MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Als ik in het tabblad 'Forum' in Mijn Updates op pagina 2 'klik', dan krijg ik de tweede pagina van Forumupdates uit de algemene updates te zien (dus niet de mijne, maar de algemene). Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel

Yup bedankt voor het melden, zal er even naar kijken

De knop stemtabel bij de artiestenpagina's zie ik niet meer op de mobiele versie van de site. Of was dat een functie die altijd enkel en alleen op de gewone site te vinden was?

Het zou kunnen dat hij eerder per ongeluk hier en daar wel te zien was. Sinds enige tijd is dit helemaal gelijk getrokken.

Ik zie dat het zoeken aangepast is. Twee pijnpuntjes:
- Beetje lastig uitleggen, maar als je in het snelzoekvenster wat opzocht en je ging met je pijltjes naar beneden kreeg je de tekst. Deze kon je dan makkelijk selecteren en kopiëren. Dit was vooral erg handig bij (album)spellen op dit forum, bv. Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (2017): 70s

- In Firefox (en ook in Chrome heb ik net getest) kun je niet meer ctrl + klikken doen om het album in een nieuw tabblad te openen. Je kunt ook niet rechtsklikken en dan 'openen in een nieuw tabblad'.

http://i64.tinypic.com/6f322b.jpg

als ik na een zoekopdracht met de muis beweeg over de resultaten dan blijven die daar nu permanent staan. Ook als de zoektekst dus niet meer in beeld staat... voorheen verdwenen de resultaten zodra de zoektekst verdween en die verdween al wanneer je ergens anders in het scherm klikte.

GrafGantz schreef:
De knop stemtabel bij de artiestenpagina's zie ik niet meer op de mobiele versie van de site. Of was dat een functie die altijd enkel en alleen op de gewone site te vinden was?

Iets soortgelijks: bij Mijn Albums zie ik enkel nog de opties 'grafisch' en 'tekst', 'stemtabel' is weg (niet-mobiele versie).

E-Clect-Eddy schreef:
(afbeelding)

als ik na een zoekopdracht met de muis beweeg over de resultaten dan blijven die daar nu permanent staan. Ook als de zoektekst dus niet meer in beeld staat... voorheen verdwenen de resultaten zodra de zoektekst verdween en die verdween al wanneer je ergens anders in het scherm klikte.

Hier merk ik geregeld hetzelfde.

Casartelli (moderator)
De zoekfunctie werkt hier niet, in elk geval niet voor wat betreft "zoeken op overige gegevens":
https://puu.sh/w5Uh5/6644e26d99.png

Edit: lukt wel als ik de zoekfunctie wat vernauw (bijvoorbeeld met een minimaal aantal stemmen). Gewoon een wat curieus uiterlijk voor een overflow-melding?

Je zocht serieus op *alle* releases op MuMe uit 2003, en vindt het vervolgens verbazingwekkend dat je zo'n beetje de site breekt?

In boerentaal vervat, denk ik dat Cas bedoelt te zeggen dat ie een melding verwacht had dat de zgn "result set" te groot was om te kunnen weergeven, met daarbij de "prompt" (aanwijzing) om zijn queeste iets in te perken.

Die aanwijzing verschijnt normaliter/in andere gevallen wél

Je meent het!

Valt me op dat je in 'mijn albums' geen stemtabellen meer kunt genereren. Wellicht een bewuste keuze of toch een bugje?

Maartenn (crew)
Ik kan iets gemist hebben, maar waarom is mijn avatar opeens grijs omkaderd als ik in mijn profiel kijk?

Die van mij ook al! Lijkt wel een rouwkaart, zouden we overleden zijn denk je? Ik vond m'n vriendin al zo afstandelijk vanochtend, en maar huilen en zo.

GrafGantz schreef:
Die van mij ook al! Lijkt wel een rouwkaart, zouden we overleden zijn denk je? Ik vond m'n vriendin al zo afstandelijk vanochtend, en maar huilen en zo.

Oei, ik mag toch hopen van niet, mijn ouders en zus waren namelijk allen juist zeer opgewekt aan de ontbijttafel.

ArthurDZ schreef:
(quote)

zus

Heeft ze haar handtas al terug?

