De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:24 uur
Ik heb dat op mijn mobiel indien ik de link gebruikt van onlangs bezochte sites en alleen via mobiel netwerk (niet via wifi). Met een "verse" link lijkt het verholpen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 29 december 2015, 14:31 uur
Ik gebruik een samsung, type geen idee maar een moderne smartphone.
Ik heb geen last van malafide sites en wordt ook niet doorgelinkt.
Ik kan doodgewoon Musicmeter bezoeken.
Ik heb geen last van malafide sites en wordt ook niet doorgelinkt.
Ik kan doodgewoon Musicmeter bezoeken.
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:33 uur
Bij mij wijt ik het dan ook aan gebrek aan kennis van mijn kant mbt beveiliging van mijn gsm haha.
0
geplaatst: 29 december 2015, 14:39 uur
Ik heb ook elke keer een beveiligingswaarschuwing. Daarna kan ik wel gewoon de site op.
0
geplaatst: 29 december 2015, 16:57 uur
Bij mij doet de mobiele site ook heel raar. Ik word constant doorgelink naar allerlei malafide sides en de app-store (waar ik dan allerlei rare apps zou moeten downloaden). Heel irritant dit!
0
geplaatst: 29 december 2015, 17:25 uur
Vervelend dat dat probleem weer terug is. Ik blokkeer al allerlei reclame voor Android gebruikers, maar blijkbaar is het nog niet voldoende.
Enig idee op welke pagina dit precies gebeurde?
Enig idee op welke pagina dit precies gebeurde?
0
geplaatst: 29 december 2015, 19:11 uur
Ik hoor graag of iemand dit vanaf nu nog tegen komt op een Android toestel.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 29 december 2015, 19:43 uur
Is een samsung een android-apparaat? Wat is een android-apparaat eigenlijk?
0
geplaatst: 29 december 2015, 19:46 uur
Ja, Samsung telefoons draaien het besturingssysteem Android.
Over het algemeen draaien smartphones iOS (van Apple), Android (van Google, op allerlei merken als bv. Samsung), en soms zie je een Nokia met Windows of een Blackberry.
Over het algemeen draaien smartphones iOS (van Apple), Android (van Google, op allerlei merken als bv. Samsung), en soms zie je een Nokia met Windows of een Blackberry.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 29 december 2015, 20:10 uur
Ah bedankt. Snap ik dat ook eens een keer.
Dan is mijn antwoord duidelijk: ik heb op mijn samsung nergens last van
Dan is mijn antwoord duidelijk: ik heb op mijn samsung nergens last van

0
Soledad
geplaatst: 29 december 2015, 20:12 uur
Hier ook het geval Jordy, op een Iphone. Steeds doorgelinkt naar malafide nepfacebook advertentiesites. Gebeurt als ik de homepage open.
0
geplaatst: 29 december 2015, 21:32 uur
Opgelost op m'n iPhone, zo lijkt het!
edit: en precies na het plaatsen van dit bericht werd ik weer doorgelinkt haha, nog steeds een probleem dus. Als het helpt: op Wifi lijkt dit inderdaad niet te gebeuren.
edit: en precies na het plaatsen van dit bericht werd ik weer doorgelinkt haha, nog steeds een probleem dus. Als het helpt: op Wifi lijkt dit inderdaad niet te gebeuren.
0
geplaatst: 29 december 2015, 23:04 uur
Bij mij gebeurde het vanmiddag terwijl ik via 3G verbonden was op een iPhone 5. Nu nog nergens last van (zelfde telefoon via WiFi).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 januari 2016, 00:15 uur
Chromatics - Dear Tommy (2015) kan die niet van de intro pagina af. Release datum klopt namelijk niet komt pas in 2016 uit, maar er is nog geen nieuwe datum
0
geplaatst: 3 januari 2016, 22:14 uur
0
buizen
geplaatst: 3 januari 2016, 22:24 uur
Het is verrekte lastig om 'voor publicatie geschikte' (rechten) foto's te vinden bij artiesten, voor MuMe.
De pagina van Herman Brood had (heeft) nog helemaal geen foto. Maar veel meer bands/artiesten niet.
Op common huppeldepup van wiki of flickr staat amper wat op.
En verder? geen mogelijkheden lijkt het wel.
De pagina van Herman Brood had (heeft) nog helemaal geen foto. Maar veel meer bands/artiesten niet.
Op common huppeldepup van wiki of flickr staat amper wat op.
En verder? geen mogelijkheden lijkt het wel.
0
geplaatst: 4 januari 2016, 20:18 uur
Als ik een zoek actie doe op, Anthony's Putsch , dan zie ik een rare artiestennaam met een release, volgens mij moet die naam aangepast worden.
Ik wil een release toevoegen maar ik denk dat ik moet wachten tot die naam is aangepast.
Ik wil een release toevoegen maar ik denk dat ik moet wachten tot die naam is aangepast.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 januari 2016, 20:29 uur
Erg vreemd, want de naam staat wel degelijk juist ingevuld.
0
geplaatst: 4 januari 2016, 20:49 uur
Ik zie wel verschil tussen het streepje/komma in artiestennaam en releasenaam, dat zou het niet moeten zijn.
0
geplaatst: 4 januari 2016, 20:51 uur
Ook grappig of interessant is dat in de ene browser (Pale Moon / Firefox afgeleide) het verschil er wel zichtbaar is maar niet in Opera (Chrome afgeleide).
EDit: nu in beide browsers niet meer zichtbaar!? vreemd, is het aangepast?
EDit: nu in beide browsers niet meer zichtbaar!? vreemd, is het aangepast?
0
geplaatst: 5 januari 2016, 08:57 uur
Jordy, ik word nog steeds / opnieuw constant doorgelinkt naar allerlei malefide websites wanneer ik met mijn iPhone 5 via 3G verbonden ben. Is hier iets aan te doen?
0
geplaatst: 5 januari 2016, 20:33 uur
Meer mensen met dit probleem of ben ik de enige? Het lijkt echt aan MuMe te liggen want andere sites werken 'gewoon' goed.
0
Soledad
geplaatst: 5 januari 2016, 21:42 uur
Nee hoor Edgar, hier hetzelfde probleem. En inderdaad alleen op 4G niet op wifi.
0
geplaatst: 5 januari 2016, 22:00 uur
Idem hier. Alleen op Musicmeter op de mobiel op de 4G. Vorige week steeds een zgn. Whatsapp update pop-up en vandaag continu naar een zgn. malafide Facebook prijs die ik zou hebben gewonnen. Bloedirritant. Wegklikken lukt niet, Musicmeter op de iPhone 5 via de 4G is nu gewoon niet te doen. Blij dat ik niet de enige ben. Andere sites geen probleem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.