MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
zaaf
en om bij jouw bericht te komen stuitte ik voor de zoveelste keer op een lege pagina.

zaaf schreef:
en om bij jouw bericht te komen stuitte ik voor de zoveelste keer op een lege pagina.

Ja idem hier, heel ironisch

Casartelli (moderator)
zaaf schreef:
Ik heb de lege pagina vandaag ook alweer gezien, maar hier niet. Treedt dit fenomeen dan toch niet bij iedereen in dezelfde topics op?

Mssr Renard
Ik heb het nooit, maar ik heb als optie "laatste bericht bovenaan" ipv "laatste bericht onderaan".
Zodoende word ik altijd naar pagina 1 geloodst. Misschien dat daar het euvel zit bij sommige andere users.

Zodra er een of meerdere posts bijkomen dan kan het probleem weer een tijdje weg zijn uit een topic, dus het kan best dat niet iedereen dezelfde problemen ervaart.

zaaf schreef:

Het is hier het laatste bericht op pagina 240, dat is precies waar het steeds mis gaat. Als je op de algemene forumpagina vervolgens klikt op "laatste bericht" word je in dat geval naar het eerste bericht van pagina 241 gestuurd i.p.v. naar het laatste bericht van pagina 240. Als er op dat moment nog geen pagina 241 bestaat ga je dus naar een lege pagina.

Met notificaties speelt hetzelfde probleem, maar daar gebeurt het vaak dat je die notificatie pas ziet nadat er al nieuwe berichten zijn geplaatst. In dat geval zie je dus geen lege pagina als je op die notificatie klikt, maar ga je naar het eerste bericht van een nieuwe pagina, terwijl je dus naar het laatste bericht van de vorige pagina hoort te gaan.

Volgt u het nog allemaal een beetje?

Fathead schreef:
Volgens mij ben ik niet heel erg een snelle klager, maar soms ben ik er wel een beetje klaar mee:

Ben ik de enige bij wie er totaal geen verbetering te zien w.b. de enorme beeldvullende advertenties die wel over de site geplakt lijken te zijn. Op Google Chrome zonder adblocker op een tablet is de site echt letterlijk onbruikbaar.

En het antwoord is telkens een variatie op hetzelfde thema: we hebben het probleem in de peiling, het zou nu verbeterd moeten zijn, etc.

Begrijp goed, volgens mij snapt elke gebruiker hier dat de site zonder reclame niet kan draaien - zolang het geen seksadvertenties zijn vind ik alles best. Maar dit is gewoon een probleem dat de website niet gladjes draait. Ik ben geen ict'er, dus het is vast ingewikkelder dan ik me voorstel, maar musicmeter is werkelijk de enige website die ik bezoek waarin dingen zó op een langere periode verkeerd gaan. Ruim meer dan 50% van het scherm is reclame bij mij. En die reclame beweegt ook de hele tijd.

Mijn angst is een beetje dat dit de site uiteindelijk de kop gaat kosten. De groep actieve gebruikers is volgens mij aan het slinken en dat is, was en blijft de motor van Musicmeter. Een behoorlijk loyale groep gebruikers, zo blijkt uit het verleden.

Het voelt een beetje alsof het dak lekt in je lievelingskroeg. Wij stamgasten zijn dan heus niet zo maar verdwenen, want het is er nog altijd gezellig en het bier smaakt nog altijd. We willen in de tussentijd zelfs ook nog wel parapluutjes meenemen en het personeel houdt de moed er ook nog wel in. Maar dan moeten we wel het idee hebben dat het dak uiteindelijk en binnen afzienbare tijd dicht is. Bovendien is het ook niet zo leuk voor mensen die hier voor het eerst een biertje nemen, die zijn waarschijnlijk zo weer verdwenen, er zijn genoeg andere cafés met een beter dak...

Ik heb al lang de hoop opgegeven. Ik heb het idee dat de nieuwe eigenaren MusicMeter aan het uitmelken zijn; geen energie erin steken en zolang mogelijk profiteren van advertentie-inkomsten. Of het zijn allemaal flink incapabele mensen. In beide gevallen zal het uiteindelijk noodzakelijk zijn dat de trouwe groep users het heft in eigen handen neemt. Maar hoe?

GrafGantz schreef:
(quote)

Het is hier het laatste bericht op pagina 240, dat is precies waar het steeds mis gaat. Als je op de algemene forumpagina vervolgens klikt op "laatste bericht" word je in dat geval naar het eerste bericht van pagina 241 gestuurd i.p.v. naar het laatste bericht van pagina 240. Als er op dat moment nog geen pagina 241 bestaat ga je dus naar een lege pagina.

Met notificaties speelt hetzelfde probleem, maar daar gebeurt het vaak dat je die notificatie pas ziet nadat er al nieuwe berichten zijn geplaatst. In dat geval zie je dus geen lege pagina als je op die notificatie klikt, maar ga je naar het eerste bericht van een nieuwe pagina, terwijl je dus naar het laatste bericht van de vorige pagina hoort te gaan.

Ik had zojuist exact dit. Klikte op een notificatie, maar die vond ik uiteindelijk pas terug op de vorige pagina in het laatste bericht.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat klopt wel denk ik.

