MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ponty Mython
Die Mix-cd's kreeg je er vaak bij als je het blad kocht. Muzik deed het ook. Ik heb nog een hele doos vol. Volgens mij zijn er echt maar een paar los te koop aangeboden, zoals bv. de DJ-mix van DJ Hype.

Casartelli (moderator)
Sinds enkele dagen terug van weggeweest: de bug waarbij alle berichten in de updates al op gelezen staan i.p.v. dat al wat nieuw is sinds het vorige bezoek nog op blauw staat. Is er recent iets veranderd, dion.ollie?

Nadat ik de privacy instellingen had gewijzigd had ik weinig last meer van de reclames, maar sinds een aantal dagen zijn die beeldvullende reclames weer terug en kan ik nergens de instellingen meer aanpassen.

dion.ollie waar kan ik tegenwoordg de privacy instellingen vinden?

ZAP! schreef:
Shaky - bedankt! Had nog op #5 en zulks gezocht, maar lukte niet (en Stereolab zei me niks). Had de hoogste noteringen nog niet meegekregen, vandaar.

Lees de Wiki voor uitleg van het spel en een overzicht van voorgaande edities: Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

(met dank aan Gretz!)

Het probleem met de terugkerende error lijkt aan de cookies te liggen. Er word momenteel aan gewerkt om deze leeg te maken, zodat de website weer naar behoren werkt.

trebremmit schreef:
Nadat ik de privacy instellingen had gewijzigd had ik weinig last meer van de reclames, maar sinds een aantal dagen zijn die beeldvullende reclames weer terug en kan ik nergens de instellingen meer aanpassen.

dion.ollie waar kan ik tegenwoordg de privacy instellingen vinden?

Dat is een goede vraag, ik mis ook een knop. Ik heb dit neergelegd bij de developers. Zodra ik antwoord heb, zal ik dit terugkoppelen.

Nou, ik mis die knop niet. Natuurlijk is het handig om instellingen te kunnen bewerken/veranderen maar continu zo'n privacy knop in beeld vind ik vooral hinderlijk, zeker mobiel, (net als de continu terugkerende vraag omtrent de instellingen). Wat mij betreft wordt dat een klikoptie bij het "mijn musicmeter" menu o.i.d.

Salvadore schreef:
Nou, ik mis die knop niet. Natuurlijk is het handig om instellingen te kunnen bewerken/veranderen maar continu zo'n privacy knop in beeld vind ik vooral hinderlijk, zeker mobiel, (net als de continu terugkerende vraag omtrent de instellingen). Wat mij betreft wordt dat een klikoptie bij het "mijn musicmeter" menu o.i.d.

Er is al een optie "instellingen" onder Mijn MusicMeter. Daar zou het prima bij kunnen.

Zo, MovieMeter ook weer eens gezien, wat een aparte storing was dat

Word ook knettergek van die instellingen die steeds ongevraagd in beeld verschijnen en die je moet resetten, vandaag al zo'n 4/5 keer gehad.

dion.ollie schreef:
Het probleem met de terugkerende error lijkt aan de cookies te liggen. Er word momenteel aan gewerkt om deze leeg te maken, zodat de website weer naar behoren werkt.

en die jackpot ad is ook weer terug! Toch wel confronterend aangezien ik dit jaar geen prijs had

jordidj1 schreef:
(quote)

en die jackpot ad is ook weer terug! Toch wel confronterend aangezien ik dit jaar geen prijs had

Tja het jaar is ook nog maar 4 dagen oud

Simon Smith (crew)
De jackpot-advertentie loopt op mijn telefoon door het zoekveld, de basisfunctionaliteit der basisfunctionaliteiten. Man man, wat een gepruts!

Die Euro Jackpot-ad is op zijn zachtst gezegd knetterirritant idd.

JACKPOT GO HOME
Echt niet leuk meer dit

520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot

Echt een genot momenteel, MuMu op de telefoon

GrafGantz schreef:
520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot - 520 error - Euro Jackpot

Ja, bij die Euro Jackpot denk ik dat ik gewonnen heb!! Maar dan krijg ik vervolgens steeds 520 Error...verdorie, het zit ook nooit eens mee!

