MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Mijn pagina om de rotatielijst aan te passen is helemaal leeg, zowel in Chrome als Firefox. Is dit al bekend?

dito

bovendien mis ik een lap tekst met uitleg over de site op de eerste pagina, waar je als eerst 'land'

MusicMeter.nl - De muzieksite voor liefhebbers

Alicia schreef:
Mijn pagina om de rotatielijst aan te passen is helemaal leeg, zowel in Chrome als Firefox. Is dit al bekend?

Ook in Edge trouwens.

Helemaal niks op de laptop, ik werk daar met Safari.

Alicia schreef:
zal even kijken

Ik weet niet of er naar mijn probleem is gekeken, maar alles werkt weer prima.

Goedemorgen Jordy,

Ik kan mijn profiel, mijn stemmen, toevoegingen niet meer bekijken. Ik krijg dan de melding "deze pagina kan helaas niet gevonden worden"

Bedankt voor je hulp alvast!

Groet, Mark

deric raven schreef:
Ik weet niet of er naar mijn probleem is gekeken, maar alles werkt weer prima.

Hier werkt het ook weer prima!

gisteren kwam ik niet verder dan de cookie-muur en daarna grotendeels lege pagina's : de zwarte balk en blauwe balk maar geen inlog optie meer. vandaag lijkt het op het eerste gezicht weer normaal.

Heb nog wel het gevoel dat er een stuk welkoms tekst ontbreekt op de landings-pagina / hoofdpagina.

Aanvulling: dit is het geval bij de mobiele versie.

Ik herken het verhaal van Needledose

Needledose schreef:
Goedemorgen Jordy,

Ik kan mijn profiel, mijn stemmen, toevoegingen niet meer bekijken. Ik krijg dan de melding "deze pagina kan helaas niet gevonden worden"

Groet, Mark

Hier ook dit probleem

Needledose schreef:
Goedemorgen Jordy,

Groet, Mark

Dit probleem bestaat nu al paar dagen
Maar bij mij alleen Mobiel
Op tablet en desktop werkt het gewoon

Idem, mobiel (iOS, Google Chrome).

Nou..wij hebben het door in ieder geval

Ik gebruik mobiel Google en heb geen probleem, als ik mobiel via Chrome op de site kom krijg ik de melding ook op mijn profiel.
Edit , Android .

Zelfde hier, Samsung foon met Android.

ik zal er even naar kijken

E-Clect-Eddy schreef:
Heb nog wel het gevoel dat er een stuk welkoms tekst ontbreekt op de landings-pagina / hoofdpagina.

Er stond altijd een tekst over het aantal nieuwe priveberichten. Was nog een overblijfsel uit de tijd dat je geen tellertje in de header had, lang lang geleden.

Joezer49263
Er is iets vreemds bij : Updates.

Bij Albums zijn de blokjes links blauw (zoals het hoort) als er nieuwe berichten zijn.
Maar bij Forum zijn ze grijs, terwijl ook daar nieuwe berichten waren sinds mijn laatste bezoek.
Dit geldt ook voor Mijn Updates >> Forum; bij de nieuwe berichten staan grijze blokjes (i.p.v. blauw). En bij Mijn Updates >> Artiesten staat bij alle artiesten nu Laatste Bericht 25 mei 2006 12:16 uur (?).

Aanvulling 23:04 : bij Updates >> Artiesten staan ook allerlei data die niet kloppen. Bij de meeste staat ook daar 25 mei 2006 om 12:16 uur.

Joezer49263 schreef:
Aanvulling 23:04 : bij Updates >> Artiesten staan ook allerlei data die niet kloppen. Bij de meeste staat ook daar 25 mei 2006 om 12:16 uur.

Geldt bij mij ook, bij artiesten in mijn updates. Chrome mobiel android.

zal er even naar kijken *edit* volgens mij moet het nu weer goed zijn

Klopt. Zowel de mobiele als de desktop versie doet het bij mij weer perfect. Dank!

Joezer49263 schreef:
Bij Albums zijn de blokjes links blauw (zoals het hoort) als er nieuwe berichten zijn.
Bij mij zijn deze blokjes juist niet blauw. De rest van de site functioneert wel normaal.

Chrome op de PC

Casartelli (moderator)
Zelfde ervaring als Edgar18 hierboven (maar dan IE op de pc).

updates albums en updates toevoegingen ook geen blauwe blokjes.

wel dus voor updates forum en updates artiesten, zoals gebruikelijk.

Tweakers.net heeft in de mobiele weergave een mogelijkheid om snel te scrollen door een topic. Als je naar beneden swipet dan verschijnt rechtsonder een knop waarmee je in één keer de laatste post op de pagina gaat, en idem voor omhoog swipen. Met name dat tweede vind ik zelf erg handig, zeker bij lange topics zoals sommige spelletjes. Zou dit ook iets voor MuMe zijn?

ik zal nog even naar de updates kijken

op mobiel kun je toch op het bovenste deel van je browser drukken om weer naar boven te gaan (op elke site)? of werkt dat alleen op iOS?

Niet op Windows Phone in ieder geval, Android zou ik niet weten.

blauwe blokjes album updates doet het weer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.