MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
tuktak
Ik heb er even op gestemd via stemtabel en dit zijn ze:
08 Bjørn Riis - Lullabies in a Car Crash (2014)
22 Röyksopp - The Inevitable End (2014)

Neemt niet weg dat er iets niet helemaal goed gaat.

okee bedankt, zal er naar kijken

Ozric Spacefolk
De tweede keer dat ik dit zie vandaag.

http://i59.tinypic.com/27z9c7t.png

Ik zal even kijken!

Als je een bericht wilt plaatsen op een artiestenpagina, dan staat het menu onder de berichten ipv daarboven. Dat maakt het bij sommige artiesten onmogelijk een nieuw berichtje aan te maken.

Als voorbeeld: hier

zal even kijken!

Bij dit album met extreem lange titels kan ik op de mobiele versie van de website onmogelijk de volledige titels lezen: Sufjan Stevens - Illinois (2005)

Voorbeeld

Ik heb op de mobiele versie ook geregeld dat hij bij de zoekfunctie (met de dropdownbox) niet gaat naar het album waarop ik klik maar naar hetgeen vlak onder de dropdownbox staat.

Ik heb een Moto G, Android 4.4. en gebruik de standaard Chrome browser.

JSPR_G schreef:
Bij dit album met extreem lange titels kan ik op de mobiele versie van de website onmogelijk de volledige titels lezen: Sufjan Stevens - Illinois (2005)

Voorbeeld

Als ik m'n telefoon draai is het prima te lezen

Ik zal in ieder geval even naar de breedte van die tracklist kijken. Dat met die zoekfunctie kan ik even niet nabootsen / ben ik op iOS nog niet tegen gekomen. Zal er binnenkort weer eens een Android toestel bij pakken,

Voor moes het niet helemaal duidelijk zijn, dit is wat ik bedoel:

Zephyr
Bij de toplijst 60's zie ik geen artiest + titel bij nummer 38.

En bij de toplijst 70's zie ik geen artiest + titel bij nummers 31 en 36.

Bij de 90's geen titels bij nrs. 1, 12, 13 en 49.

Zephyr schreef:
Bij de toplijst 60's zie ik geen artiest + titel bij nummer 38.

En bij de toplijst 70's zie ik geen artiest + titel bij nummers 31 en 36.

Bij de 90's geen titels bij nrs. 1, 12, 13 en 49.

Zo even in de toplijsten in diverse decenniums (filter) gekeken, een paar keer per decennium ('70, '80, '90) staat er enkel een jaartal genoemd ipv van een albumtitel-uitvoerende artiest.

Zal er binnenkort even naar kijken, bedankt

Als ik op een hoes klik om te vergroten, krijg ik een zwart vierkant
dat maar voor het bovenste vijfde of zesde gevuld is met de hoesafbeelding.

Na F5 te klikken lukt het soms wel, maar evengoed krijg ik dan gewoon een volledig zwart vierkant.

Het probleem doet zich niet voor bij andere sites, dus ligt het misschien aan MuMe?

Assurancetourix
De verzamel albums van o.a. deze artiest
Francisco Rotundo
staan ook vermeld onder de gastoptredens.

Assurancetourix schreef:
De verzamel albums van o.a. deze artiest
Francisco Rotundo
staan ook vermeld onder de gastoptredens.

Dat komt omdat "iemand" tijdens het toevoegen de artiestennaam
bij sommige of alle tracks ook als gastartiest heeft vermeld.

Voor de derde keer in een week tijd is er een bericht van mij bij een album verwijderd, verzwonden, ausradiert. Vroeger kreeg je een berichtje/pm met opgaaf van reden (of stond er een toelichting), wel zo netjes. Is anno 2015 fatsoen en opheldering ten prooi gevallen aan bezuiniging?

Voor de crew/moderators,

Er is iets vreemds aan de hand bij de "berichten"-tab van de artiestenpagina van Björk. Er lopen twee aparte 'discussies' (alsof het om twee verschillende artiesten zou gaan) :

Björk
en
Björk Guðmundsdóttir

De tweede link (artiest 26305) verwijst naar "Björk Guðmundsdóttir" wat ook gewoon Björk is. Als je bij die artiest (26305) op 'informatie' of 'discografie' klikt kom je wel weer bij Björk (artiest 1623) uit. Het lijkt me dat de 'berichten'-tab ook alleen naar 1623 zou moeten verwijzen, zodat er maar 1 'discussie' loopt?

