De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2015, 20:55 uur
Onlangs heb ik via een correctie de artiestennaam Hostsönaten als alias van Fabio Zuffanti laten toevoegen (wat het ook is). Het wordt echter ook wel eens gespeld als Hostsonaten, zoals bijvoorbeeld hier. Als ik dan op Hostsonaten klik op die pagina, kom ik wel keurig op de juiste artiestenpagina van Fabio Zuffanti terecht, maar staat het betreffende album niet bij de discografie. Hetzelfde geldt voor de albums Autumnsymphony en Winterthrough van Hostsonaten.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 februari 2015, 18:00 uur
Ik vind het erg mooi dat je zo'n pop-up krijgt als je met je muis boven een link naar een album zweeft, maar het gebeurt bij mij wel geregeld dat dat fout gaat als ik het meerdere keren doe op één pagina. Een eerder upgepopte pop-up is dan bij alle albums te zien. Gek genoeg gebeurt en verdwijnt dit bugje schijnbaar willekeurig. Soms is het als ik mijn muis beweeg en even later terugplaats weer goed.
Voorbeeld:
http://i.imgur.com/1Qsi97P.jpg
Mijn muis zweefde eerst boven Arrival, die hij goed weergaf. Toen ik vervolgens mijn muis boven Promised Heights plaatste, was het nog steeds Arrival dat in de pop-up verscheen.
Voorbeeld:
http://i.imgur.com/1Qsi97P.jpg
Mijn muis zweefde eerst boven Arrival, die hij goed weergaf. Toen ik vervolgens mijn muis boven Promised Heights plaatste, was het nog steeds Arrival dat in de pop-up verscheen.
0
geplaatst: 11 februari 2015, 19:20 uur
Ja dat werd een paar berichten terug ook gemeld, krijg het nog even niet nagebootst.
0
geplaatst: 11 februari 2015, 21:36 uur
0
geplaatst: 11 februari 2015, 21:49 uur
Bedankt! maar ik krijg het zelf helaas nog steeds niet nagespeeld in Chrome, Safari of Firefox (Mac)
Heeft het feit dat je naar "toplijsten" gaat hier iets mee te maken? gebeurt het niet, als je dit niet doet?
Heeft het feit dat je naar "toplijsten" gaat hier iets mee te maken? gebeurt het niet, als je dit niet doet?
0
geplaatst: 11 februari 2015, 22:09 uur
Ik stuit ook meermaals op dit euvel en dit zowel op Moviemeter als op hier. Ik heb dit meestal bij updates (zowel de algemene als mijn updates).
0
geplaatst: 11 februari 2015, 22:10 uur
Het menu bovenaan blijkt er bij nader inzien niets mee te maken te hebben. Het treedt op wanneer je een popover ziet (album of avatar, dat maakt niet uit) en vervolgens met je cursor snel over een aantal links beweegt waar ook popovers zouden verschijnen. Als deze de kans niet krijgen om te verschijnen, wordt als het ware de laatst geziene popover onthouden en de volgende keer getoond. Zie hier en hier.
0
geplaatst: 11 februari 2015, 22:16 uur
Bedankt, ik denk dat ik het nu ook kan naspelen, gaat op de lijst!
0
geplaatst: 12 februari 2015, 20:01 uur
Zouden jullie eens willen checken of het nu nog steeds speelt, dat er soms foute info in de popupjes staat? bedankt
0
geplaatst: 12 februari 2015, 20:03 uur
Net hier getest: http://www.musicmeter.nl/list/votes/, en het werkt als een zonnetje 

0
geplaatst: 12 februari 2015, 21:08 uur
Als ik terugga vanuit een topic naar de forumupdates heb ik het gevoel dat 'niet altijd' de forumupdates ververst worden. (Niet consequent dus)
Iemand anders die dit herkent via Safari (iPad)?
Iemand anders die dit herkent via Safari (iPad)?
0
geplaatst: 12 februari 2015, 21:36 uur
Jordy schreef:
Zouden jullie eens willen checken of het nu nog steeds speelt, dat er soms foute info in de popupjes staat? bedankt
Is inderdaad gefikst!
0
geplaatst: 13 februari 2015, 20:37 uur
Je kon bij de statistieken van albums toch altijd zien hoe ie het deed in de toplijsten? De genre-, jaartal-, landtoplijsten, etc. bedoel ik dan. Waarom kan je dat niet meer zien? Ik zie nu alleen staan hoe hoog albums in de top 250 staan.
Edit: ah, het wisselt. Bij sommigen wel. Maar bij bijvoorbeeld Illmatic zie ik niet staan dat ie vijfde in de hiphoptoplijst staat.
Edit: ah, het wisselt. Bij sommigen wel. Maar bij bijvoorbeeld Illmatic zie ik niet staan dat ie vijfde in de hiphoptoplijst staat.
0
geplaatst: 14 februari 2015, 11:38 uur
Lijkt me dezelfde user die de inloggegevens van z'n oude account was vergeten. Top 10 van inactieve users telt niet meer mee voor de toplijsten dus zie verder niet in wat het probleem hier zou kunnen zijn eigenlijk. Maar wellicht mis ik iets...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 februari 2015, 13:22 uur
Ik heb de in onbruik gemaakte account gedeactiveerd. Dank voor het melden, Zephyr!
0
geplaatst: 14 februari 2015, 17:45 uur
Wellicht is het een bewuste keuze, maar het viel me op dat gesloten topics weer zichtbaar zijn:
http://snag.gy/TCMZ5.jpg
http://snag.gy/TCMZ5.jpg
0
geplaatst: 16 februari 2015, 10:25 uur
Sinds de update van de site een tijdje terug, heb ik de grootste moeite om mijn rotatielijst in te geven. Ik kan maar niet vinden waar ik mijn lijst kan invullen? Wat zie ik over het hoofd?
0
geplaatst: 16 februari 2015, 10:37 uur
EclSpatial schreef:
Sinds de update van de site een tijdje terug, heb ik de grootste moeite om mijn rotatielijst in te geven. Ik kan maar niet vinden waar ik mijn lijst kan invullen? Wat zie ik over het hoofd?
Rechtsboven met de muis op je avatar gaan staan en je ziet een menu met o.a. je top 10 en rotatielijst.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 februari 2015, 11:35 uur
Het lukt mij al enkele dagen niet meer om op een artiestenpagina groepsgegevens in te vullen (de gegevens worden altijd opgeslagen onder soloartiest).
0
geplaatst: 16 februari 2015, 11:55 uur
Ik was al van plan om dat scherm binnenkort opnieuw te bouwen, dus zal er dan even naar kijken
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 17 februari 2015, 14:45 uur
Misschien dat ik wat gemist heb, maar het viel me opeens op dat de top250 nu is gebaseerd op het aantal actieve gebruikers. Vind ik een fantastische verbetering, want was me altijd al een doorn in het oog, maar ik ben benieuwd wat een 'actieve gebruiker' is.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 februari 2015, 15:01 uur
Maartenn schreef:
Misschien dat ik wat gemist heb, maar het viel me opeens op dat de top250 nu is gebaseerd op het aantal actieve gebruikers. Vind ik een fantastische verbetering, want was me altijd al een doorn in het oog, maar ik ben benieuwd wat een 'actieve gebruiker' is.
Iemand die in de afgelopen twee jaar ingelogd is geweest. Maar dat zou inderdaad ook nog in de koptekst van de lijst mogen staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.