Genres / Electronic / Electronic-album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2008, 23:09 uur
zelfde hier. ik heb hem nog niet eens ergens gevonden zelfs...
0
thejazzscène
geplaatst: 12 januari 2008, 23:11 uur
Ja ik ook eigelijk niet en heb geen tijd de komende week. De weken erop zal ik mijn achterstand wel inhalen.
0
lambf
geplaatst: 12 januari 2008, 23:48 uur
Zo moeilijk was hij toch niet te vinden ? Nouja, ik heb net nog maar 2 nummers geluisterd. Maar helaas kan ik hem nu niet verder afluisteren, want Windows zit in veilige modus.
0
Sietse
geplaatst: 13 januari 2008, 00:44 uur
mocht niemand hem alsnog kunnen vinden dan denk ik dat we morgen na zo'n 16:30 wel iets kunnen regelen.
Heb je het album dan niet, laat maar weten met een PM.
Heb je het album dan niet, laat maar weten met een PM.
0
_2M
geplaatst: 13 januari 2008, 13:48 uur
Ik heb hem de hele week 24/7 geshared op de blauwe vogel...
0
geplaatst: 13 januari 2008, 14:16 uur
Ik kom er niet aan toe. Heb de vorige nog niet eens beluisterd. Als ik wat meer tijd heb, zal ik wel weer wat actiever aan dit topic meedoen.
0
Sietse
geplaatst: 13 januari 2008, 18:17 uur
aangezien me tot nu toe eigenlijk nog niet echt iets is bevallen en ik nog zo'n kleine 10 platen en 5 cd's heb liggen die ik nog moet horen stop ik met dit topic.
Wellicht dat ik nog wel eens een kijkje kom nemen, maar momenteel heb ik gewoon geen tijd en zin om nog meer om me hier nog mee bezig te houden.
Wellicht dat ik nog wel eens een kijkje kom nemen, maar momenteel heb ik gewoon geen tijd en zin om nog meer om me hier nog mee bezig te houden.
0
Ik Doe Moeilijk
geplaatst: 13 januari 2008, 20:06 uur
Misschien kunnen we er een album vd maand van maken? Dan wil ik ook wel meedoen. Zit met hetzelfde als Sietse
0
geplaatst: 13 januari 2008, 22:43 uur
Vind het jammer, één per maand kan ik zelf ook wel verzinnen. En dat mensen als Sietse hier nu niet zoveel uithalen was redelijk te verwachten.
0
_2M
geplaatst: 13 januari 2008, 23:23 uur
Het lijkt er momenteel toch op dat voor de meeste mensen een week niet genoeg is, en vervolgens hun oordeel vellen op een vlugge luisterbeurt in plaats van er de tijd voor te nemen. Dat is ook niet echt de bedoeling van dit topic lijkt me.
0
thejazzscène
geplaatst: 14 januari 2008, 11:01 uur
Ja, wat mij betreft gaat dat weekalbum gewoon door. Ik heb gewoon deze week en volgende week mss ook weinig tijd. Op zich speelt het niet zoveel rol dat er af een toe eens een album tussen zit dat minder geluisterd is. Ik haal uiteraard mijn achterstand in.
0
Sietse
geplaatst: 14 januari 2008, 20:08 uur
Onderhond schreef:
En dat mensen als Sietse hier nu niet zoveel uithalen was redelijk te verwachten.
En dat mensen als Sietse hier nu niet zoveel uithalen was redelijk te verwachten.
Nou ik denk dat er genoeg te uit te halen kan zijn, maar ik heb er gewoon geen tijd voor...
0
geplaatst: 14 januari 2008, 22:58 uur
Ik kan het tot nu toe allemaal nog bijbenen
, maar met 1 of 2 per maand zou ik ook geen problemen hebben.
, maar met 1 of 2 per maand zou ik ook geen problemen hebben.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 09:41 uur
thejazzscène schreef:
Ik haal uiteraard mijn achterstand in.
Ik haal uiteraard mijn achterstand in.
En dan is er helemaal geen probleem. Als je een weekje wat meer tijd hebt luister je er gewoon 2 ofzo. Heb dit topic ook in een week weer bijgebeend.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 10:27 uur
Is inderdaad niet zo'n probleem. Ook al loop je 3 of 4 albums achter. Dan staan er in ieder geval weer een hoop electronic tips voor je klaar. Is alleen maar mooi. 
En niemand is verplicht overal een uitgebreide recensie te schrijven (hoewel het natuurlijk wel leuk is als er bij elk album een aantal staan).

