MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Zephyr
Bij de discografie van deze artiest is het album Pretty Ugly (2012) van een andere artiest. Hoe kan ik er 2 verschillende artiesten van maken ?

Zephyr schreef:
Bij de discografie van deze artiest is het album Pretty Ugly (2012) van een andere artiest. Hoe kan ik er 2 verschillende artiesten van maken ?

Volgens mij kun je dat doen door bij het betreffende album op Corrigeren te drukken en dan achter de artiest een hoger Romeins Cijfer te kiezen. Daarmee 'creëer' je een andere artiest met dezelfde naam. Tenminste, zo heb ik dat een keer gedaan.

Zephyr
Ja, dat dacht ik ook dus. Maar bij DVA - Pretty Ugly staat er al een Romeinse 1 bij de artiest vermeld.
Vandaar mijn vorig bericht.

Volgens mij moet/kun je er dan een Romeinse 2 van maken, toch? Dat kan ook namelijk (tot X zelfs)Werkt dat niet? Ben verder geen expert, maar dacht dat dat de oplossing was. Anders moeten de echt wijze heren je maar helpen

Ik denk dat Jordy dit eens moet bekijken. Die DVA met het romeinse cijfer I hangt ten onrechte onder Clock DVA. Ik krijg die alias echter ook niet los.

Ik denk dat er trouwens iets misgaat met de artiestenpagina's. Metalhead99 heeft al een aantal keer correcties voor de bands Detective en Silverhead doorgestuurd, maar daarna worden het weer solo artiesten. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en het lukt inderdaad niet.

En bij de band Gaap Kvlt staat een foto van een verkeerde band, maar ik krijg 'm met de beste wil van de wereld ook niet weg: Gaap Kvlt. Foto's op artiestenpagina's zijn blijkbaar enkel nog te vervangen door anderen, maar niet meer verwijderbaar.

CHIEP (crew)
Hij is al op de hoogte :
Jordy schreef:
Ik was al van plan om dat scherm binnenkort opnieuw te bouwen, dus zal er dan even naar kijken

Dacht dat het opgelost was. Maar goed, ik ben het inderdaad opnieuw aan het bouwen, dus zal even dubbel checken dat de genoemde dingen dan wel goed gaan.

Als ik dit album: Randy Newman - Lonely at the Top (1987) opzoek en aanklik krijg ik noppes.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

opgelost, bedankt voor het melden

Thanks Jordy , ik dacht aanvankelijk dat het wellicht aan mijn browser lag. Maar de computer heeft voor mij dan ook nog vele geheimen.

Soledad
Als ik artiesten corrigeer bijvoorbeeld Stanley Cowell / Billy Harper / Reggie Workman / Billy Hart en de meespelende artiesten invoer in groepvorm dan wordt dit geaccepteerd. Als ik nu kijk is de correctie steeds mislukt. Er staat alleen geboren: Iemand een idee hoe dat kan?

Zie een paar berichten terug

Soledad schreef:
Er staat alleen geboren: Iemand een idee hoe dat kan?

Volgens mij wil hij enkel en alleen uitleg over de bloemetjes en de bijtjes

Soledad
Duidelijk Jordy had het even niet gezien

CHIEP (crew)
Bij deze dus een oproep om voorlopig geen correcties meer in te dienen met betrekking tot de profielpagina van een artiest/groep. Bedankt!

Begin volgende week is het opgelost

Is de statistiek van staat nr. X in toplijst Y verwijderd?

Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)

Hier zou bv. nummer 1 van de hiphoplijst staan.

Yup bekend

CHIEP (crew)
De koppeling om videoclips te zoeken, doet het al een tijdje niet meer.

Hmn zal binnenkort weer eens kijken

Volgens mij werkt het nu weer?

Ook is het scherm om artiesten te bewerken op de schop gegaan. De eerder genoemde bugs moeten er uit zijn, maar mocht je ergens iets raars zien...

favorieten nummers aanvinken lukt me niet meer. Getest op drie albums.

zal vanavond even kijken

E-Clect-Eddy schreef:
favorieten nummers aanvinken lukt me niet meer. Getest op drie albums.

Zelfde ervaring als E-Clect-Eddy.Met allerlei albums geprobeerd.

Misterfool
freddze schreef:
En bij de band Gaap Kvlt .

Ik heb idd de memo gemist dat Van der graaf generator heden ten dage pools is en electronica maakt. wel een grappige bug. . .

CHIEP (crew)
Jordy schreef:
Volgens mij werkt het nu weer?
De koppeling verschijnt terug, maar je kan geen voorgestelde video's selecteren.

CHIEP (crew)
Als ik een alias wil koppelen, zegt het systeem dat de artiest naar wie ik koppelen niet gekend is, terwijl dit wel degelijk het geval is.

CHIEP schreef:
Als ik een alias wil koppelen, zegt het systeem dat de artiest naar wie ik koppelen niet gekend is, terwijl dit wel degelijk het geval is.
wie/wat probeer je precies te koppelen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.