De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2016, 11:28 uur
Zoals al eerder door Stoepkrijt e.a. aangehaald, op Android mobile (chrome) word je af en toe gebombardeerd met reclames die de site "overnemen". Meestal al meteen bij het openen van musicmeter begint het toestel te trillen en zit je automatisch op een andere site.
Ben nu ingelogd via laptop, zal zo proberen om de sites waarnaar ik gelinkt werd op te sommen (die staan op mijn phone). Vanochtend ca. 10:30 heb ik 10x een poging gedaan die sites meteen in dit topic te vermelden, maar voor dat ik dit topic kon openen was ik dus al "trillend" doorgelinkt. Musicmeter kun je dan gewoon niet meer gebruiken.
edit: hierbij de links (op dit moment is musicmeter via de phone wel weer te gebruiken)
Congrats! - facebook.mobi-giveaways.net
Loading... - go.freemobiworld.com
Flappy Bird! - Mob 24-7 - mob24-7.mobi
Ben nu ingelogd via laptop, zal zo proberen om de sites waarnaar ik gelinkt werd op te sommen (die staan op mijn phone). Vanochtend ca. 10:30 heb ik 10x een poging gedaan die sites meteen in dit topic te vermelden, maar voor dat ik dit topic kon openen was ik dus al "trillend" doorgelinkt. Musicmeter kun je dan gewoon niet meer gebruiken.
edit: hierbij de links (op dit moment is musicmeter via de phone wel weer te gebruiken)
Congrats! - facebook.mobi-giveaways.net
Loading... - go.freemobiworld.com
Flappy Bird! - Mob 24-7 - mob24-7.mobi
0
geplaatst: 7 mei 2016, 12:52 uur
Bij mij gebeurde het gisteravond ook weer.
iPhone 5, verbonden via wifi. De exacte sites heb ik niet maar deze komen ongetwijfeld overeen met die van Salvadore.
iPhone 5, verbonden via wifi. De exacte sites heb ik niet maar deze komen ongetwijfeld overeen met die van Salvadore.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 12:57 uur
Apart om dit te lezen, ik zit best veel mobiel op de site, maar heb dit nog nooit gehad. Wellicht ligt het aan het toestel ofzo?
0
geplaatst: 7 mei 2016, 13:03 uur
Ik heb het ooit wel eens gehad maar de laatste tijd (laten we zeggen half jaar) helemaal niet. Kan het niet gewoon zijn dat de telefoons op 1 of andere manier vervuild zijn?
0
geplaatst: 7 mei 2016, 13:14 uur
Ik heb nog een iets oudere Android phone, kan er eventueel mee te maken hebben. Vervuiling heb ik ook aan gedacht maar het is met periodes. Toen stoepkrijt er eerder melding van maakte had ik er ook al maanden geen last meer van ... tot vanochtend. Nu weer nergens last van terwijl ik niks "opgeschoond" heb.
Bovendien krijg ik doorgaans vaak achter elkaar tijdens het browsen dezelfde (gewone) reclame in beeld ... heb je net zo'n irritante reclame bom, dan lijkt het alsof je daar voorlopig continu mee geconfronteerd wordt (alsof die reclames met tijdblokken werken).
Bovendien krijg ik doorgaans vaak achter elkaar tijdens het browsen dezelfde (gewone) reclame in beeld ... heb je net zo'n irritante reclame bom, dan lijkt het alsof je daar voorlopig continu mee geconfronteerd wordt (alsof die reclames met tijdblokken werken).
0
geplaatst: 7 mei 2016, 13:46 uur
Ik denk ook niet dat het aan de telefoons ligt. Een half jaar geleden had ik een tijdje last van het fenomeen, daarna maanden niks en nu sinds vorige week is het weer hommeles.
Daarnaast, het gebeurt alleen bij MuMe, ik heb er nog nooit last van gehad bij een andere website.
Daarnaast, het gebeurt alleen bij MuMe, ik heb er nog nooit last van gehad bij een andere website.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 15:42 uur
Ik had het ook nooit en las deze klacht dan ook altijd met verbazing, maar afgelopen donderdagmiddag was ik ook het haasje.
Alleen via 4G maar wellicht was dat al bekend.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 15:51 uur
vigil schreef:
Kan het niet gewoon zijn dat de telefoons op 1 of andere manier vervuild zijn?
Kleine kans. Mijn toestel is anderhalve maand oud en heeft nauwelijks andere websites dan MuMe gezien.Kan het niet gewoon zijn dat de telefoons op 1 of andere manier vervuild zijn?
Gisteren geen last gehad, nu weer wel.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 15:54 uur
Sunderland schreef:
Bij mij juist via de wifi en niet via 3/4G.Alleen via 4G maar wellicht was dat al bekend.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 15:55 uur
oh, dat is bijzonder. want vanaf het moment dat ik een open wifiverbinding oppikte, kon ik vrijuit musicmeteren.
nu overigens nergens last van, niet onder wifi en niet onder 4G. Het lijkt wel erg selectief allemaal, omdat Stoepkrijt er wel last van heeft?! Lastig!
nu overigens nergens last van, niet onder wifi en niet onder 4G. Het lijkt wel erg selectief allemaal, omdat Stoepkrijt er wel last van heeft?! Lastig!
0
geplaatst: 7 mei 2016, 17:26 uur
Het zit helaas in de reclame, het ligt niet aan je toestel.
Ik heb weer wat reclame uitgeschakeld, gaat het nu goed?
Ik heb weer wat reclame uitgeschakeld, gaat het nu goed?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 mei 2016, 19:17 uur
Nu wel, vanmiddag heb ik er weer meerdere malen last van gehad. Ook nog na je laatste bericht (17:26).