En niemand is verplicht overal een uitgebreide recensie te schrijven (hoewel het natuurlijk wel leuk is als er bij elk album een aantal staan).
0
geplaatst: 15 januari 2008, 14:15 uur
Ik denk er ook zo over als Aurum. Twee per maand is voor mij trouwens wat lekkerder behapbaar. In de kersvakantie was ik bijna 2 weken op vakantie, dus daarom heb ik de afgelopen twee nog niet geluisterd, hoewel ik op de eerste van die twee nu inloop.
Nog een gedachte van mij: Het lijkt me wel logisch als mensen een album kiezen waar ze zelf echt achter staan (4,5* of 5*) zodat ze dus naar hun idee iets goeds proberen te introduceren.
Nog een gedachte van mij: Het lijkt me wel logisch als mensen een album kiezen waar ze zelf echt achter staan (4,5* of 5*) zodat ze dus naar hun idee iets goeds proberen te introduceren.
0
lambf
geplaatst: 15 januari 2008, 17:34 uur
Over het eerste, gewoon wekelijks laten. Over dat tweede, nee, daar zie ik niks in. Hierdoor sluit je te veel interessante platen uit, met het feit dat je niet zo'n ruime keus aan albums hebt.
0
_2M
geplaatst: 15 januari 2008, 17:45 uur
John Doe schreef:
Ik denk er ook zo over als Aurum.
Ik denk er ook zo over als Aurum.
Ik eigenlijk ook wel. Het is niet zo erg als je wat achter loopt

John Doe schreef:
En misschien ook wat meer algemeen beschouwde 'klassiekers' die op deze site geen of weinig stemmen hebben. Tot nu toe is het veel recent materiaal.
Ik merk het in ieder geval wel wanneer Onderhond een opvolger uitgekozen heeft.

0
geplaatst: 15 januari 2008, 17:53 uur
Ik zit momenteel even in m'n tentamenperiode, maar daarna wil ik best meedoen. Vind het een leuk initiatief. 
Ik heb dit topic verder ook wel een beetje gevolgd en heb de meeste albums van de afgelopen weken al staan.

Ik heb dit topic verder ook wel een beetje gevolgd en heb de meeste albums van de afgelopen weken al staan.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 18:31 uur
_2M schreef:
[
En misschien ook wat meer algemeen beschouwde 'klassiekers' die op deze site geen of weinig stemmen hebben. Tot nu toe is het veel recent materiaal.
Daar dacht ik stiekem ook aan. Hier onbekende platen die een kleine cultaanhang hebben, die in een bepaalde scene verafgood worden. Deze hebben meer kans hun plek te vinden bij enkele Musicmeter users. En voor degenen die het niet leuk vinden geeft het nog steeds een indruk van een voor veel anderen toonaangevend werk.[
0
Sietse
geplaatst: 15 januari 2008, 18:38 uur
ik ben dan benieuwd hoeveel albums hier nog opgeworpen zullen worden die nog niet zoveel stemmen/aandacht hebben gehad...
0
geplaatst: 15 januari 2008, 20:21 uur
Vele albums met weinig tot geen aandacht kunnen toch daaraan voldoen. Maar niet iedereen weet die natuurlijk te vinden en dit is ook geen regel hoor, iedereen is vrij.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 00:31 uur
Ow, moet ik een persoon kiezen ? Maakt mij verder niet uit, first come, first serve zou ik zeggen.
Behalve mensen die met zo'n lauw ambient/analoog plaatje komen aanzetten

0
geplaatst: 16 januari 2008, 11:52 uur
Ben volgens mij nog niet aan de beurt, maar ik heb nog wel een leuke (en tis geen ambient)...
0
geplaatst: 16 januari 2008, 12:04 uur
Geef ik gewoon de beurt aan Titmeister, is het dus meteen wel jouw beurt 

0
geplaatst: 16 januari 2008, 12:09 uur
Dan wordt het electronic album van de week één van eigen bodem:
David Gilmour Girls - Vultures
Ik zal hem vanavond uploaden voor degene die hem niet kunnen vinden...
Ik zal hem vanavond uploaden voor degene die hem niet kunnen vinden...
0
geplaatst: 16 januari 2008, 12:42 uur
#1: orbit: 6 December 2007: Talvekoidik - Silent Reflections
#2: _2M: 13 December 2007: Kaito - Special Life
#3: lambf: 20 December 2007: Nic Endo - Cold Metal Perfection
#4: Aurum: 28 December 2007: Spyweirdos - Wetsound Orchestra
#5: Onderhond: 06 Januari 2008: Boogiepop Phantom OST
#6: Titmeister: 16 Januari 2008: David Gilmour Girls - Vultures

Relish 2007
Rock / Electronic
#2: _2M: 13 December 2007: Kaito - Special Life