De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2021, 13:19 uur
Thudd schreef:
Error 520 ken ik niet. Nooit deze melding gehad.
Misschien een overdaad aan advertenties die t systeem niet kan handelen?
Voor mij is navigeren zeer problematisch, wat voor een keertje niet zo erg is, maar op den duur raakt men geïrriteerd door al die foutmeldingen en problemen bij het aanklikken e.d. Dit gebeurt in Google Chrome, maar alleen op MM. Ben zojuist overgeschakeld op Edge - eens kijken of dat wél normaal gaat.
1
Thudd
geplaatst: 7 januari 2021, 13:39 uur
heartofsoul schreef:
Voor mij is navigeren zeer problematisch, wat voor een keertje niet zo erg is, maar op den duur raakt men geïrriteerd door al die foutmeldingen en problemen bij het aanklikken e.d. Dit gebeurt in Google Chrome, maar alleen op MM. Ben zojuist overgeschakeld op Edge - eens kijken of dat wél normaal gaat.
(quote)
Probeer Opera Browser; die doet t goed bij mij. Maar in een bepaalde stand...

1
geplaatst: 7 januari 2021, 14:23 uur
Thudd schreef:
Gebruik je MuMe op telefoon of op desktop/laptop? Ik heb het probleem alleen mobiel, met een Android-toestel dus lijkt me inderdaad Google Chrome gerelateerd. Ik gebruik voor niet-mobiel alleen Firefox en daar heb ik het probleem niet.
2
geplaatst: 7 januari 2021, 14:32 uur
Bij dezen een bericht van de developers inzake de errors die steeds verschijnen.
Goedemiddag allen,
Fanatieke gebruikers van de website zullen het al dagen gemerkt hebben: die verschikkelijke Cloudflare-melding met: 502 Bad Gateway.
Doordat MovieMeter overgegaan is naar een nieuwe advertentiepartij op 1 januari, heeft dat er voor gezorgd dat veel cookies dubbel werden opgeslagen bij de gebruiker. Dit resulteert in een 502 melding en om dit op te lossen moet je even je cookies verwijderen.
----
Cookies wissen via Chrome
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
4. Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
5. Zoek rechtsboven de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
6. Klik rechts van de site op Verwijderen.
----
Cookies verwijderen via Firefox
1. Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Opties' > 'Privacy & Beveiliging'
2. Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens beheren'
3. Zoek op de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
3. Klik op 'Alle getoonde wissen'
----
Cookies verwijderen via een andere browser
Voor alle beschikbare browsers legt de Consumentenbond hier stapsgewijs uit hoe je de cookies van MovieMeter kunt wissen.
----
Cookies verwijderen via Safari op iPhone/iPad:
1. Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'
2. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.
----
Cookies verwijderen via Chrome (op Android):
1. Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin > kies 'Instellingen'
2.Tik op 'Privacy (en beveiliging)' > 'Browsegegevens wissen' (helemaal onderaan) en vink in ieder geval aan: 'Cookies, medialicenties en sitegegevens'. Kies bovenaan de periode van cookies die je wilt verwijderen.
3. Tik op 'Gegevens wissen'.
4. Er verschijnt nu een pop-up. Je kunt bepaalde sites ook uitvinken, maar zorg dat MovieMeter in ieder geval geselecteerd blijft.
----
Heb je toch nog vragen. Stel ze gerust! Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.
Excuses voor het ongemak.
Techteam MovieMeter
Goedemiddag allen,
Fanatieke gebruikers van de website zullen het al dagen gemerkt hebben: die verschikkelijke Cloudflare-melding met: 502 Bad Gateway.
Doordat MovieMeter overgegaan is naar een nieuwe advertentiepartij op 1 januari, heeft dat er voor gezorgd dat veel cookies dubbel werden opgeslagen bij de gebruiker. Dit resulteert in een 502 melding en om dit op te lossen moet je even je cookies verwijderen.
----
Cookies wissen via Chrome
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik rechtsboven op Meer. Instellingen.
3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
4. Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
5. Zoek rechtsboven de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
6. Klik rechts van de site op Verwijderen.
----
Cookies verwijderen via Firefox
1. Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Opties' > 'Privacy & Beveiliging'
2. Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens beheren'
3. Zoek op de naam van de website (MovieMeter, TVMeter, BoekMeter, MusicMeter, GamesMeter)
3. Klik op 'Alle getoonde wissen'
----
Cookies verwijderen via een andere browser
Voor alle beschikbare browsers legt de Consumentenbond hier stapsgewijs uit hoe je de cookies van MovieMeter kunt wissen.
----
Cookies verwijderen via Safari op iPhone/iPad:
1. Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'
2. Je bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.
----
Cookies verwijderen via Chrome (op Android):
1. Open de browser en tik op de 3 puntjes, rechtsbovenin > kies 'Instellingen'
2.Tik op 'Privacy (en beveiliging)' > 'Browsegegevens wissen' (helemaal onderaan) en vink in ieder geval aan: 'Cookies, medialicenties en sitegegevens'. Kies bovenaan de periode van cookies die je wilt verwijderen.
3. Tik op 'Gegevens wissen'.
4. Er verschijnt nu een pop-up. Je kunt bepaalde sites ook uitvinken, maar zorg dat MovieMeter in ieder geval geselecteerd blijft.
----
Heb je toch nog vragen. Stel ze gerust! Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.
Excuses voor het ongemak.
Techteam MovieMeter
4
Poa
geplaatst: 7 januari 2021, 14:47 uur
dion.ollie het is toch een stuk handiger om die developer dat te laten doen via $_COOKIE (server) of document.cookie (client) in plaats van alle gebruikers het handmatig te laten doen?
3
geplaatst: 7 januari 2021, 15:42 uur
Poa schreef:
dion.ollie het is toch een stuk handiger om die developer dat te laten doen via $_COOKIE (server) of document.cookie (client) in plaats van alle gebruikers het handmatig te laten doen?
Dit toont wel een beetje de incapabiliteit van de mensen achter de schermen.
7
geplaatst: 7 januari 2021, 15:44 uur
Teunnis schreef:
(quote)
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/56b0051b62cd94c9a28ac701/1485369454382-KW76HQY3PPPSCKYA4JC0/ke17ZwdGBToddI8pDm48kPhE_b-FKx_EcxRx4teFEVN7gQa3H78H3Y0txjaiv_0fDoOvxcdMmMKkDsyUqMSsMWxHk725yiiHCCLfrh8O1z4YTzHvnKhyp6Da-NYroOW3ZGjoBKy3azqku80C789l0k5fwC0WRNFJBIXiBeNI5fL8LmMajxsBXeYxVzkYts3ds68Ud4HgM4ArFxmxGpI5hQ/Office+w-Minions.jpg?format=2500w
0
Thudd
geplaatst: 7 januari 2021, 15:47 uur
GrafGantz schreef:
Gebruik je MuMe op telefoon of op desktop/laptop? Ik heb het probleem alleen mobiel, met een Android-toestel dus lijkt me inderdaad Google Chrome gerelateerd. Ik gebruik voor niet-mobiel alleen Firefox en daar heb ik het probleem niet.
(quote)
Ik gebruik een android telefoon met Opera. Geen centje pijn.
Inmiddels: zie reactie dion.ollie...

