MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Klopt, ga ik nog naar kijken

Jordy schreef:
(quote)
vista?

Ja. Zit nu op windows 10 en daar werkt het wel goed.

Vista wordt niet meer ondersteund door Microsoft, niet meer door Firefox, en dus ook niet meer door mij. Sorry

trebremmit schreef:
(quote)

Ja. Zit nu op windows 10 en daar werkt het wel goed.

Bij mij op W10 ook
ik zie mijn gemiddelde en totaalscore op mijn foon ook niet

dazzler schreef:
Ik zou logischer vinden mochten de knoppen in het menu alfabetisch staan.

Ik zit gisteren en vandaag (ook?) met grote regelmaat te klikken op de verkeerde link in het menu...

Net een correct van een album doorgegeven, dan hoort er een scherm te komen met de tekst: wordt ter correcte naar moderator gestuurd oid

nu komt er een mega-groot leeg scherm zonder tekst.

wegklikken lukt niet, ook gaat het niet weg met een ENTER, en alleen een page-refresh doet het verdwijnen.

Opera (Chromium) op W10 x64

bedankt, gaat op de lijst

hoop in de loop van de week de openstaande puntjes weggewerkt te hebben, die zijn zoals gebruikelijk in dit topic verzameld: voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MovieMeter.nl en De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Allememachies, nu weet ik inmiddels wel dat Radiohead op 1 staat in de toplijst. Ik wilde eigenlijk weer even mijn updates nakijken.....
Laten we hopen dat ik voor de volgende update er aan gewend ben...
De mobiele verbeteringen zijn geweldig!

E-Clect-Eddy schreef:
Net een correct van een album doorgegeven, dan hoort er een scherm te komen met de tekst: wordt ter correcte naar moderator gestuurd oid

nu komt er een mega-groot leeg scherm zonder tekst.

wegklikken lukt niet, ook gaat het niet weg met een ENTER, en alleen een page-refresh doet het verdwijnen.

Opera (Chromium) op W10 x64

Bij een correctie op een artiest gaat het nu wel goed .

"Bedankt
Je correctie is ontvangen. Je ontvangt een melding wanneer je correctie door een crewlid behandeld is."

kuifenco
Jordy schreef:
Dat laatste is de bedoeling. De grote afbeelding wordt nu getoond, mooier op hoge resolutie schermen

Een aantal MuMers blijkt hier minder enthousiast over en sommigen haken af...de onderstaande tip werkt maar is omslachtig.

Poles Apart schreef:
Voor iedereen die de grote hoezen te groot vindt: bij het plaatsen van de URL gewoon effe .300 toevoegen voor het .jpg gedeelte. Dan krijg je een 300x300 hoesje.

Bij een album kan ik geen sterren meer uitdelen en niet meer zien wat het stemgemiddelde is?

de melding na indienen van correctie op album is beter geworden maar nog wel een enorm gegrijsd gedeelte.

http://i64.tinypic.com/vg78eq.jpg

Bruno_6 schreef:
Bij een album kan ik geen sterren meer uitdelen en niet meer zien wat het stemgemiddelde is?
Je gebruikt waarschijnlijk Vista + Firefox? Vista wordt door zowel Microsoft als Mozilla helaas niet meer ondersteund, je browser is dus helaas "oud"

kuifenco schreef:
Een aantal MuMers blijkt hier minder enthousiast over en sommigen haken af...de onderstaande tip werkt maar is omslachtig.

Vervelend voor mensen die deze games spelen, had daar niet bij stil gestaan. Hopelijk is er met deze .300 aanpassing goed omheen te werken.

Jordy schreef:
(quote)

Vervelend voor mensen die deze games spelen, had daar niet bij stil gestaan. Hopelijk is er met deze .300 aanpassing goed omheen te werken.

