De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 16 januari 2018, 14:42 uur
Dat laatste is de bedoeling. De grote afbeelding wordt nu getoond, mooier op hoge resolutie schermen
Andere dingen zal ik uiterlijk vanavond even naar kijken
Andere dingen zal ik uiterlijk vanavond even naar kijken
1
geplaatst: 16 januari 2018, 15:23 uur
Dat probleem met http afbeelding is toch nieuw, sorry. Dit moet zichzelf binnen 24 uur oplossen, als het goed is
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 januari 2018, 16:38 uur
Het laden van de reclamebanner bovenaan (en daarmee de hele pagina) gebeurt nu een stuk "schokkeriger", kan dat?
0
geplaatst: 16 januari 2018, 17:38 uur
Allereerst complimenten voor de nieuwe update, de interface werkt prettiger en ik ben blij dat de forum-zoekfunctie nu ook mobiel beschikbaar is. Wel vind ik het jammer dat de mogelijkheid verdwenen is om in een topic het paginanummer waar je heen wilt navigeren in te typen. Vooral bij KO's was dit handig om naar de pagina met battles te gaan...
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 januari 2018, 17:39 uur
Als je op die audio/video-pagina een videolink opslaat, wordt daar niet meer weergegeven dat een nummer een video heeft (lees: dat driehoekje ontbreekt).
2
zaaf
geplaatst: 16 januari 2018, 17:44 uur
ik maakte veel gebruik van de mogelijkheid het nieuwe berichtenvak, dit dus, groter te trekken. Het doet me verdriet dat dat niet meer kan.
0
geplaatst: 16 januari 2018, 18:08 uur
Jordy schreef:
Het uiterlijk van de site is iets gewijzigd, vooral op mobiel. Achtergrond kun je hier vinden: binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl
Ik hoor graag als jullie ergens een (nieuwe) bug of opmaakfout zien
Niet zozeer een opmaakfout, maar het doel was toch om loze ruimte weg te halen en niet te creëren? Het uiterlijk van de site is iets gewijzigd, vooral op mobiel. Achtergrond kun je hier vinden: binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl
Ik hoor graag als jullie ergens een (nieuwe) bug of opmaakfout zien

https://i.gyazo.com/06a763d3452414a04e1b2b56459cf30c.png
(wellicht lijkt het maar zo vanwege de korte albumnamen)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 januari 2018, 18:42 uur
Bij mijn Firefox browser kloppen de icoontjes in het forum niet - zowel bij de main page en sub pages van het Forum als bij de Updates:
https://i.imgur.com/1Apuptr.jpg
In Chrome op dezelfde pc doen ze het wel.
https://i.imgur.com/1Apuptr.jpg
0
geplaatst: 16 januari 2018, 19:21 uur
chevy93 schreef:
het doel was toch om loze ruimte weg te halen en niet te creëren?
(afbeelding)
wat is daar veranderd dan?het doel was toch om loze ruimte weg te halen en niet te creëren?