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 mei 2016, 19:58 uur
Ja op de mobiele versie, via Chrome, op Android, met 4G. De afgelopen 1 à 2 uur heb ik er geen meer gehad.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 20:03 uur
Op mobiel heb ik op dit moment helemaal geen reclame meer (misschien wel omdat je de reclame - die zonder jouw aanpassingen zou komen - geblokkeerd hebt).
De problemen die ik eerder had waren overigens op 3G.
Nu heb ik zowel op 3G als op wifi totaal geen reclame.
De problemen die ik eerder had waren overigens op 3G.
Nu heb ik zowel op 3G als op wifi totaal geen reclame.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 20:04 uur
Klopt de reclame staat momenteel op mobiel even uit, ben benieuwd of er nu nog mensen de genoemde problemen hebben.
0
johannesA
geplaatst: 7 mei 2016, 20:30 uur
Nee, gaat nu goed. Met die reclame ben je music meter gauw zat, op je mobiel.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 20:32 uur
Ja ik wil dat ook absoluut niet hebben, dat soort meuk.
Helemaal zonder reclame is het aan de andere kant ook snel voorbij met de site, dus laten we hopen dat er een oplossing te vinden is.
Helemaal zonder reclame is het aan de andere kant ook snel voorbij met de site, dus laten we hopen dat er een oplossing te vinden is.
0
johannesA
geplaatst: 7 mei 2016, 20:43 uur
Dat is natuurlijk ook duidelijk. Wel is aan de "normale" reclame irritant, dat de pagina verspringt, omdat het plaatje nog geladen moet worden. Vaak klik ik dan op de verkeerde regel.
0
geplaatst: 7 mei 2016, 20:58 uur
De mobiele site is ineens stukken sneller (zonder de reclame). Jammer toch dat de reclame nodig is om de site in de lucht te houden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 mei 2016, 11:23 uur
Edgar18 schreef:
Jammer toch dat de reclame nodig is om de site in de lucht te houden.
Jammer toch dat de reclame nodig is om de site in de lucht te houden.
Doneren schijnt ook te helpen

0
geplaatst: 8 mei 2016, 11:31 uur
Helemaal niet aan gedacht, dat zal ik gelijk eens doen. Geen reclame meer op mobiele devices, klinkt goed!
Edit: done, dan ben ik hopelijk ook gelijk van die rare pop-up reclames af.
Edit: done, dan ben ik hopelijk ook gelijk van die rare pop-up reclames af.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 09:21 uur
Idee: bij keuzelijst Rotatielijst sorteren op jaartal.
Ik typte nu 'Radiohead', maar dan krijg ik een gigantische waslijst en moet ik het album uit 2016 zoeken. Beter is het om te sorteren op jaartal, omdat de meeste mensen de albums van 2016 in de rotatielijst hebben.
Ik typte nu 'Radiohead', maar dan krijg ik een gigantische waslijst en moet ik het album uit 2016 zoeken. Beter is het om te sorteren op jaartal, omdat de meeste mensen de albums van 2016 in de rotatielijst hebben.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 16:24 uur
Er staat weer e.e.a. geactiveerd, ik hoor graag als het weer fout gaat.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 16:24 uur
AstroStart schreef:
Ik typte nu 'Radiohead', maar dan krijg ik een gigantische waslijst en moet ik het album uit 2016 zoeken.
Goed alternatief is om op albumtitel te zoekenIk typte nu 'Radiohead', maar dan krijg ik een gigantische waslijst en moet ik het album uit 2016 zoeken.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 16:47 uur
Klopt, alleen veel mensen weten niet de exacte titel van een album. De bandnaam zal waarschijnlijk vaker gebruikt worden, al is dat een aanname. In ieder geval is een sortering op jaartal - of op het aantal vermeldingen in de rotatielijst, dus meeste vermeldingen bovenaan - het meest logisch, want dan kun je al na het intypen van een paar letters het meest relevante resultaat zien.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 18:32 uur
Ik weet niet of dit idee realistisch is, maar kan er geen mogelijkheid komen om bepaalde berichten bij discussies te kunnen 'liken' en dat je dan kunt filteren op berichten die veel 'geliked' worden of berichten waar er weinig of geen likes op zijn. Een beetje zoals de frontpage van Tweakers. Dit zorgt er voor dat je na een lange dag niet tien pagina's moet bekijken en tot de conclusie moet komen dat het meer reacties zijn over een bericht van bepaalde leden dan over het album zelf. Dit idee is ook toekomstbestendig, vooral als er nog meer leden zullen zijn en waarschijnlijk nog meer rare kwibussen die zo nodig alle aandacht moeten opeisen. Is ook een soort van moderatie door de community en een stuk democratischer (in hoeverre dat nodig is op een site als deze) dan als één iemand beslist om een hele zooi berichten te verwijderen 'omdat het niet past binnen de regelgeving van MuMe'. Iets wat altijd discutabel is.
0
geplaatst: 9 mei 2016, 19:13 uur
Het liken van berichten vind ik een goed idee, het plussen of minnen dan weer niet. Je gaat hoedanook bekomen dat men meer op de user dan op het effectieve bericht begint te stemmen. Of dat fans negatieve berichten beginnen wegstemmen. De horror.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 07:07 uur
Ik ben niet zo van de likes. Voor je het weet gaan er mensen berichten maken in de hoop veel likes te krijgen. Komt de sfeer volgens mij niet echt ten goede. Duimpjes omhoog en omlaag lijkt mij - zoals bennerd al aangeeft - helemaal onverstandig.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 mei 2016, 09:52 uur
Jordy schreef:
Tot nu toe gaat het nog steeds prima.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.