Kan die jackpot meuk weg?

Die andere reclames waren al irritant, maar met deze wordt de site onbruikbaar.

CHIEP (crew)
dion.ollie schreef:
Vanaf de nieuwe editie bij de TV- en MovieMeter websites worden de advertenties heroverwogen en worden door de adverteerder nieuwe tags aangeleverd. Hierin worden ook alle andere metersites meegenomen. Dat betekent dus dat we ook naar de MuMe-editie kritisch zullen kijken vanaf de livegang van de nieuwe MM-site, hopelijk voor de feestdagen. Daarin wordt dit commentaar meegenomen.
Dit bericht dateert van drie maanden geleden. Wat is nu de nieuwe deadline, dion.ollie?

CHIEP schreef:
(quote)
Dit bericht dateert van drie maanden geleden. Wat is nu de nieuwe deadline, dion.ollie?

Zoals dat wel vaker gaat met grote processen, is de eerste deadline vaak iets te ambitieus. Dat geldt helaas ook hiervoor. Al is het binnen nu en twee weken wel echt de bedoeling dat dit rond is.

Errormeldingen bij de vleet, hoesafbeeldingen die ontbreken en nog meer onregelmatigheden. Hoop niet
dat dit zo blijft ...

Vol spanning zitten we te wachten op het kamerdebat: nog maar 35 error 520 meldingen en we hebben een nipte meerderheid.
Zaakgelastigde let goed op uw portefeuille

Na Astral & Shit hebben we nu Goh Lee Kwan die met zijn bijna dagelijkse releases (inmiddels bijna 800) de recent verschenen albums lijst vervuilt.

Wat is nu eigenlijk het criterium dat zijn muziek op MuMe mag, wat is de toegevoegde waarde van bijna 800 albums met minder dan 30 stemmen (bij Astral & Shit/Sonnov en zijn alter ego's zijn het 1100 albums en nog geen 50 stemmen) en wie neemt in hemelsnaam de moeite om dit allemaal toe voegen? Krijg je een prijs voor meeste toegevoegde albums of zo?

harm1985 schreef:
Krijg je een prijs voor meeste toegevoegde albums of zo?

Ja, wist je dat niet? De winnaar krijgt een jaar lang voor niks een reclamevrije website en een pakje met vijf lege TDK 90 minuten cassettebandjes.

Het is nog maar begin januari, dus ik zou zeggen: go for it!

Fathead, ik zit nog te wachten op het nieuwste Sonnov album, maar die luie donder heeft nog niks gemaakt, terwijl het al 6 januari is.

harm1985 schreef:
en wie neemt in hemelsnaam de moeite om dit allemaal toe voegen?

Als je op statistieken klikt bij een album zie je het antwoord: Jazper. Met 2524 toevoegingen nog niet in de race voor de TDK cassettebandjes, want Sir Spamalot zit op het twaalfvoudige...

Ha dion.ollie,

Als ik MusicMeter op mijn mobiel bezoek en ik ga naar een topic op het forum, dan blijft sinds gisteren dat blauwe 'mijn updates' balkje over de zwarte navigatiebalk hangen en kan ik die navigatiebalk niet meer gebruiken. Moet ik steeds weer naar de mainpage.

https://i.imgur.com/dd0zSru.jpg

Thudd
Ik herken alle ellende ivm niet goed functionerende MuMe in t geheel niet...

Misschien moet dion.ollie ff een enquete houden onder users en gasten evt. Om in kaart te brengen hoe groot de fuzz is...

Nee dat laatste met een "schuivende" mijn updates balkje heb ik ook nooit gehad.

Verder lijkt het zo dat het Jackpot gedoe ook weer voorbij is. Nu dan nog de 520 foutmeldingen fixen en er kan weer normaal van de site gebruik gemaakt worden. Het is volgens mij wel ietsjes minder geworden maar nog altijd te veel om er geen aanstoot aan te geven.

Thudd
Error 520 ken ik niet. Nooit deze melding gehad.
Misschien een overdaad aan advertenties die t systeem niet kan handelen?

Thudd
Error 520 iets met cloudflare en/of PHP?

Voer voor deskundige ICT'ers. Toch?

Kortom, dit is op te lossen....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.