(afbeelding)
0
geplaatst: 16 januari 2018, 19:22 uur
Casartelli schreef:
het aanvinken van favoriete tracks gaat wat moeizaam: je moet een heel specifiek hoekje van de ster in kwestie vinden (en dat specifieke hoekje verschilt ook per ster) i.p.v. dat je gewoon overal in de ster kunt klikken
werkt dat weer?het aanvinken van favoriete tracks gaat wat moeizaam: je moet een heel specifiek hoekje van de ster in kwestie vinden (en dat specifieke hoekje verschilt ook per ster) i.p.v. dat je gewoon overal in de ster kunt klikken
2
geplaatst: 16 januari 2018, 19:26 uur
zaaf schreef:
ik maakte veel gebruik van de mogelijkheid het nieuwe berichtenvak, dit dus, groter te trekken. Het doet me verdriet dat dat niet meer kan.
Dat klinkt erg dramatisch. Ik zal er naar kijken.
0
geplaatst: 16 januari 2018, 19:28 uur
panjoe schreef:
Bij mijn Firefox browser kloppen de icoontjes in het forum niet - zowel bij de main page en sub pages van het Forum als bij de Updates:
(afbeelding)
(afbeelding)
is dat een recente firefox? want bij mij lijkt dat wel goed te gaan
0
geplaatst: 16 januari 2018, 19:47 uur
Het lijkt er op dat ik via smartphone niet meer naar een bepaalde pagina kan zoeken binnen een topic..
Iets dat ik veel gebruik bij plaatsen van nieuwe battles in bijv. KO-spellen.
Iets dat ik veel gebruik bij plaatsen van nieuwe battles in bijv. KO-spellen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 januari 2018, 20:07 uur
Zou best kunnen van niet, is een pc van de universiteit. Ik zal het morgen controleren, als 'ie recent blijkt te zijn kom ik er nog op terug.
1
geplaatst: 16 januari 2018, 20:15 uur
Titmeister schreef:
Ja dat inderdaad!
ah ik wist niet dat dat eerder beschikbaar was op mobiel, zal er even naar kijken binnenkortJa dat inderdaad!
0
geplaatst: 16 januari 2018, 20:18 uur
IPad: weet niet of het de bedoeling is: als ik op cover klik vergroot ie zich in portrait stand niet, landscape stand wel.
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 januari 2018, 20:19 uur
Lay-out bij artiestencorrecties:https://s14.postimg.org/9in9g3rwx/image.png
0
geplaatst: 16 januari 2018, 20:24 uur
Joshua68 schreef:
IPad: weet niet of het de bedoeling is: als ik op cover klik vergroot ie zich in portrait stand niet, landscape stand wel.
ja die mogelijkheid staat inderdaad bewust alleen "aan" op de grootste standIPad: weet niet of het de bedoeling is: als ik op cover klik vergroot ie zich in portrait stand niet, landscape stand wel.
1
geplaatst: 16 januari 2018, 20:25 uur
ik ga morgenavond weer verder klussen, bedankt voor het testen en melden ?
0
geplaatst: 16 januari 2018, 20:37 uur
Door het verwijderen van die (blauwe) ster lijkt het opeens veel leger.
Wellicht is het een optie om de score aan de linkerkant te zetten? Voor de albumnaam dus.
Wellicht is het een optie om de score aan de linkerkant te zetten? Voor de albumnaam dus.
0
geplaatst: 16 januari 2018, 20:45 uur
Jordy schreef:
bedoel je het invoeren van een paginanummer?
Ja dat idd. bedoel je het invoeren van een paginanummer?

Is wel erg makkelijk wanneer je weet dat iets op een bepaalde pagina staat.
Edit: ik zie dat Titmeister dit ook al had aangegeven

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2018, 22:56 uur
Casartelli schreef:
het aanvinken van favoriete tracks gaat wat moeizaam: je moet een heel specifiek hoekje van de ster in kwestie vinden (en dat specifieke hoekje verschilt ook per ster) i.p.v. dat je gewoon overal in de ster kunt klikken
Jordy schreef:
werkt dat weer?
Heb hier geen IE om het te testen, maar in Chrome in elk geval wel!werkt dat weer?
0
geplaatst: 16 januari 2018, 23:17 uur
Ik kan niet meer stemmen op de laptop met firefox, gemiddelde van de stemmen is ook niet te zien. Op de mobiel wil het wel.
1
geplaatst: 17 januari 2018, 13:43 uur
Ik zou logischer vinden mochten de knoppen in het menu alfabetisch staan.
0
geplaatst: 17 januari 2018, 14:26 uur
trebremmit schreef:
Ik kan niet meer stemmen op de laptop met firefox, gemiddelde van de stemmen is ook niet te zien. Op de mobiel wil het wel.
vista?Ik kan niet meer stemmen op de laptop met firefox, gemiddelde van de stemmen is ook niet te zien. Op de mobiel wil het wel.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 januari 2018, 14:37 uur
Casartelli schreef:
Heb hier geen IE om het te testen, maar in Chrome in elk geval wel!
Volledigheidshalve: in IE werkt het ook weer naar wens.Heb hier geen IE om het te testen, maar in Chrome in elk geval wel!
0
geplaatst: 17 januari 2018, 15:33 uur
De lay-out op mijn mobiel (iPhone) is heel vreemd wanneer er in een topic foto's of YouTube filmpjes ingevoegd zijn. De foto/video wordt op een normale grote getoond maar alle berichten van mensen zijn heel klein en beslaan slechts een halve pagina. Op pagina's met enkel berichten is de lay-out wel gewoon in orde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.