1
geplaatst: 7 januari 2021, 17:39 uur
Op dit soort dagen besef ik weer dat die 12,50 euro om geen advertenties te zien ook ruim zijn geld waard is. Het werkt prima.
0
Ponty Mython
geplaatst: 7 januari 2021, 17:53 uur
EttaJamesBrown schreef:
Op dit soort dagen besef ik weer dat die 12,50 euro om geen advertenties te zien ook ruim zijn geld waard is. Het werkt prima.
Een [modknip] ook.
0
geplaatst: 7 januari 2021, 20:02 uur
Ik heb sinds gisteren problemen met het navigeren op de site (mobiel, Android, Vivaldi als browser).
In forumtopics gaat er iets mis met de blauwe Mijn Upates-knop, die lijkt los te raken van de lay-out, valt grotendeels over de middelste drie iconen in de knoppenbalk heen (zoeken, berichten, meldingen) en het hamburgermenu wordt geblokkeerd. Erg irritant.
voorbeeld
Edit: ik zie nu inderdaad dat aerobag dit eerder al noemde. Van 502 heb ik geen last en van reclames evenmin (want abonnement).
In forumtopics gaat er iets mis met de blauwe Mijn Upates-knop, die lijkt los te raken van de lay-out, valt grotendeels over de middelste drie iconen in de knoppenbalk heen (zoeken, berichten, meldingen) en het hamburgermenu wordt geblokkeerd. Erg irritant.
voorbeeld
Edit: ik zie nu inderdaad dat aerobag dit eerder al noemde. Van 502 heb ik geen last en van reclames evenmin (want abonnement).
1
geplaatst: 7 januari 2021, 20:47 uur
Zie deze post:
Ik heb er zelf geen last van. Maar ik heb dan ook geen last van de 502 errors of de Jackpot-reclames.
aerobag schreef:
Ha dion.ollie,
Als ik MusicMeter op mijn mobiel bezoek en ik ga naar een topic op het forum, dan blijft sinds gisteren dat blauwe 'mijn updates' balkje over de zwarte navigatiebalk hangen en kan ik die navigatiebalk niet meer gebruiken. Moet ik steeds weer naar de mainpage.
(afbeelding)
Ha dion.ollie,
Als ik MusicMeter op mijn mobiel bezoek en ik ga naar een topic op het forum, dan blijft sinds gisteren dat blauwe 'mijn updates' balkje over de zwarte navigatiebalk hangen en kan ik die navigatiebalk niet meer gebruiken. Moet ik steeds weer naar de mainpage.
(afbeelding)
Ik heb er zelf geen last van. Maar ik heb dan ook geen last van de 502 errors of de Jackpot-reclames.
0
geplaatst: 7 januari 2021, 21:26 uur
Brunniepoo schreef:
Ik heb ook de reclames afbetaald, dus zou wel zuur zijn als het daarmee te maken heeft
0
geplaatst: 8 januari 2021, 00:37 uur
aerobag schreef:
Ik heb ook de reclames afbetaald, dus zou wel zuur zijn als het daarmee te maken heeft
(quote)
Ik heb het ook en ook de reclame afbetaald.
Als ik mijn scherm kantel staat de knop weer op de goede plek, maar dat is ook geen oplossing natuurlijk.
0
geplaatst: 8 januari 2021, 10:36 uur
Wanneer gaat men de problemen met deze site eens verhelpen!!
Dat is nu al dagen aan de gang
Dat is nu al dagen aan de gang

