MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
Ik weet niet waarom die meldingen bij jou niet lijken te werken, maar wellicht is het dan beter om even via de normale zoekfunctie te zoeken eerst?

Dat doe ik ook, maar deze idem dito Grafir - Úr ofboði óværunnar - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com probeer zelf eens bij deze en bovenstaande waarom er geen melding komt? Kan echt niet alleen aan mijn pc liggen, ik gebruik modzilla firefox by the way

Als ik zoek op "grafir"'dan zie ik dat dit album al op de site staat

Voor mij hetzelfde als bij Jordy. Als ik grafir in typ, zie ik het album ook gewoon op de site staan.

Vreemd, ik kan bij de albums met meerdere pagina's niet meer bladeren naar een andere pagina.

Zelfde hier.

hetzelfde hier mbt andere pagina bij albums.

Via de updates albums zie je dat er andere pagina's zijn maar zelfs daar kan je niet naar een andere pagina, tis telkens dezelfde die opent

DjFrankie schreef:
(quote)

Dat doe ik ook, maar deze idem dito Grafir - Úr ofboði óværunnar - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com probeer zelf eens bij deze en bovenstaande waarom er geen melding komt? Kan echt niet alleen aan mijn pc liggen, ik gebruik modzilla firefox by the way

Als ik zoek zie ik dat album ook gewoon staan. Misschien heb je last van malware?
Een andere mogelijk is nog om te zoeken met google, dat werkt ook goed.

Outlaw104 schreef:
Vreemd, ik kan bij de albums met meerdere pagina's niet meer bladeren naar een andere pagina.
opgelost?

Hier wel ja.

Jordy schreef:
(quote)
opgelost?

Opgelost!

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
Als ik zoek op "grafir"'dan zie ik dat dit album al op de site staat

Klopt maar bij toevoegen bedoel ik, dan krijg ik geen melding

Aha. Dat zal met die speciale tekens te maken hebben. Dat verklaart helaas nog niet waarom je nooit een melding krijgt. De tip blijft om voor de zekerheid ook even met de normale zoekfunctie te zoeken.

Vandaag de nieuwe van The Veils willen toevoegen, bleek het in de wachtrij te staan (stond toen nog niet op de site). Ik kreeg er geen enkele melding van.

Ik heb er extra goed op gelet omdat ik er vanuit ging dat de toevoeger die me voor was dit sowieso zou gaan toevoegen en was verbaasd dat hij dat niet gedaan had.

Zal het nog een keer checken

Ik zit al een paar dagen tevergeefs te wachten op een export van mijn gegevens. De site zegt: "Je hebt 21 mei een verzoek ingediend om je gegevens te downloaden. Je ontvangt vannacht een melding, wanneer de bestanden voor je klaar staan." Maar die gegevens staan vooralsnog niet klaar.

ook daar zal ik even naar kijken

aERodynamIC schreef:
Vandaag de nieuwe van The Veils willen toevoegen, bleek het in de wachtrij te staan (stond toen nog niet op de site). Ik kreeg er geen enkele melding van.

Ik heb er extra goed op gelet omdat ik er vanuit ging dat de toevoeger die me voor was dit sowieso zou gaan toevoegen en was verbaasd dat hij dat niet gedaan had.

deze check was inderdaad sinds een dag of 10 geleden kapot

Jordy schreef:
ook daar zal ik even naar kijken

Het is gelukt, dank je wel!

In De Site / Algemeen / exporteren:

is mijn album te exporteren naar bijvoorbeeld excel?

Klopt het dat je geen smilies kan gebruiken als je een bericht quotet?

Edit: dat klopt niet per se heb ik net getest. Maar bij een bericht verdween wel een smilie toen ik een quote invoegde (en hij verscheen weer toen ik het weghaalde). Vreemd.

Fcjohn schreef:
In De Site / Algemeen / exporteren:

is mijn album te exporteren naar bijvoorbeeld excel?
Als je op je avatar klikt rechtsboven in het scherm, krijg je onder 'Mijn Musicmeter' de optie 'Gegevens exporteren". Daarmee kan je wens ingevuld worden.

Poek schreef:
Klopt het dat je geen smilies kan gebruiken als je een bericht quotet?

Edit: dat klopt niet per se heb ik net getest. Maar bij een bericht verdween wel een smilie toen ik een quote invoegde (en hij verscheen weer toen ik het weghaalde). Vreemd.

Nadat je een bericht bewerkt, zie je de smileys even niet meer. Pagina refreshen en ze komen tevoorschijn.

Ah, duidelijk, dank.

Als ik zoek naar Kylie Minogue en ik type Kylie in het zoekvenster dan zie ik:

Kylie (met één verzamelalbum)
Kylie Minoise
Kylie Minoque (vast een typefout)
en nog twee treffers

maar geen Kylie Minogue. Kylie leidt wel door naar Kylie Minogue, maar toch, die eerste is een alias van de tweede, niet andersom.

Bij Kylie M komt de juiste treffer helemaal niet tevoorschijn

CHIEP (crew)
Ik niet: ik krijg al "Kylie Minogue"-resultaten te zien als ik nog maar "kyl" heb getypt.

CHIEP schreef:
Ik niet: ik krijg al "Kylie Minogue"-resultaten te zien als ik nog maar "kyl" heb getypt.

Sorry, dat had ik inderdaad wel wat duidelijker op kunnen schrijven. Ik bedoelde dat de juiste artiest niet verschijnt onder het kopje "Artiesten".

CHIEP (crew)
Dat is inderdaad vreemd.

Bij dit album is de bandnaam 0 verdwenen.

bedankt, gaat op de lijst

Brunniepoo schreef:
Als ik zoek naar Kylie Minogue en ik type Kylie in het zoekvenster dan zie ik:

Kylie (met één verzamelalbum)
Kylie Minoise
Kylie Minoque (vast een typefout)
en nog twee treffers

maar geen Kylie Minogue. Kylie leidt wel door naar Kylie Minogue, maar toch, die eerste is een alias van de tweede, niet andersom.

Bij Kylie M komt de juiste treffer helemaal niet tevoorschijn

de artiestenpagina van kylie minogue stond inderdaad niet goed in de zoekindex, moet nu goed zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:09 uur

geplaatst: vandaag om 01:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.