MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Soledad
Ik denk dat je het probleem hebt verholpen Jordy

Nou ja (sommige) reclames staan tijdelijk uit, dus een echte oplossing is dit helaas nog niet

Soledad
Nee toch te vroeg gejuicht ze zijm terug

Helaas, ook bij mij (nog) geen verbetering.

weer iets gewijzigd, hoor graaf of jullie het nu nog steeds/weer hebben

panjoe (moderator)
Hetzelfde probleem dat ik laatst had, Jordy, alleen heb ik het heel af en toe ook op een andere website. Op WiFi heb ik het inderdaad nog niet gehad, was me niet opgevallen omdat ik daar bijna nooit op zit.

Zal wel even op MuMe surfen op 4G en even in de gaten houden of het nu nog gebeurt.

Zal het straks weer even checken. Had vanmiddag ook weer de nodige ellende hiervan.

Ik heb het even geprobeerd en (voor) nu gaat het goed Jordy.

De site laadt nogal vaak zeer slecht op mijn iPhone 4S (iOS 8.1) via Safari. Ik kan af en toe de menubutton links op de homepage niet aanklikken (de image reageert niet) en het gebeurt heel vaak dat bij het plaatsen van een bericht ik de pagina 'verlies' bij het refreshen, wat soms maakt dat ik het bericht verlies en soms maakt dat ik een leeg bericht post.

Vreemd genoeg heb ik dat niet voor op andere websites. Ligt het aan MusicMeter of aan mijn browser? Ik vermoed dat laatste, maar wou het wel even vragen.

Soledad
Het lijkt tot nu toe goed te gaan!

Mocht dit weer gebeuren, kun je dan vertellen (evt. met een screenshot) waar je naar toe verwezen wordt? Bedankt

Op de openingspagina , staat op de rotatielijst Bowie op 1 met de hoes van Atmosphere.

Klopt.

Nu staat het wel goed, alleen staan de sterren van David Bowie er nog steeds naast.

tijdens het (tijdelijk) omschakelen naar https... was MuMe niet bereikbaar / enorm traag

Momenteel wordt er gewerkt aan een upgrade van de server software.

Mocht de site straks even niet bereikbaar zijn, of mocht je ergens dingen fout zien gaan, dan weet je hoe dat komt

Simon Smith (crew)
Het valt mij op dat bij sommige 'artiest-pagina's' een link naar wikipedia staat en bij andere niet. Is dat iets wat handmatig moet worden aangemaakt en hoe kan ik ervoor zorgen dat er zo'n link wordt geplaatst?

Als ik een zoekactie op SKA genre dan krijg ik alleen de releases te zien die Ska als eerste of enige genre hebben maar bijvoorbeeld NIET de EP Fishbone (1985), die heeft rock als eerste genre.

Bug? tekortkoming van systeem? is er workaround?

Als ik zoek op overige gegevens, genre ska, jaar 1980 t/m 1990, alleen ep's, dan staat deze EP er wel tussen

waar/hoe zoek jij precies?

Simon Smith schreef:
Het valt mij op dat bij sommige 'artiest-pagina's' een link naar wikipedia staat en bij andere niet. Is dat iets wat handmatig moet worden aangemaakt en hoe kan ik ervoor zorgen dat er zo'n link wordt geplaatst?
Deze worden automatisch gevuld (waar mogelijk) het staat op de wensenlijst om deze ook beheerbaar/corrigeerbaar te maken

Jordy schreef:
Als ik zoek op overige gegevens, genre ska, jaar 1980 t/m 1990, alleen ep's, dan staat deze EP er wel tussen

waar/hoe zoek jij precies?

Ik zocht alle albums waarop ik had gestemd van het genre SKA, maar ik kreeg de meeste van Fishbone niet uitgezonderd één, en het enige verschil wat ik kon vinden was dat bij genre rock / ska van plek gewisseld waren. Daarom denk ik dat er een bug is.

zaaf
E-Clect-Eddy schreef:
(quote)

Ik zocht alle albums waarop ik had gestemd van het genre SKA, maar ik kreeg de meeste van Fishbone niet uitgezonderd één, en het enige verschil wat ik kon vinden was dat bij genre rock / ska van plek gewisseld waren. Daarom denk ik dat er een bug is.
ik heb betreffende deze EP kort geleden een correctie ingediend mbt het (sub)genre. Dit zal wellicht de oorzaak zijn.

thanx zaaf en Jordy zie net dat de meeste Fishbone releases Rock / Funk als genre hebben en niet Rock / Ska.

Ik veronderstelde dat alle releases identieke genre hadden, sorry, mijn fout.

Wellicht ligt het probleem bij Soundcloud, maar het lukt mij in dit topic niet deze link te embedden? Ik heb het zowel handmatig als via het icoontje 'media invoegen' geprobeerd.

Rishi (Shit Robot vs. Kai P.) by INVERTED AUDIO | Free Listening on SoundCloud

Lijkt inderdaad niet meer te werken

test
lijkt weer te werken!

Thanks!

Iemand vond het blijkbaar leuk om de foto van Glenn Frey (RIP) vervangen door die van iemand anders.

kan dit aangepast worden? Glenn Frey vermoed dat de foto bij de wiki bron is aangepast.

E-Clect-Eddy schreef:
Iemand vond het blijkbaar leuk om de foto van Glenn Frey (RIP) vervangen door die van iemand anders.

Nu zou de juiste foto er weer moeten staan.

brajoapau schreef:
(quote)

Nu zou de juiste foto er weer moeten staan.

Nee, zie nog steeds een vreemde baardaap met microfoon

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.