De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2016, 12:14 uur
Rogyros schreef:
Ik ben niet zo van de likes. Voor je het weet gaan er mensen berichten maken in de hoop veel likes te krijgen. Komt de sfeer volgens mij niet echt ten goede. Duimpjes omhoog en omlaag lijkt mij - zoals bennerd al aangeeft - helemaal onverstandig.
Ik ben niet zo van de likes. Voor je het weet gaan er mensen berichten maken in de hoop veel likes te krijgen. Komt de sfeer volgens mij niet echt ten goede. Duimpjes omhoog en omlaag lijkt mij - zoals bennerd al aangeeft - helemaal onverstandig.
Eens. Alsjeblieft geen likes hier.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 12:19 uur
Ik vind dat systeem op sites als Tweakers echt een verschrikking, ik ben er ook niet voor.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 12:33 uur
de laatste dagen merk ik telkens een traagheid bij het posten, duurt een seconde of wat langer dan normaal, net of de site even hangt. Nu gebeurde het ook bij het gewoon opvragen van een pagina... iets met ....googlepartners.com waar op gewacht werd.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 14:33 uur
Geen problemen hier meer met opstarten vd site vanwege reclames.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 14:58 uur
Rogyros schreef:
Ik ben niet zo van de likes. Voor je het weet gaan er mensen berichten maken in de hoop veel likes te krijgen. Komt de sfeer volgens mij niet echt ten goede.
Ik ben niet zo van de likes. Voor je het weet gaan er mensen berichten maken in de hoop veel likes te krijgen. Komt de sfeer volgens mij niet echt ten goede.
Likes hoef je natuurlijk niet (zichtbaar) te koppelen aan een user, dus dat kun je prima uitsluiten.
Het Tweakers-moderatiesysteem werkt overigens vrij aardig doordat daar veel geneste discussies ontstaan, met erg veel off-topicreacties. Zonder dat systeem zou het echt een ramp worden, nu kun je redelijk snel door de bruikbaardere reacties heen. Wel kent het systeem als negatieve bijwerking een hoop meningmodden. Op MuMe speelt dit allemaal volgens mij helemaal niet.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 16:30 uur
Nee, liever geen likes op deze site. En wat zeggen die eigenlijk. Dat je eens bent met een oordeel en/ of dat een stukje goed is geschreven?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 mei 2016, 20:44 uur
Sunderland schreef:
Hier ook niet meer.
Het zou trouwens gemakkelijk zijn als je je rotatielijst aan Mijn Updates zou kunnen toevoegen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2016, 21:12 uur
Interessante gebruiker. Zijn laatste bezoek aan deze site dateert van bijna een half jaar voor zijn registratie.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 10:21 uur
Casartelli schreef:
Interessante gebruiker. Zijn laatste bezoek aan deze site dateert van bijna een half jaar voor zijn registratie.
Creepy, een tijdreiziger? Of gewoon een ordinaire hacker. Interessante gebruiker. Zijn laatste bezoek aan deze site dateert van bijna een half jaar voor zijn registratie.

0
geplaatst: 15 mei 2016, 10:49 uur
0
geplaatst: 15 mei 2016, 15:04 uur
Excuses voor de downtime
Ik heb de site onder water flink onder handen genomen, waar het aan komt op speciale tekens (in berichten, gebruikersnamen, titels van albums en tracks etc). Ik hoor het graag, mochten jullie nu ergens iets vreemds zien.
Als het wel allemaal goed is gegaan, merken jullie geen verschil ?
alvast bedankt
Ik heb de site onder water flink onder handen genomen, waar het aan komt op speciale tekens (in berichten, gebruikersnamen, titels van albums en tracks etc). Ik hoor het graag, mochten jullie nu ergens iets vreemds zien.
Als het wel allemaal goed is gegaan, merken jullie geen verschil ?
alvast bedankt
0
geplaatst: 15 mei 2016, 15:34 uur
Alternatieve titels waren inderdaad nog niet goed omgezet, dat heb ik hersteld, bedankt
waar zie je nog meer problemen?
waar zie je nog meer problemen?
0
geplaatst: 15 mei 2016, 15:52 uur
bedankt voor het melden, heb een paar fout opgeslagen berichten verwijderd
er ging nog iets niet goed inderdaad
nu nog problemen te vinden ergens?
er ging nog iets niet goed inderdaadnu nog problemen te vinden ergens?
0
geplaatst: 15 mei 2016, 16:04 uur
Jordy schreef:
er ging nog iets niet goed inderdaad
nu nog problemen te vinden ergens?
er ging nog iets niet goed inderdaadnu nog problemen te vinden ergens?
Quotes gaan niet lekker. Bijv. bij Radiohead - King of Limbs dan staat er dit:
Marco dB schreef:
Album is uit. Ben benieuwd naar de eerste reacties!
Album is uit. Ben benieuwd naar de eerste reacties!
0
geplaatst: 15 mei 2016, 16:10 uur
bedankt opgelost, er ging inderdaad nog iets niet goed bij "ouderwetse" quotes, met een username in de quote tag, ipv een nummertje
0
geplaatst: 15 mei 2016, 19:01 uur
Jordy schreef:
bedankt opgelost, er ging inderdaad nog iets niet goed bij "ouderwetse" quotes, met een username in de quote tag, ipv een nummertje
In de rotatielijst gaat het nog niet goed met de bijzondere tekens (zie Sign o' the times van Prince en Blackstar van David Bowie).
0
geplaatst: 15 mei 2016, 22:04 uur
Als ik een bericht van een andere user quote, of een gebruiker noem in een bericht krijg ik vanaf vandaag bij het klikken op Voorbeeld een vreemde opmaak. Is dit iets nieuws, of is er iets niet in orde?
0
Franck Maudit
geplaatst: 15 mei 2016, 22:10 uur
Heb hetzelfde probleem. Lijkt me niet de bedoeling.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 22:13 uur
Ik heb hetzelfde probleem als ik op Voorbeeld klik. Ik krijg dan bijvoorbeeld dit:
21. Dancing Shoes<br /> <i>(Afkomstig van <a class="tooltip" href="http://www.musicmeter.nl/album/36152" target="_blank">Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006)</a>)</i><br /> <br /><iframe id="player" type="text/html" width="560" height="340" src="https://www.youtube.com/embed/Yj_krVlJROk?enablejsapi=1&origin=http://www.musicmeter.nl/" frameborder="0"></iframe><br /> <br />
21. Dancing Shoes<br /> <i>(Afkomstig van <a class="tooltip" href="http://www.musicmeter.nl/album/36152" target="_blank">Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006)</a>)</i><br /> <br /><iframe id="player" type="text/html" width="560" height="340" src="https://www.youtube.com/embed/Yj_krVlJROk?enablejsapi=1&origin=http://www.musicmeter.nl/" frameborder="0"></iframe><br /> <br />
0
geplaatst: 15 mei 2016, 22:18 uur
Inderdaad een gevolg van de eerder genoemde werkzaamheden, zal uiterlijk morgen even kijken
0
geplaatst: 16 mei 2016, 01:52 uur
Het is wellicht eenvoudig te herstellen, maar bij Mijn Albums staat er bij alle albums zonder een alternatieve titel het volgende: "Alternatieve titel: null".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.