MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Bij het indienen van een album, duurt het uploaden de laatste week incidenteel flink veel langer dan normaal. Vermoedelijk gerelateerd aan de grootte of type van de albumart ?

Herman Brood is gekoppeld als alias van Herman Brood & His Wild Romance. Dat zorgt voor een kringverwijzing wanneer je de solo-artiest Herman Brood aanklikt. Kan een crewlid dat aanpassen?

L_T_B schreef:
Herman Brood is gekoppeld als alias van Herman Brood & His Wild Romance. Dat zorgt voor een kringverwijzing wanneer je de solo-artiest Herman Brood aanklikt. Kan een crewlid dat aanpassen?

Done.

Er gebeurd ook iets vergelijkbaars/onhandigs bij Spectrum / Sonic Boom: Spectrum

Peter Kember = Sonic Boom = een lid van Spectrum, als ik het goed begrijp.

Spectrum op RYM

Spectrum op Discogs

Misschien ligt het aan mijn apparatuur maar, zowel op iPad, laptop of mobiel moet ik steeds opnieuw inloggen. Of zijn er meer users die dit hebben ? Geldt ook voor mijn MoMe en serie Meter.

Simon Smith (crew)
Yep ik ook

Volgens mij werkt de zoekfunctie niet goed meer, nog meer mensen die dit hebben?

Als ik zoek op artiest krijg ik inderdaad maar weinig resultaten

Ponty Mython
Als je de tracklist uitklapt (omdat er bv bonusnummers op staan die niet op elke release staan), dan kun je 'm daarna niet meer dichtklappen. Wellicht iets om toe te voegen?

Jordy heeft die functie onder de f5-toets gestoken.

Die Jordy denkt ook aan alles.

Inderdaad. Jordy is hier zelfs speciaal zo'n F5 toets komen installeren want die ontbrak op mijn toetsenbord.

Kronos schreef:
Inderdaad. Jordy is hier zelfs speciaal zo'n F5 toets komen installeren want die ontbrak op mijn toetsenbord.

Dan kan je ook eindelijk die plantenspuit en wisser afdanken (F5 = refresh screen)

ohmusica
de inhoudsopgave van de score Justin Hurwitz - First Man (2018) is niet juist, ik zie daarop de score van LaLaLand

een Spotify link toevoegen aan het album No Tourists van The Prodidy levert een foutmelding op: nog niet beschikbaar in Nederland.

Ergens nog iets dat op zomertijd staat?

Speelt prima af, wel wat snel, maar het blijft The Prodigy.

E-Clect-Eddy schreef:
een Spotify link toevoegen aan het album No Tourists van The Prodidy levert een foutmelding op: nog niet beschikbaar in Nederland.

Ergens nog iets dat op zomertijd staat?

Nu wel mogelijk om de link toe te voegen

Onder toplijsten kun je ook verschillende gebruikerstoplijsten vinden. Namelijk aantal stemmen, aantal meningen en aantal toevoegingen. Je kunt niet het aantal berichten aanklikken, terwijl die link wel bestaat:
Gebruikers met de meeste berichten.

Is er een reden voor waarom er geen link bij staat genaamd 'Berichten'? Kan dit toegevoegd worden?

Ik heb het over de desktopversie (weet niet zeker of dat uitmaakt).

Rogyros schreef:

Ik heb het over de desktopversie (weet niet zeker of dat uitmaakt).

Maakt niet uit met mobiel, volgens mij is die link er wel ooit geweest.

Is er wel ooit geweest ja, maar Jordy vindt het aantal berichten een volstrekt oninteressant gegeven dus de directe link naar die toplijst is niet meer.

Had het er ook niet mee te maken dat bepaalde users leken te posten om hun berichtenaantal op te krikken? En dat het toch minder wordt gemotiveerd als die lijst niet direct zichtbaar is.

Arrie schreef:
Had het er ook niet mee te maken dat bepaalde users leken te posten om hun berichtenaantal op te krikken?

Zijn er nog andere redenen om hier berichten te plaatsen dan ?

Arrie schreef:
Had het er ook niet mee te maken dat bepaalde users leken te posten om hun berichtenaantal op te krikken? En dat het toch minder wordt gemotiveerd als die lijst niet direct zichtbaar is.

Sssst, breng mensen nu niet op verkeerde ideeën

Arrie schreef:

Niet alleen dat, maar er kwamen ook minder positieve berichten richting de users die hoger in de lijst stonden. Het zorgt in elk geval te gemakkelijk voor ongezonde discussies.

bennerd schreef:
(quote)

Niet alleen dat, maar er kwamen ook minder positieve berichten richting de users die hoger in de lijst stonden.

Volledig terecht, wat een malloten zijn dat toch ook.

GrafGantz schreef:
(quote)

Volledig terecht, wat een malloten zijn dat toch ook.

Verdorie, wilde net zoiets sturen

vince6
Waarom staat het aantal berichten er dan wel bij het profiel ? Kan dan toch net zo goed weg ? Beetje vreemd...dan moet je alles weg doen, nog beter.

Rudi S schreef:
(quote)

Zijn er nog andere redenen om hier berichten te plaatsen dan ?

Ik zou het niet weten, ik post hier alleen om GrafGantz in te halen.

vince6
Het makkelijkste is stemmen : dan kom je snel boven in de lijst en die staat er dan wel weer in.....tegenstrijdig en apart.

vince6 schreef:
Het makkelijkste is stemmen : dan kom je snel boven in de lijst en die staat er dan wel weer in.....tegenstrijdig en apart.

- Het is alleen toegestaan te stemmen op albums die je in zijn geheel hebt gehoord, en die je dus als geheel kunt beoordelen. Het is niet toegestaan te stemmen aan de hand van de verwachting van een album, een aantal losse nummers, een uitgebrachte single, of fragmenten (samples) van nummers.

Gedragsregels - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:54 uur

geplaatst: vandaag om 14:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.