De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 18 februari 2015, 21:12 uur
Bij de discografie van deze artiest is het album Pretty Ugly (2012) van een andere artiest. Hoe kan ik er 2 verschillende artiesten van maken ?
0
geplaatst: 18 februari 2015, 21:32 uur
Zephyr schreef:
Bij de discografie van deze artiest is het album Pretty Ugly (2012) van een andere artiest. Hoe kan ik er 2 verschillende artiesten van maken ?
Volgens mij kun je dat doen door bij het betreffende album op Corrigeren te drukken en dan achter de artiest een hoger Romeins Cijfer te kiezen. Daarmee 'creëer' je een andere artiest met dezelfde naam. Tenminste, zo heb ik dat een keer gedaan.
0
Zephyr
geplaatst: 18 februari 2015, 21:35 uur
Ja, dat dacht ik ook dus. Maar bij DVA - Pretty Ugly staat er al een Romeinse 1 bij de artiest vermeld.
Vandaar mijn vorig bericht.
Vandaar mijn vorig bericht.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 22:09 uur
Volgens mij moet/kun je er dan een Romeinse 2 van maken, toch? Dat kan ook namelijk (tot X zelfs)Werkt dat niet? Ben verder geen expert, maar dacht dat dat de oplossing was. Anders moeten de echt wijze heren je maar helpen 

0
geplaatst: 19 februari 2015, 17:57 uur
Ik denk dat Jordy dit eens moet bekijken. Die DVA met het romeinse cijfer I hangt ten onrechte onder Clock DVA. Ik krijg die alias echter ook niet los.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 17:59 uur
Ik denk dat er trouwens iets misgaat met de artiestenpagina's. Metalhead99 heeft al een aantal keer correcties voor de bands Detective en Silverhead doorgestuurd, maar daarna worden het weer solo artiesten. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en het lukt inderdaad niet.
0
geplaatst: 19 februari 2015, 18:01 uur
En bij de band Gaap Kvlt staat een foto van een verkeerde band, maar ik krijg 'm met de beste wil van de wereld ook niet weg: Gaap Kvlt. Foto's op artiestenpagina's zijn blijkbaar enkel nog te vervangen door anderen, maar niet meer verwijderbaar.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 19 februari 2015, 18:55 uur
Hij is al op de hoogte
:
:Jordy schreef:
Ik was al van plan om dat scherm binnenkort opnieuw te bouwen, dus zal er dan even naar kijken
Ik was al van plan om dat scherm binnenkort opnieuw te bouwen, dus zal er dan even naar kijken
0
geplaatst: 19 februari 2015, 19:40 uur
Dacht dat het opgelost was. Maar goed, ik ben het inderdaad opnieuw aan het bouwen, dus zal even dubbel checken dat de genoemde dingen dan wel goed gaan.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 13:00 uur
Als ik dit album: Randy Newman - Lonely at the Top (1987) opzoek en aanklik krijg ik noppes.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
0
geplaatst: 20 februari 2015, 16:59 uur
Thanks Jordy
, ik dacht aanvankelijk dat het wellicht aan mijn browser lag. Maar de computer heeft voor mij dan ook nog vele geheimen.
, ik dacht aanvankelijk dat het wellicht aan mijn browser lag. Maar de computer heeft voor mij dan ook nog vele geheimen.
0
Soledad
geplaatst: 20 februari 2015, 17:02 uur
Als ik artiesten corrigeer bijvoorbeeld Stanley Cowell / Billy Harper / Reggie Workman / Billy Hart en de meespelende artiesten invoer in groepvorm dan wordt dit geaccepteerd. Als ik nu kijk is de correctie steeds mislukt. Er staat alleen geboren: Iemand een idee hoe dat kan?
0
geplaatst: 20 februari 2015, 18:15 uur
Soledad schreef:
Er staat alleen geboren: Iemand een idee hoe dat kan?
Er staat alleen geboren: Iemand een idee hoe dat kan?
Volgens mij wil hij enkel en alleen uitleg over de bloemetjes en de bijtjes

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 21 februari 2015, 14:55 uur
Bij deze dus een oproep om voorlopig geen correcties meer in te dienen met betrekking tot de profielpagina van een artiest/groep. Bedankt!
0
geplaatst: 23 februari 2015, 00:19 uur
Is de statistiek van staat nr. X in toplijst Y verwijderd?
Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
Hier zou bv. nummer 1 van de hiphoplijst staan.
Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
Hier zou bv. nummer 1 van de hiphoplijst staan.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 februari 2015, 12:33 uur
De koppeling om videoclips te zoeken, doet het al een tijdje niet meer.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 17:54 uur
Volgens mij werkt het nu weer?
Ook is het scherm om artiesten te bewerken op de schop gegaan. De eerder genoemde bugs moeten er uit zijn, maar mocht je ergens iets raars zien...
Ook is het scherm om artiesten te bewerken op de schop gegaan. De eerder genoemde bugs moeten er uit zijn, maar mocht je ergens iets raars zien...
0
geplaatst: 23 februari 2015, 23:23 uur
favorieten nummers aanvinken lukt me niet meer. Getest op drie albums.
0
geplaatst: 24 februari 2015, 12:14 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Zelfde ervaring als E-Clect-Eddy.Met allerlei albums geprobeerd.
0
Misterfool
geplaatst: 24 februari 2015, 12:48 uur
Ik heb idd de memo gemist dat Van der graaf generator heden ten dage pools is en electronica maakt. wel een grappige bug. .
.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 maart 2015, 02:44 uur
Jordy schreef:
Volgens mij werkt het nu weer?
De koppeling verschijnt terug, maar je kan geen voorgestelde video's selecteren.Volgens mij werkt het nu weer?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 maart 2015, 03:27 uur
Als ik een alias wil koppelen, zegt het systeem dat de artiest naar wie ik koppelen niet gekend is, terwijl dit wel degelijk het geval is.
0
geplaatst: 1 maart 2015, 09:24 uur
CHIEP schreef:
Als ik een alias wil koppelen, zegt het systeem dat de artiest naar wie ik koppelen niet gekend is, terwijl dit wel degelijk het geval is.
wie/wat probeer je precies te koppelen?Als ik een alias wil koppelen, zegt het systeem dat de artiest naar wie ik koppelen niet gekend is, terwijl dit wel degelijk het geval is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.