(hopelijk is het nog duidelijk zo )

Mjuman schreef:
Voor de derde keer in een week tijd is er een bericht van mij bij een album verwijderd, verzwonden, ausradiert. Vroeger kreeg je een berichtje/pm met opgaaf van reden (of stond er een toelichting), wel zo netjes. Is anno 2015 fatsoen en opheldering ten prooi gevallen aan bezuiniging?

3x in een week tijd? Haha, dan maak je het ook wel heel bont Mjuman.
Ik kan me voorstellen dat de crew er dan niet meer aan gaat beginnen om elke keer een "pm met opgaaf van reden" te sturen. Dan blijven ze bezig.

Ah, ik dacht al dat ik die berichtjes van Mju en slowgaze bij dat nieuwe Belle album in gedroomd had.

tuktak
zo dan, opgaaf van reden verstuurd

dazzler schreef:
Als ik op een hoes klik om te vergroten, krijg ik een zwart vierkant
dat maar voor het bovenste vijfde of zesde gevuld is met de hoesafbeelding.

Na F5 te klikken lukt het soms wel, maar evengoed krijg ik dan gewoon een volledig zwart vierkant.

Het probleem doet zich niet voor bij andere sites, dus ligt het misschien aan MuMe?

Probleem treedt alleen op in de nieuwste Firefox, ik weet even niet wat de oorzaak kan zijn.

tuktak schreef:
zo dan, opgaaf van reden verstuurd

Dank - vroeger kreeg ik die ook en dat waardeer(de) ik

Op Fauve staat een album dat bij Fauve (I) hoort te staan. Fauve is schijnbaar een zwitser terwijl Fauve (I) een Franse band is. Ik heb net een nieuw album toegevoegd maar heb daarbij niet hierop gelet. Sorry, mocht hij hierdoor verkeerd toegevoegd worden. Mijn toevoeging hoort bij Fauve (I) te staan.

CHIEP (crew)
Opgelost.

tuktak
Aurum schreef:
Er lopen twee aparte 'discussies' (alsof het om twee verschillende artiesten zou gaan): Björk

Vreemd idd, alles verplaatst naar artiestenpagina Björk 1623. Volgens mij moet er nu nergens meer een link staan richting artiest 26305.

Ik was er toevallig tegelijk met jou mee bezig, maar dit lijkt me ook wel iets waar Jordy even naar zou moeten kijken. Nu hebben alle aliassen van een artiest volgens mij een eigen berichtenpagina, terwijl het (denk ik) wenselijk zou zijn als alleen de 'hoofdnaam' dat zou hebben. Zie bijvoorbeeld Foetus; daar staan toevallig geen berichten bij de artiest. Maar als ze er komen, lijkt het me wenselijk dat ze bij de hoofdpagina staan, en niet bij een van de vele aliassen.

Bij "Benn Jordan" aka the Flashbulb aka Flexe (en nog andere) verwijstwel alles naar 1 discussie. Dat is echt een stuk handiger ja.

Net als bij Björk, daar miste ik een hoop berichten omdat ik maar 1 vd 2 discussies volgde.

Bedankt voor het oplossen tuktak!

Hee tuktak ik zie nu wel dat de volledige naam (Björk Guðmundsdóttir) die ze bij haar eerste album gebruikte nu weg is. Dat is ook niet de bedoeling denk ik

(hoewel dat haar echte naam is zou die misschien als alias gebruikt kunnen worden? Of andersom: De artiestenpagina onder haar volledige naam en "Björk" als alias)

Lukas schreef:
Ik was er toevallig tegelijk met jou mee bezig, maar dit lijkt me ook wel iets waar Jordy even naar zou moeten kijken. Nu hebben alle aliassen van een artiest volgens mij een eigen berichtenpagina, terwijl het (denk ik) wenselijk zou zijn als alleen de 'hoofdnaam' dat zou hebben. Zie bijvoorbeeld Foetus; daar staan toevallig geen berichten bij de artiest. Maar als ze er komen, lijkt het me wenselijk dat ze bij de hoofdpagina staan, en niet bij een van de vele aliassen.

Volgens mij een "oud" probleem dat blijkbaar nog niet overal gecorrigeerd is. De laatste jaren zou het niet met mogelijk moeten zijn om een discussie te starten bij een alias, of om als moderator daar per ongeluk berichten naar toe te verplaatsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:14 uur

geplaatst: vandaag om 15:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.