0
geplaatst: 8 januari 2021, 10:55 uur
Ik vind het wel heel bijzonder allemaal als ik de berichten van de verschillende gebruikers lees en hoe er problemen ontstaan bij de gebruikers. Ik was volgens mij afgelopen weekend één van de eerste die er melding van maakte maar heb er totaal geen last meer van via google. Als ik het via Firefox of Edge probeer loopt de site juist wel continu vast met de 502 Bad gateway. Ik heb de laatste dagen de site veel gebruikt doordat ik mijn collectie aan het categoriseren ben en veel toevoegingen van albums heb gedaan.
Kan het probleem bij het balkje van de releasedatum wellicht ook opgelost worden? Geen kwestie van cookies verwijderen in ieder geval, dat is allemaal al geprobeerd....
Kan het probleem bij het balkje van de releasedatum wellicht ook opgelost worden? Geen kwestie van cookies verwijderen in ieder geval, dat is allemaal al geprobeerd....
0
geplaatst: 8 januari 2021, 10:59 uur
dion.ollie schreef:
Bij dezen een bericht van de developers inzake de errors die steeds verschijnen.
(quote)
En via Edge? Toch even proberen namelijk.
1
geplaatst: 8 januari 2021, 11:11 uur
EttaJamesBrown schreef:
Bij mij speelt dat ook
Bij mij speelt dat ook
Shit, en ik maar denken dat geld alle problemen in de wereld op kan lossen
dion.ollie het is misschien wel handig dat als je een financiële bijdrage levert dat de site niet nog minder navigeerbaar wordt dan hij al is

2
geplaatst: 8 januari 2021, 11:31 uur
aerobag schreef:
dion.ollie het is misschien wel handig dat als je een financiële bijdrage levert dat de site niet nog minder navigeerbaar wordt dan hij al is
(quote)
(quote)
Geld uit een andermans beurs geeft altijd het fijnste uit, nietwaar? Weet jij veel wat betrokkene verdient? Misschien heeft ie net promotie gemaakt en is ie bezig zijn hypotheek om te zetten; 'k zou zeggen doneer 'em de galei-trommelslager van Asterix en Obelix om hem in staat te stellen het tempo onder zijn manschappen erin te houden

2
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 januari 2021, 20:04 uur
Als alles afhangt van welke browser je gebruikt, wordt het verschil met een site van de overheid wel heel klein.
5
geplaatst: 8 januari 2021, 22:41 uur
Meer die dit doorlopend krijgen? Echt bij zo'n beetje elke handeling.
https://i.imgur.com/U8UeoxG.png
https://i.imgur.com/U8UeoxG.png
0
geplaatst: 8 januari 2021, 23:55 uur
aERodynamIC schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ja ik ook
**** irritant
0
geplaatst: 9 januari 2021, 09:16 uur
aERodynamIC schreef:
Absoluut en ik word er spuugziek van. Kan je wel je cookies weer bij gaan stellen maar dan ben je zoveel andere wachtwoorden kwijt van andere sites waar je wilt inloggen dat je die ook weer allemaal opnieuw kan instellen. Lijkt wel alsof er een soort digitale corona ook MuMe heeft besmet. Lelijk virus. Ik zou bijna afstand gaan houden van MuMe.
0
geplaatst: 9 januari 2021, 09:39 uur
meneer schreef:
Kan je wel je cookies weer bij gaan stellen maar dan ben je zoveel andere wachtwoorden kwijt van andere sites waar je wilt inloggen dat je die ook weer allemaal opnieuw kan instellen.
Kan je wel je cookies weer bij gaan stellen maar dan ben je zoveel andere wachtwoorden kwijt van andere sites waar je wilt inloggen dat je die ook weer allemaal opnieuw kan instellen.
Je kunt ook alleen de cookies van MusicMeter verwijderen.
0
geplaatst: 9 januari 2021, 09:40 uur
aERodynamIC schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Lijkt bij mij alleen een probleem op de mobiel (iPhone) te zijn.
0
geplaatst: 9 januari 2021, 10:13 uur
dion.ollie is het mogelijk een update te geven over het probleem met de 'mijn updates'-knop zoals in dit bericht oa ook aangegeven wordt. Volgens mij is hier nog geen reactie op geweest en het probleem bestaat nog steeds (ook ik heb de advertenties afbetaald, dus weet niet of het daar mee samenhangt) en is echt behoorlijk beperkend in het gebruik van de site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.