Ik had het voor het laatst bij het bericht van Gretz, laatste bericht van pagina 186 in onderstaand topic. Maar als ik daar de snelkoppeling kopieer en daarheen navigeer met mijn browser ga ik automatisch een pagina verder:
Song van het Jaar 2020

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:

Bingo, ik had het net ook weer bij een like-notificatie van een eigen bericht. En dat was inderdaad het 840e bericht in het topic in kwestie, dus de laatste van de pagina.

dion.ollie, lees je mee?

Zoals al eerder gemeld ben ik nu onderhand al 5 dagen volledig advertentie-vrij op MuMe. Zowel op mobiel (android) als op desktop thuis.
Ben geen donateur en heb ook geen [modknip]. Alleen de instellingen in het privacy menu aangepast.

Mssr Renard
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: zaterdag om 08:42 uur.

Oei oei, ik houd mijn hart vast.
Ga ik betalen aan uitmelkers of laat ik mij gek maken met advertenties (de reden dat ik eigenlijk nooit meer op youtube muziekvideo's kijk).

Ben nog nooit een advertentie tegengekomen op deze site.

Michiel Cohen schreef:
Ben nog nooit een advertentie tegengekomen op deze site.

Selective exposure/retention zijn de technische (marketing)termen daarvoor; het kan ook zijn dat je denkt dat het leuke, vermakelijke (KPN-) filmpjes zijn (=selective distiorsion) of dat je achter een flinke schutting woont

Ik heb de strijd tegen die hoogst irritante Privacy [button] inmiddels opgegeven - daar zit totaal geen logica aan vast.

Even een vraag, als ik iets opzoek op musicmeter via 4G kost het de laatste tijd heel veel mb's. Hebben meer mensen hier last van, ligt het aan de advertenties wellicht. Kan ik dit voorkomen ?

Mssr Renard
Als ik een bericht tik, zie ik nog immer een lege avatar bij mijn naam.

Word je al gek dion.ollie?

Same here Mssr Renard, al weken. Ik meldde het al niet meer, maar bij deze.

Mssr Renard schreef:
Als ik een bericht tik, zie ik nog immer een lege avatar bij mijn naam.

Ik zie jouw avatar gewoon

vigil schreef:
(quote)

Ik zie jouw avatar gewoon

Dat zie je bij mij zeker ook, opgehaald vanaf je eigen hard disk

Mjuman schreef:
(quote)

Dat zie je bij mij zeker ook, opgehaald vanaf je eigen hard disk

Uiteraard, van alle MuMe-Prominenten heb ik alle in het verleden gebruikte avatars binnen een paar klikken paraat

Mssr Renard
Wat moet jij veel avatars van mij hebben verzameld intussen.

Maar zonder gekheid, tijdens het tikken geen avatar, of tenminste de avatar die lijkt op die van mjuman.

Mjuman schreef:
(quote)

Selective exposure/retention zijn de technische (marketing)termen daarvoor; het kan ook zijn dat je denkt dat het leuke, vermakelijke (KPN-) filmpjes zijn (=selective distiorsion) of dat je achter een flinke schutting woont

Ik heb de strijd tegen die hoogst irritante Privacy [button] inmiddels opgegeven - daar zit totaal geen logica aan vast.

Er staan wel een getal op die flinke schutting van mij. Zou dat er iets mee te maken hebben?

Casartelli (moderator)
Mssr Renard schreef:
Wat moet jij veel avatars van mij hebben verzameld intussen.

Maar zonder gekheid, tijdens het tikken geen avatar, of tenminste de avatar die lijkt op die van mjuman.
Idem hier. Wellicht een speciale behandeling voor alle avatars die niet aan de (niet meer zo) nieuwe resolutie-eisen voldoen.

Mssr Renard schreef:

Ah dat bedoel je, nee ik zie t bij nu ook niet inderdaad. Maar is dat echt serieus een belangrijk iets

Mssr Renard
Ik vind het verre van belangijk, maar ik merk wel dat gewone feedbackjes die vroeger in deze topic stonden, ondergesneeuwd raken door de advertentieklachten.

Ik werd daarom een beetje gefrustreerd door de nieuwe eigenaren. Fix het gewoon, denk ik dan. En toen schepte ik nog wat olie op het vuur.

Ponty Mython
Lau67 schreef:
Even een vraag, als ik iets opzoek op musicmeter via 4G kost het de laatste tijd heel veel mb's. Hebben meer mensen hier last van, ligt het aan de advertenties wellicht. Kan ik dit voorkomen ?

Als ik met 5G zoek krijg ik last van een droge hoest, vermoeidheid en koorts.

vigil schreef:
(quote)

Ah dat bedoel je, nee ik zie t bij nu ook niet inderdaad. Maar is dat echt serieus een belangrijk iets

Het valt mij al een tijdje op maar ik dacht: laat ik het maar niet melden. Ze hebben nog hun handen vol aan de belangrijkere issues. Of niet, omdat ze die allang naast zich hebben neergelegd.

CHIEP (crew)
Als we dan toch bezig zijn: wat is de bedoeling van die lege balk boven de pagina-navigatie?
balk — ImgBB - ibb.co

CHIEP schreef:
Als we dan toch bezig zijn: wat is de bedoeling van die lege balk boven de pagina-navigatie?
balk — ImgBB - ibb.co
Die is nog te huur voor advertentie-ruimte (maar wees er snel bij).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:35 uur

geplaatst: vandaag om 17:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.