Maak al mijn "draaierds" klikbaar en dan sluipt het er zowat automatisch in. De truuk zit 'em dan in het kopiëren van een "klikbare" link en dan aan te passen naar het gehanteerde format, met idd .300 op het einde voor .jpg. Al vind je nog steeds een enkele hoes met het oude format

Dat .900 format doet mij denken aan die pockets met opgeblazen lettertype voor mensen met slechte ogen

Ik vond het soms (bij lange posts meerbepaald) handig om de kader waarin je een bericht typt te vergroten. Dat kan sinds de update niet meer.

kuifenco
Jordy schreef:

Ja hoor, de meeste deelnemende MuMers hebben .300-truuk inmiddels onder de knie (hetgeen jouw recente vergrotende update enigszins ondergraaft ) Nooit geweten overigens dat het topic 'wat draai je nu' een game is. Enfin, dank voor je reactie.

JoaMuse schreef:
Ik vond het soms (bij lange posts meerbepaald) handig om de kader waarin je een bericht typt te vergroten. Dat kan sinds de update niet meer.

Dat is inderdaad al enkele malen genoemd, zal er de komende dagen naar kijken

Geweldige update van de mobiele weergave!

Ik heb gisteren behoorlijk wat mensen per ongeluk een 'hartje' gegeven. Blijkbaar raak je die op de mobiele versie snel aan tijdens het scrollen. Op zich geen wereldramp maar wel een beetje irritant natuurlijk.

Kleinigheidje, maar kwam er achter toen ik een jaarlijstje op spotify wilde maken:

Als ik naar al mijn stemmen/votes (Bijvoorbeeld 2011) van een bepaald jaartal kijk, kan ik niet doorbladeren naar een volgende pagina. Dan laadt hij weer pagina 1. Heb het in Chrome en Explorer getest.

Kan er goed mee leven, maar misschien is het makkelijk op te lossen

Edgar18 schreef:
Ik heb gisteren behoorlijk wat mensen per ongeluk een 'hartje' gegeven. Blijkbaar raak je die op de mobiele versie snel aan tijdens het scrollen. Op zich geen wereldramp maar wel een beetje irritant natuurlijk.

Hmn vreemd. Als ik op mobiel scroll, met m'n vinger op een hartje, dan lukt het me niet om het bericht "per ongeluk" te liken.

vandaag opgelost
- je kunt het veld weer vergoten, bij het plaatsen van een bericht
- mobiele weergave van berichten is ook correct indien je de instelling "geen avatars" hebt
- in edge kun je weer quoten als het goed is

Jordy schreef:
(quote)
Je gebruikt waarschijnlijk Vista + Firefox? Vista wordt door zowel Microsoft als Mozilla helaas niet meer ondersteund, je browser is dus helaas "oud"

Ik gebruik(te) inderdaad Firefox.

Ondertussen overgeschakeld op Firefox Quantum en musicmeter werkt terug smooth.

Dankjewel voor de hulp.

CHIEP (crew)
Ik kreeg net dit scherm na het behandelen van een correctie:(knip)

CHIEP (crew)
Vanonder staat in een correctiescherm trouwens de volgende melding. Ik zie echter nergens verwijssterretjes:https://s14.postimg.org/tevnf1gdd/errr.png

CHIEP schreef:
Ik kreeg net dit scherm na het behandelen van een correctie:(knip)

ga er even naar kijke,heb de foutmelding even weggehaald uit je bericht

CHIEP schreef:
Vanonder staat in een correctiescherm trouwens de volgende melding. Ik zie echter nergens verwijssterretjes:(afbeelding)
vreemd, kun je me de volgende keer in een PM een linkje sturen als je dat ergens ziet? want ik kan het niet nabootsen. bedankt

Bij updates: Artiesten zie ik vandaag geen blauwe icoontjes (terwijl die er wel zouden moeten zijn) zoals ik ze wel zie bij Updates Albums en Forum

Jordy; ik zie de functie verplaatsen of verwijderen van tracks nergens meer staan in het toevoegscherm?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:14 uur

geplaatst: vandaag om 15:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.