De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 28 februari 2016, 20:16 uur
Nou bijvoorbeeld die met die twee duimen omhoog.
En wel veel meer, moeilijk om dit even uit het hoofd te zeggen want de oude zijn niet meer zichtbaar maar het zijn er nu minder.
En die lachende heeft zo'n enge grijns dat je er bang van zou worden in het donker.
Het zouden er (veel) meer moeten zijn. Emoji zijn erg handig. Omdat je het gezicht niet ziet van iemand die iets schrijft, een Emoji kan non verbale communicatie verduidelijken.
Hoe meer Emoji-mogelijkheden hoe beter. 2016.
En wel veel meer, moeilijk om dit even uit het hoofd te zeggen want de oude zijn niet meer zichtbaar maar het zijn er nu minder.
En die lachende heeft zo'n enge grijns dat je er bang van zou worden in het donker.
Het zouden er (veel) meer moeten zijn. Emoji zijn erg handig. Omdat je het gezicht niet ziet van iemand die iets schrijft, een Emoji kan non verbale communicatie verduidelijken.
Hoe meer Emoji-mogelijkheden hoe beter. 2016.
0
Misterfool
geplaatst: 28 februari 2016, 20:17 uur
O.A. de thumbs down, de cheerleader, de kots emoticon en de emoticon die met de hamer op zijn hoofd slaat.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:17 uur
Je kunt nu juist elke emoji gebruiken die er bestaat (honderden), alleen voor het gemak zijn de meest voor de hand liggende ook nog steeds aan te klikken via het popupje
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:19 uur
Misterfool schreef:
O.A. de thumbs down, de cheerleader, de kots emoticon en de emoticon die met de hamer op zijn hoofd slaat.
De cheerleader en kots zijn al jaren niet meer te gebruiken hier.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:20 uur
buizen schreef:
Hoe kom je dan tot die honderden Jordy?
Er bestaan honderden emoji. Op je mobiel heb je waarschijnlijk een speciaal emoji toetsenbord. Op de Mac is het ctrl+cmd spatie. Hoe het op Windows zit weet ik niet.Hoe kom je dan tot die honderden Jordy?
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:20 uur
Jordy schreef:
...de meest voor de hand liggende ook nog steeds aan te klikken via het popupje
...de meest voor de hand liggende ook nog steeds aan te klikken via het popupje
Die zijn nu vandaag blijkbaar veranderd. Het mannetje met twee duimen omhoog is nu enkel een duim omhoog geworden.

0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:22 uur
Misterfool schreef:
maar de site verliest hiermee wel wat persoonlijkheid.
maar de site verliest hiermee wel wat persoonlijkheid.
Dat ben ik wel met je eens, de site is nu op dit vlak hetzelfde als alle andere sites.
0
buizen
geplaatst: 28 februari 2016, 20:23 uur
Zucht. Ik MuMe nooit of zeer zelden via mobiel. Gewoon via een PC, zelfs geen tablet of laptop.
'speciaal emoji toetsenbord'?
Maar zoek het wel uit. Blijkbaar kun je met honderden Emoji hier werken. Alleen zelf even uitzoeken hoe dat moet s.v.p.
'speciaal emoji toetsenbord'?
Maar zoek het wel uit. Blijkbaar kun je met honderden Emoji hier werken. Alleen zelf even uitzoeken hoe dat moet s.v.p.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:24 uur
Het hoeft niet. Dezelfde smileys (qua betekenis) zijn nog steeds aanklikbaar via het popupje, alleen zien sommigen er nu iets anders uit. En je kunt ook nog steeds gewoon codes typen als : )
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:26 uur
Sommige zien er zo anders uit dat de betekenis ook anders lijkt. Zoals deze: 

