De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2017, 23:26 uur
Mijn pagina om de rotatielijst aan te passen is helemaal leeg, zowel in Chrome als Firefox. Is dit al bekend?
0
geplaatst: 27 april 2017, 23:46 uur
dito
bovendien mis ik een lap tekst met uitleg over de site op de eerste pagina, waar je als eerst 'land'
MusicMeter.nl - De muzieksite voor liefhebbers
bovendien mis ik een lap tekst met uitleg over de site op de eerste pagina, waar je als eerst 'land'
MusicMeter.nl - De muzieksite voor liefhebbers
0
geplaatst: 27 april 2017, 23:54 uur
Alicia schreef:
Mijn pagina om de rotatielijst aan te passen is helemaal leeg, zowel in Chrome als Firefox. Is dit al bekend?
Ook in Edge trouwens.
0
geplaatst: 28 april 2017, 07:49 uur
Alicia schreef:
zal even kijkenMijn pagina om de rotatielijst aan te passen is helemaal leeg, zowel in Chrome als Firefox. Is dit al bekend?
0
geplaatst: 28 april 2017, 11:22 uur
Ik weet niet of er naar mijn probleem is gekeken, maar alles werkt weer prima. 

0
geplaatst: 28 april 2017, 12:03 uur
Goedemorgen Jordy,
Ik kan mijn profiel, mijn stemmen, toevoegingen niet meer bekijken. Ik krijg dan de melding "deze pagina kan helaas niet gevonden worden"
Bedankt voor je hulp alvast!
Groet, Mark
Ik kan mijn profiel, mijn stemmen, toevoegingen niet meer bekijken. Ik krijg dan de melding "deze pagina kan helaas niet gevonden worden"
Groet, Mark
0
geplaatst: 28 april 2017, 12:22 uur
gisteren kwam ik niet verder dan de cookie-muur en daarna grotendeels lege pagina's : de zwarte balk en blauwe balk maar geen inlog optie meer. vandaag lijkt het op het eerste gezicht weer normaal.
Heb nog wel het gevoel dat er een stuk welkoms tekst ontbreekt op de landings-pagina / hoofdpagina.
Heb nog wel het gevoel dat er een stuk welkoms tekst ontbreekt op de landings-pagina / hoofdpagina.
0
geplaatst: 30 april 2017, 03:22 uur
Needledose schreef:
Goedemorgen Jordy,
Groet, Mark
Goedemorgen Jordy,
Groet, Mark
Hier ook dit probleem
0
geplaatst: 30 april 2017, 07:58 uur
Needledose schreef:
Goedemorgen Jordy,
Groet, Mark
Goedemorgen Jordy,
Groet, Mark
Dit probleem bestaat nu al paar dagen
Maar bij mij alleen Mobiel
Op tablet en desktop werkt het gewoon
0
geplaatst: 30 april 2017, 09:08 uur
Ik gebruik mobiel Google en heb geen probleem, als ik mobiel via Chrome op de site kom krijg ik de melding ook op mijn profiel.
Edit , Android .
Edit , Android .
1
geplaatst: 30 april 2017, 19:46 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Er stond altijd een tekst over het aantal nieuwe priveberichten. Was nog een overblijfsel uit de tijd dat je geen tellertje in de header had, lang lang geleden.
0
Joezer49263
geplaatst: 1 mei 2017, 22:12 uur
Er is iets vreemds bij : Updates.
Bij Albums zijn de blokjes links blauw (zoals het hoort) als er nieuwe berichten zijn.
Maar bij Forum zijn ze grijs, terwijl ook daar nieuwe berichten waren sinds mijn laatste bezoek.
Dit geldt ook voor Mijn Updates >> Forum; bij de nieuwe berichten staan grijze blokjes (i.p.v. blauw). En bij Mijn Updates >> Artiesten staat bij alle artiesten nu Laatste Bericht 25 mei 2006 12:16 uur (?).
Aanvulling 23:04 : bij Updates >> Artiesten staan ook allerlei data die niet kloppen. Bij de meeste staat ook daar 25 mei 2006 om 12:16 uur.
Bij Albums zijn de blokjes links blauw (zoals het hoort) als er nieuwe berichten zijn.
Maar bij Forum zijn ze grijs, terwijl ook daar nieuwe berichten waren sinds mijn laatste bezoek.
Dit geldt ook voor Mijn Updates >> Forum; bij de nieuwe berichten staan grijze blokjes (i.p.v. blauw). En bij Mijn Updates >> Artiesten staat bij alle artiesten nu Laatste Bericht 25 mei 2006 12:16 uur (?).
Aanvulling 23:04 : bij Updates >> Artiesten staan ook allerlei data die niet kloppen. Bij de meeste staat ook daar 25 mei 2006 om 12:16 uur.
0
geplaatst: 2 mei 2017, 01:52 uur
Joezer49263 schreef:
Geldt bij mij ook, bij artiesten in mijn updates. Chrome mobiel android.
0
geplaatst: 2 mei 2017, 08:43 uur
zal er even naar kijken *edit* volgens mij moet het nu weer goed zijn
0
geplaatst: 2 mei 2017, 09:42 uur
Klopt. Zowel de mobiele als de desktop versie doet het bij mij weer perfect. Dank!
0
geplaatst: 2 mei 2017, 10:54 uur
Joezer49263 schreef:
Bij mij zijn deze blokjes juist niet blauw. De rest van de site functioneert wel normaal. Bij Albums zijn de blokjes links blauw (zoals het hoort) als er nieuwe berichten zijn.
Chrome op de PC
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2017, 17:21 uur
Zelfde ervaring als Edgar18 hierboven (maar dan IE op de pc).
0
geplaatst: 2 mei 2017, 18:01 uur
updates albums en updates toevoegingen ook geen blauwe blokjes.
wel dus voor updates forum en updates artiesten, zoals gebruikelijk.
wel dus voor updates forum en updates artiesten, zoals gebruikelijk.
0
geplaatst: 2 mei 2017, 19:56 uur
Tweakers.net heeft in de mobiele weergave een mogelijkheid om snel te scrollen door een topic. Als je naar beneden swipet dan verschijnt rechtsonder een knop waarmee je in één keer de laatste post op de pagina gaat, en idem voor omhoog swipen. Met name dat tweede vind ik zelf erg handig, zeker bij lange topics zoals sommige spelletjes. Zou dit ook iets voor MuMe zijn?
0
geplaatst: 2 mei 2017, 20:40 uur
ik zal nog even naar de updates kijken
op mobiel kun je toch op het bovenste deel van je browser drukken om weer naar boven te gaan (op elke site)? of werkt dat alleen op iOS?
op mobiel kun je toch op het bovenste deel van je browser drukken om weer naar boven te gaan (op elke site)? of werkt dat alleen op iOS?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.