De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2017, 17:31 uur
Het doorzoeken van stemmen op een gebruikerspagina (/user/[id]/votes) lijkt niet meer te werken. Op Moviemeter werkt dit wel.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 21:07 uur
Er lijkt af en toe iets vreemd te gaan bij het posten. had een déjà vu moment waarbij het leek of mij post verscheen voor de vorige post... maar lijkt nu verdwenen.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 21:09 uur
Ik heb eerder vanavond heel veel onderhoud / opschoonwerk doorgevoerd. Dus er is kans op verse bugs
maar het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt
maar het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt
0
geplaatst: 23 mei 2017, 21:23 uur
Ik had een post gedaan, die leek geplaatst. Vervolgens deed ik een in een ander topic een post en die ging niet normaal, alsof ik eerst voorbeeld had opgevraagd, waarna ik de knop voor plaatsen links in beeld zag in plaats van het gebruikelijke rechts. Maar uiteindelijk plaatste die wel.
Maar vervolgens kwam ik er achter dat de post daarvoor toch niet geplaatst was! Ik moest die eerdere post dus nogmaals plaatsen. déjà vu
Ik kreeg daarna ook een waarschuwing bij Meldingen dat DJFrankie mij gequoteerd had maar bij bezoek van die pagina stond er dus niks. Ik vermoed dat hij misschien hetzelfde ervoer.
Maar vervolgens kwam ik er achter dat de post daarvoor toch niet geplaatst was! Ik moest die eerdere post dus nogmaals plaatsen. déjà vu
Ik kreeg daarna ook een waarschuwing bij Meldingen dat DJFrankie mij gequoteerd had maar bij bezoek van die pagina stond er dus niks. Ik vermoed dat hij misschien hetzelfde ervoer.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 21:33 uur
Mij lukt het niet om de rotatielijst in te vullen. Alles geactualiseerd. Druk ik op opslaan. Is alles weg en verdwenen.
0
geplaatst: 24 mei 2017, 12:15 uur
Bij 'mijn albums' kan ik nog wel al mijn mappen zien, maar niet meer de inhoud van die mappen. Ik zie enkel de streepjes, waar normaliter de betreffende albums tussen staan.
En als ik via mijn mobiel een bericht wil plaatsen bij een willekeurig topic op het forum dan staan de blauwe vierkantjes met 'voorbeeld' en 'plaatsen' onder elkaar en tegen elkaar aan i.p.v. naast elkaar en los van elkaar. Via de laptop is dit bij mij niet zo.
En als ik via mijn mobiel een bericht wil plaatsen bij een willekeurig topic op het forum dan staan de blauwe vierkantjes met 'voorbeeld' en 'plaatsen' onder elkaar en tegen elkaar aan i.p.v. naast elkaar en los van elkaar. Via de laptop is dit bij mij niet zo.
0
geplaatst: 24 mei 2017, 12:22 uur
Manfield schreef:
Bij 'mijn albums' kan ik nog wel al mijn mappen zien, maar niet meer de inhoud van die mappen. Ik zie enkel de streepjes, waar normaliter de betreffende albums tussen staan.
Ik heb standaard mijn instellingen staan op Tekst, net ontdekt dat als ik de instellingen per map even op Grafisch zet en dan weer terug naar Tekst dat ik dan weer alle albums kan zien.
Echter voorheen was er een optie om dan meteen de hoeveelheid sterren voor het album toe te voegen of te wijzigen. Die kolom is er niet meer..
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 mei 2017, 12:45 uur
Al je nu op een hoes klikt, opent de vergroting een pak lager in je scherm dan vroeger (lees: je moet scrollen om de volledige afbeelding te kunnen bekijken).
0
geplaatst: 24 mei 2017, 13:13 uur
Wat bij mij nu helpt om de grootte hoes te zien, voordat ik op de hoesfoto klik, is eerst F5 intoetsen.
0
geplaatst: 24 mei 2017, 13:50 uur
CHIEP schreef:
Al je nu op een hoes klikt, opent de vergroting een pak lager in je scherm dan vroeger (lees: je moet scrollen om de volledige afbeelding te kunnen bekijken).
Had ik ook maar dit lijkt nu verholpen.
0
geplaatst: 24 mei 2017, 14:42 uur
Met Opera browser (Chromium-based) op W10 werkt het in elk geval voor de 10 willekeurige albums die ik getest heb.
1
geplaatst: 24 mei 2017, 15:50 uur
Manfield schreef:
Echter voorheen was er een optie om dan meteen de hoeveelheid sterren voor het album toe te voegen of te wijzigen. Die kolom is er niet meer..
Klopt, ik zal even zorgen dat in dat soort gevallen wordt teruggevallen op de tekstweergave.
Ik wil ergens de komende maanden Mijn Albums helemaal opnieuw gaan bouwen. Tot die tijd is het een enigszins een light versie vergeleken met eerder.