Ik kan op mijn i-pad geen berichten meer plaatsen, kan wel een bericht typen, maar heb niet de buttons "voorbeeld" en "plaatsen" ook krijg ik geen text in de zoekbalk kan wel typen en de cursor verspringt maar zie geen letters....... is alleen op mijn i-pad op mijn laptop en telefoon werkt alles normaal.

BeatHoven schreef:
Bij Mijn Albums zie ik enkel nog de opties 'grafisch' en 'tekst', 'stemtabel' is weg (niet-mobiele versie).
Bump. Heb ik iets gemist? Bestaat deze functie gewoon niet meer? Hetzelfde op Moviemeter.

Ja sorry die functie bestaat tijdelijk niet meer.

Ik wil de komende weken Mijn Albums herbouwen. Tot die tijd is de huidige functionaliteit enigszins een "light versie".

Maartenn schreef:
Ik kan iets gemist hebben, maar waarom is mijn avatar opeens grijs omkaderd als ik in mijn profiel kijk?

Ik ben een beetje aan het spelen met het grafisch en functioneel gelijktrekken van de album / artiest en gebruikerspagina. Ik zal binnenkort nog eens kijken of er iets beters te verzinnen is voor het tonen van de avatar. Misschien een mogelijkheid om een grotere avatar te uploaden.

thelion schreef:
Ik kan op mijn i-pad geen berichten meer plaatsen, kan wel een bericht typen, maar heb niet de buttons "voorbeeld" en "plaatsen" ook krijg ik geen text in de zoekbalk kan wel typen en de cursor verspringt maar zie geen letters....... is alleen op mijn i-pad op mijn laptop en telefoon werkt alles normaal.
Ik weet helaas niet wat dat kan zijn

Casartelli schreef:
Gewoon een wat curieus uiterlijk voor een overflow-melding?
Dit was inderdaad een bug in het tonen van de "teveel resultaten" melding.

chevy93 schreef:
- In Firefox (en ook in Chrome heb ik net getest) kun je niet meer ctrl + klikken doen om het album in een nieuw tabblad te openen. Je kunt ook niet rechtsklikken en dan 'openen in een nieuw tabblad'.

Hier ga ik in ieder geval binnenkort even naar kijken

En ik zal even kijken naar het niet verdwijnen van de box met zoekresultaten

chevy93 schreef:
als je in het snelzoekvenster wat opzocht en je ging met je pijltjes naar beneden kreeg je de tekst. Deze kon je dan makkelijk selecteren en kopiëren. Dit was vooral erg handig bij (album)spellen op dit forum, bv.

Ik vond het zelf weer erg vervelend dat je zoekopdracht weg was, zodra je met je pijltjes ging werken. Dus dat is wel bewust. Wat niet weg neemt dat het voor het voorbeeld dat je noemt natuurlijk wel vervelend is.

Bedankt voor de feedback, en sorry voor de late reactie.
Ik ben heul veul aan het opschonen / weggooien / herschrijven, dus daar zal vast af en toe wat fout gaan.

Dat kan je wel zeggen, kan opeens niet meer zoeken op de mobiele site. Als ik op dat blokje streepjes linksboven klik verschuift de pagina naar rechts, linkerhelft van m'n scherm is volledig wit en rechterhelft zie ik slechts een halve pagina van de website. Maar er verschijnt dus geen zoekvenster meer. Kan sinds een klein jaar niet meer stemmen via de normale site (hangt ongetwijfeld samen met het feit dat ik toen de slechtste laptop ter wereld gekocht heb) dus ben voor het uitdelen van stemmen (zowel hier als op MoMe) volledig van de mobiele versie afhankelijk. Maar dat gaat lastig worden als ik daar vervolgens niets meer kan vinden

/edit: en heb ik wat aan m'n ogen of is het lettertype op het forum opeens anders dan een half uurtje geleden?

/edit 2: en het lijkt me ook niet de bedoeling dat smileys nu opeens omkaderd zijn:
http://i.imgur.com/Qt3AI2h.jpg

mobiele menu + lettertype moet hersteld zijn

de omkaderde smileys kan ik nog even niet naboosen

Jordy schreef:
de omkaderde smileys kan ik nog even niet naboosen

Geen probleem, lijkt alweer uit zichzelf opgelost te zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:51 uur

geplaatst: vandaag om 16:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.