MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Casartelli schreef:
Zijn de "Vergelijkbare artiesten volgens last.fm" nu helemaal verdwenen?
Deze gegevens moeten als het goed is de komende dagen weer binnendruppelen.

panjoe (moderator)
Berichten die alsnog verder gaan waar we duidelijk hebben aangegeven dat de discussie klaar is verwijderd.

We gaan niet in discussie over onze beslissingen, en pretenderen dat ook niet te doen. Blijkbaar wordt enige context en uitleg geïnterpreteerd als een uitnodiging om in discussie te gaan, maar dat is het dus niet.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Zijn de "Vergelijkbare artiesten volgens last.fm" nu helemaal verdwenen?
Jordy schreef:
Deze gegevens moeten als het goed is de komende dagen weer binnendruppelen.
Ik zie er inderdaad weer wat binnendruppelen

Iets anders: zijn de puntenaantallen in de Rotatielijst en Top 250 bewust verwijderd?

Casartelli schreef:
Iets anders: zijn de puntenaantallen in de Rotatielijst en Top 250 bewust verwijderd?

Ja, dat viel mij gisteren ook al op, keek daar toch wel regelmatig naar.

Nee niet bewust. Zal ik ook even naar kijken

Casartelli (moderator)
Jordy schreef:
Nee niet bewust. Zal ik ook even naar kijken
En met succes zo te zien

Is het misschien een idee om de lijstjes-functionaliteit een prominentere plek op de hoofdprofielpagina te geven?

Nu zit het een beetje weggestopt achter een knop, en wordt er volgens mij alleen voor persoonlijk overzicht gebruikt, terwijl het best een mooie manier kan zijn om (thematisch) iets te bundelen in een overzichtslijstje. Een prominentere plaats (zoals onder de toplijstjes) zou deze functionaliteit misschien kunnen verdiepen. Zoals bv ook op de profielpagina's van rateyourmusic, bijvoorbeeld hier (random profiel). Ik denk dat het de uitwisseling van muziek tussen users zou bevorderen

Bug. De laatste paar post nadat die geplaatst zijn blijft er een blanke pagina waar alleen de blauwe en zwarte balk in zichtbaar zijn maar alles daaronder wit blijft. Opera op W10

Zo ook na het plaatsen van deze post. Geen probleem met de edit ervan.

bedankt, ik ga even kijken

Ah, het probleem is blijkbaar al bekend.
Hier dezelfde ervaring.

nu nog steeds?

alles weer normaal

het duurde zo juist wel 3x zo lang voor een nieuw album submit door MuMe werd verwerkt.

Iemand anders daar ook last van?

Als ik meningen wil terug lezen, krijg ik ook een leeg vlak, en nee ik heb niet Jan Smits of Gordon aangevinkt.

Wanneer ik tijdens het toevoegen vergeet wel/niet aanstootgevend aan te vinken, blijkt alle daarna ingevoerde info (albumtype, land, genre, tracklist etc.) verdwenen.

Is het wellicht een idee om op de profielpagina's onder het aantal toevoegingen ook het aantal correcties weer te geven?

Verder viel me op dat bij albums van Chuck Berry en Howard Jones vaak als releasedatum 30 december 1899 staat aangegeven. Wellicht een bug?

https://www.musicmeter.nl/release/full/1900/jan

DjFrankie (moderator)
herman schreef:
Is het wellicht een idee om op de profielpagina's onder het aantal toevoegingen ook het aantal correcties weer te geven?

Wordt dat bijgehouden dan?

herman schreef:

Verder viel me op dat bij albums van Chuck Berry en Howard Jones vaak als releasedatum 30 december 1899 staat aangegeven. Wellicht een bug?

https://www.musicmeter.nl/release/full/1900/jan

Misschien zou je het juist bij allebei niet moeten vermelden. Gewoon om te voorkomen dat mensen puur voor een eervolle vermelding toevoegen en/of corrigeren...

Dat maakt toch niet uit? De site wordt er alleen maar correcter/beter van.

Eens met Herman, als mensen tijd en moeite steken in het verbeteren van de site maakt het toch niet uit wat hun motieven zijn? Ik zie dat probleem niet zo eigenlijk.

Het is opvallend dat de top 10 van toevoegers bestaat uit 90% crew en ex crew leden, die ik dan ook verdenk van partijdigheid... dat zou je dan wegnemen.

Misterfool
Ik denk dat je hier een kip en ei fout maakt. De top 10 bestaat voor 90% uit Crew en Ex-crew omdat die doorgaans, op dat vlak, het meest actief zijn op deze site. Daarom zijn ze ook een goede kandidaat voor een functie als crew-lid.

ik heb andere ervaringen...

Misterfool
Ik zou zeggen, spreek ze uit! Anders blijft dit bij vage aantijgingen van partijdigheid, waar ik weinig chocola van kan maken. Als het om een menselijke fout van de huidige Crew-leden gaat, dan staan ze waarschijnlijk ook wel open voor het overwegen van verbeteringen. Je moet natuurlijk bij deze site in het achterhoofd houden dat het gaat om welwillende vrijwilligers.

zaaf
Jordi, de priveberichtenpagina kent sinds vandaag slechts 1 pagina. m.a.w. je kunt alleen van de laatste 30 MuMe'ers berichten lezen...

ik ga er even naar kijken

herman schreef:

Die gegevens heb ik helaas niet bijgehouden

Ik vermoed iets dat inmiddels al opgelost is, mag dus svp via een correctie gecorrigeerd worden

Er zijn een paar albums met een fout jaar. Misschien kan iemand het goede jaar erbij zoeken en ze corrigeren?

Pat Mastelotto & Markus Reuter - Face (217)
TiRon & Ayomari - Prelude to ASFP (201)
2 Wolves - Shelter (204)
Aegrus - Devotion for the Devil (201)
Black Moor - Brave to the Grave (216)
Carnage Pit - Ritual (210)
Cell - The Frozen Moon of Erebath (201)
Descendant - Pass the Ammunition (201)
Issfenn - Issfenn (201)
Kodittomat - Embittered (201)
M3 - Classic 'Snake Live Volume 1 (203)
Pat Mastelotto & Markus Reuter - Face (217)
Trecelence - Acidic Demise (201)
Unhoped - Nuclear Death (201)
Five Go Down to the Sea? - Knot a Fish EP (983)

MusicMeter werkt niet op mijn laptop, andere sites wel.
Wel gewoon via Ipad en telefoon.

deric raven schreef:
MusicMeter werkt niet op mijn laptop, andere sites wel.
Wel gewoon via Ipad en telefoon.

Chrome?
Ik had vandaag een vreemd bug dat het toevoegen van een link in een post er voor zorgde dat muziek in een andere tab gepauzeerd werd. Ik gebruik Opera (chrome based) en die had gisteren een update gekregen. Vermoed dat het hiermee te maken heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:40 uur

geplaatst: vandaag om 07:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.