0
geplaatst: 24 mei 2017, 15:52 uur
Ik zal even kijken naar het inladen / de positie van de grote afbeelding
0
geplaatst: 24 mei 2017, 15:55 uur
Jordy schreef:
Klopt, ik zal even zorgen dat in dat soort gevallen wordt teruggevallen op de tekstweergave.
Ik wil ergens de komende maanden Mijn Albums helemaal opnieuw gaan bouwen. Tot die tijd is het een enigszins een light versie vergeleken met eerder.
(quote)
Ik ben benieuwd, gebruik Mijn Albums erg veel. Persoonlijk zie ik dan ook graag die mooie kolom waar de sterren gegeven kunnen terugkomen in je nieuwe concept.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 mei 2017, 17:24 uur
Als je een term opgeeft in het zoekveld, verschijnen er nu random hoesafbeeldingen naast de profielpagina's van de artiest in kwestie: https://s29.postimg.org/cuj8kv48n/Untitled.png
0
geplaatst: 24 mei 2017, 20:29 uur
De laatste 2 dagen gaat het laden van Musicmeter heel traag terwijl andere websites gewoon snel openen. Ik weet niet goed waar het aan ligt maar vraag me af of anderen er ook last van hebben?
0
geplaatst: 24 mei 2017, 20:35 uur
Ik heb juist het tegenovergestelde, dat de MuMe website iets sneller lijkt te reageren, maar niet de hele tijd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 mei 2017, 23:35 uur
CHIEP schreef:
Als je een term opgeeft in het zoekveld, verschijnen er nu random hoesafbeeldingen naast de profielpagina's van de artiest in kwestie: https://s29.postimg.org/cuj8kv48n/Untitled.png
Opgelost – bedankt, Jordy! De uitlijning op het correctiescherm loopt nog niet goed: https://s11.postimg.org/gn7ze67cz/Naamloos.pngAls je een term opgeeft in het zoekveld, verschijnen er nu random hoesafbeeldingen naast de profielpagina's van de artiest in kwestie: https://s29.postimg.org/cuj8kv48n/Untitled.png
0
geplaatst: 25 mei 2017, 09:49 uur
Ik zie dat de layout is aangepast van de zoekpagina: zoeken lukt niet meer in eigen stemmen
was gewend om alleen een beginjaar in te vullen bijvoorbeeld 2017 (2019 staat al ingevuld als eindjaar) en dan op zoeken te klikken en dan rollen mijn stemmen van dit jaar eruit, maar nu niet meer.
Heb even het één en ander getest en ik merk dat ik per se ook het veld met maximale (ster) waardering moet invullen. Is dat een bewuste verandering of een bug?
was gewend om alleen een beginjaar in te vullen bijvoorbeeld 2017 (2019 staat al ingevuld als eindjaar) en dan op zoeken te klikken en dan rollen mijn stemmen van dit jaar eruit, maar nu niet meer.
Heb even het één en ander getest en ik merk dat ik per se ook het veld met maximale (ster) waardering moet invullen. Is dat een bewuste verandering of een bug?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 mei 2017, 09:56 uur
Zowel bij het uitvoeren van correcties als bij het toevoegen van albums werkt bij mij de knop "albumhoes opzoeken" niet: geen resultaat bij Last.fm/Audioscrobbler, geen resultaat bij iTunes. Het importeren van tracks en/of tracktijden uit iTunes werkt wel zoals vroeger. Ik heb het getest met Firefox, Microsoft Edge en Google Chrome.
0
geplaatst: 25 mei 2017, 16:06 uur
Ik kan mijn albums niet meer onderling verplaatsen in mijn rotatielijst. Als ik na het verplaatsen van de albums op "opslaan" druk dan krijg ik een foutmelding.
0
geplaatst: 25 mei 2017, 19:31 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Ik zie dat de layout is aangepast van de zoekpagina: zoeken lukt niet meer in eigen stemmen
een bug, zal zo even kijken
0
geplaatst: 25 mei 2017, 19:35 uur
Sir Spamalot schreef:
Zowel bij het uitvoeren van correcties als bij het toevoegen van albums werkt bij mij de knop "albumhoes opzoeken" niet: geen resultaat bij Last.fm/Audioscrobbler, geen resultaat bij iTunes. Het importeren van tracks en/of tracktijden uit iTunes werkt wel zoals vroeger. Ik heb het getest met Firefox, Microsoft Edge en Google Chrome.
ga ik nu ook even naar kijkenZowel bij het uitvoeren van correcties als bij het toevoegen van albums werkt bij mij de knop "albumhoes opzoeken" niet: geen resultaat bij Last.fm/Audioscrobbler, geen resultaat bij iTunes. Het importeren van tracks en/of tracktijden uit iTunes werkt wel zoals vroeger. Ik heb het getest met Firefox, Microsoft Edge en Google Chrome.
0
geplaatst: 25 mei 2017, 19:37 uur
herbeer schreef:
Ik kan mijn albums niet meer onderling verplaatsen in mijn rotatielijst. Als ik na het verplaatsen van de albums op "opslaan" druk dan krijg ik een foutmelding.
en ook dit is over een kwartiertje opgelost
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.