0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:27 uur
Het is de "GRINNING FACE WITH SMILING EYES" emoji, precies wat de bijbehorende smiley imho altijd uit heeft moeten beelden.
0
buizen
geplaatst: 28 februari 2016, 20:29 uur
En waar is die schaterlachende emoji dan gebleven? Het was een schaterlachende emoji.
Geen grinnikende.
Geen grinnikende.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:30 uur
Even testen.
?????
Aha. Wat leuk. Ik kan nu inderdaad gebruik maken van enorm veel smileys via ene functie die ik normaal nookt gebruik. Ze lijken alleen wel wat klein.
?????
Aha. Wat leuk. Ik kan nu inderdaad gebruik maken van enorm veel smileys via ene functie die ik normaal nookt gebruik. Ze lijken alleen wel wat klein.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:32 uur
Schaterlachend, eh, één van deze?
????
Maar ook zo klein. Zouden ze niet groter kunnen, Jordy?
????
Maar ook zo klein. Zouden ze niet groter kunnen, Jordy?
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:32 uur
Arrie schreef:
Even testen.
?????
Even testen.
?????
ik moest een pagerefresh doen om die plaatjes in beeld te krijgen in mijn desktop browser Jordy is dat normaal gedrag voor die emojis?
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:33 uur
Broem schreef:
Hoe doe ik dat op m'n iPad? Iemand?
Hoe doe ik dat op m'n iPad? Iemand?
Ik krijg ze op mijn iPad als ik bij het toetsenbord op een soort wereldbol druk. Linksonder, onder de z, links van de microon.
0
Franck Maudit
geplaatst: 28 februari 2016, 20:34 uur
Arrie schreef:
Zouden ze niet groter kunnen, Jordy?
Zouden ze niet groter kunnen, Jordy?
Ik stel voor dat we de woorden afschaffen en nu enkel nog communiceren met emoji's

0
Oké. Gebruik zo'n toetsenbord icm m'n iPad. Effe zoeken dus.
0
Hmm, het valt nog mee. In het invoerveld zijn ze vooral een stuk kleiner.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:37 uur
Ik kon mooi een nieuwe smiley invoegen, toen ik echter een bericht wilde updaten (edit) kon ik geen smiley toevoegen 
En nu zijn mijn privéberichten ook nog leeg ook op de mobiel (android).

En nu zijn mijn privéberichten ook nog leeg ook op de mobiel (android).
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:41 uur
Met stijgende verbazing lees ik de discussie over die - in mijn ogen vervelende - plaatjes.
Ik heb echt een afslag gemist om ze te begrijpen en de toegevoegde waarde ervan te zien.
Ongeacht welke plaatjes er komen, ik zal ze nooit gebruiken.
Ik heb echt een afslag gemist om ze te begrijpen en de toegevoegde waarde ervan te zien.
Ongeacht welke plaatjes er komen, ik zal ze nooit gebruiken.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:46 uur
⛄️
Ik ben op zich best tevreden, op één ding na: de : ) smiley (maar dan zonder spatie), by far degene die ik het meest gebruik, zie ik op mijn iPhone nu als een vierkantje. Kan dat verholpen worden?
Ik ben op zich best tevreden, op één ding na: de : ) smiley (maar dan zonder spatie), by far degene die ik het meest gebruik, zie ik op mijn iPhone nu als een vierkantje. Kan dat verholpen worden?
0
buizen
geplaatst: 28 februari 2016, 20:51 uur
Hoe kom je vanaf een eenvoudige windows PC bij dat walhalla aan honderden emoji's?
De nieuwe versies van de oude vertrouwde smileys uit 'het vak' zien er behoorlijk spooky uit.
Zag net een bijdrage in een albumtopic met een ooit lachende smiley maar dat verhaal krijgt nu (bijna) een heel andere lading.
De nieuwe versies van de oude vertrouwde smileys uit 'het vak' zien er behoorlijk spooky uit.
Zag net een bijdrage in een albumtopic met een ooit lachende smiley maar dat verhaal krijgt nu (bijna) een heel andere lading.
0
geplaatst: 28 februari 2016, 20:53 uur
Het lukt mij ook noch vanaf mijn windows, noch vanaf mijn android-telefoon... of moet ik daar een nieuw soort toetsenbord voor installeren op mijn telefoon?
0
geplaatst: 28 februari 2016, 21:01 uur
Ze zijn idd wel verdories klein, dat moet toch anders kunnen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.