor dat het aan mij lag, maar Ozric had het dus ook. Nu weer niet. Vreemd.

Ozric Spacefolk
test

Edit: Bij dit bericht geen last, maar de hele middag wel. Zelfs bij mijn bericht van 16:02 waar ik het probleem meldde.

Klein dingetje: Sigur Rós wordt niet correct weergegeven in de stemtabel van de top250. Er staat dan 'Sigur Rós'.

Ozric Spacefolk schreef:
Ik moet bij elk bericht (dat ik type, dus niet ctrl-v/ctrl-c etc.) aangeven/vinken dat het géén gekopieerde tekst van een andere website is.

Normaliter moet dat enkel, wanneer/als je iets kopieert, nu moet ik dat bij elk bericht doen.

Hier het zelfde, bij een ladder etc, .

nu nog steeds? dacht dat ergens dit weekend opgelost te hebben

panjoe (moderator)
Bij dit bericht hoefde het i.i.g. niet.

Als je in een ladder ergens tussen in een "enter" geeft om een lied hoger te plaatsen, moet je al aanvinken dat er geen rechten op zitten.
Zojuist nog getest.

bij het bewerken van een bestaand bericht?

copy van een bestaand bericht, deze ladder.

Muziek >> Muziekgames >> New Wave/(Post)Punk song per jaar

Maar wat is dan de fout? Dat is juist het hele idee, dat je bij het copy/pasten van een grote(re) lap tekst, even moet aanvinken dat het geen copyrighted materiaal is.

Misschien begrijp ik je verkeerd.

Klopt, ik zit er naast, bij gewone berichten gaat het goed.

Ozric Spacefolk
Jordy schreef:
Maar wat is dan de fout? Dat is juist het hele idee, dat je bij het copy/pasten van een grote(re) lap tekst, even moet aanvinken dat het geen copyrighted materiaal is.

Misschien begrijp ik je verkeerd.

Bij mij ging het echt om zelf-getypte teksten. Niks geen gekopieer. Maar dat was vh weekend. Vandaag geen last van.

Yup, dat heb ik dus opgelost

Ozric Spacefolk
Waarvoor dank.

En ik heb ook geen problemen meer.
En aangezien Rudi zich vergiste, is dat een afgesloten issue.

Waarom staan er twee koppel tekens tussen arties en album op de album pagina's?

Gary Clark Jr. - Live niet alleen bij dit album maar bij alle albums (heb er zo maar 20 gecheked) denk dat het dus bij alle albums is.

bugje, zal er even naar kijken

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Bij mij ging het echt om zelf-getypte teksten. Niks geen gekopieer. Maar dat was vh weekend. Vandaag geen last van.
Is het mogelijk dat dit probleem zich nog af en toe voordoet bij privéberichten?

Daar zou die check helemaal niet moeten zitten, gaat op de lijst!

Ozric Spacefolk
Jordy schreef:
Daar zou die check helemaal niet moeten zitten, gaat op de lijst!

Toevallig had ik die bug vandaag. Toen ik iemand van de crew terugmailde.

Casartelli (moderator)
Welke albums staan er op dit moment op #8 en #22 in de rotatielijst?

Oeh, spannend!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:22 uur

geplaatst: vandaag om 13:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.