MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel

zoeken in:
aslan (crew)
goa/psytrance is voor velen een geval apart, maar het mag hier toch niet ontbreken:

dark nebula

unmudded lake schreef:
Clip heeft toch meer een positieve invloed op de muziek zou ik zeggen.
Sterker nog , de muziek is een goede ondersteuning voor een van m'n geliefste films ooit.

Niks mis met de film hoor. Maar ik vind die slow motion beelden dus niet bij de muziek passen. Maar prima dat het jou niet stoort.

unmudded lake schreef:
Damiak zou deze plaat ook hebben kunnen gemaakt idd.
De andere twee kon ik toch niet helemaal volgen. Alhoewel Nebulo zou het ook kunnen eigenlijk.
Meteen even z'n laatste opleggen.

Oh en oh, wie maakt nog zulke shots van zulke gezichten.
De mens is te robotisch geworden om nog zulke smoelen te kunnen krijgen.

Die Sergio Leone kon wel casten ja

thejazzscène
Dat nummer van Dark Nebula gaat lekker snel en uiterst scherpe beats geven het tempo aan. My dope.

Dj2Jelle

thejazzscène
John Doe, Luc, Herman,.. wat denken jullie hiervan. Echt heel mooie (deep) techno naar mijn gevoel. Kan je horen op verzamelalbum van John Digweed op de site.

Koning van de driedimensionale melodie:

Echt fantastische mooie track inderdaad. Is die remix echt al 1992? Zoals op de plaat staat? Wauw.

Bedankt voor de tip!

Heerlijke track werkelijk en dit is gewoon een Underworld remix want die heren zitten erachter

lekker nummer

thejazzscène
brooklyn schreef:
Heerlijke track werkelijk en dit is gewoon een Underworld remix want die heren zitten erachter

Wist ik eerlijk gezegd niet. Toch ben trots in het bezit te zijn van die vinyl.

Wat vinden jullie eigenlijk van Isoléee. Het lijkt alsof die artiest niemand iets zegt? Zijn album 'Rest' kan ik iedereen uit dit topic aanraden. Link kan je altijd krijgen, pm dus moest je hem niet vinden...

Isolee ken ik wel (heel oppervlakkig). Beau Mot Plage draaide ik vroeger vaak. Zal eens wat dieper er in duiken.

En te vet dat je hem op vinyl hebt natuurlijk. Zal komende tijd vaak aanstaan

Isolée is wel een bekende naam, maar zijn muziek ken ik eigenlijk niet echt. Vond een remix van hem/hen/haar op Radio Caroline van Miss Kittin wel erg goed ook en dit nummer hier klinkt ook wel fijn. Apart en heel eigen geluid heeft het.

Een vriend van mij is altijd nogal erg te spreken over Isolée en heeft het me meerdere keren voorgeschoteld. Helaas heeft het me nooit echt gegrepen. Ook in dit nummer mis ik de coherentie, het basisgevoel een beetje, ookal zit het knap en 'kloppend' in elkaar.

Groove on

thejazzscène
Momenteel luister ik heel veel van de artiest Stimming. Die maakt heel knappe muziek. Minimal-techno met warme stemmen en melodieën die me doen afreizen naar Zuid-amerikaanse sferen.

Modern Institute - Munibabe

Stimming vind ik niet zoveel aan, maar dat komt omdat ik niet zo van dat Zuid Amerikaanse houd.

Modern Institute is best mooi alleen wat kort om echt te imponeren.

En als nieuwe een oudje, garage house uit 1992.

thejazzscène
Sorry helemaal niet mijn stijl. Die stemmen vind ik daar vies in.

Steve Reich - Music for 18 musicians

Erg leuke, onderschatte artiest, die Bedouin Ascent. Dat onderschatte komt ook mede denk ik doordat hij niet de moeite wil nemen om geluiden op zich interessant te laten klinken, hij heeft z'n werk zitten in de plaatsing van geluiden. Ik heb nog wel betere nummers van 'm gehoord trouwens.

thejazzscène
Zeker en vast maar die zijn niet op youtube te vinden...

Zal in de toekomst wel wat toevoegen dan.

Ben nu trouwens dat Isolée nummer (Rest) aan het luisteren wat je geplaatst had. Geweldig hoor, geeft een fijne eigen draai aan electro/techno. Had blijkbaar een extra luisterbeurtje nodig, want toen ik het album eens doorluisterde deed het me nog niet zo veel.

Daily Operator

thejazzscène
Ja, das een mooie dubsteprelease van 2009.

Heel knappe minimalnummer met een heerlijke subsonische baslijn (van het Cadenza-label).

mwoeb.
voor mij twee van de interessantste artiesten van het afgelopen jaar.

Razor Disk
Heerlijk plaat mweob, zeldzame stijl!

Is deze al langs gekomen?

Aphex is back!

mwoeb.
tja, acid in handen van rdj is altijd een feest.

heerlijke track trouwens, thejazzscene, zo hoor ik minimal graag.

Voor ambient electronic liefhebbers (hoewel dit album waar het van komt Sietse niet zo zal liggen qua stijl, maar anderen wellicht wel). Dit is een andere Gas dan Wolfgang Voigt overigens

Fijn nummer JD. Doet me op een of andere manier een beetje denken aan Benn Jordan's Pale Blue Dot album. Al klinkt deze Gas wat meer 80's/oldskool.

Leuk clipje ook, past er goed bij. Lekker eenvoudig, doch doeltreffend.

Sietse
John Doe, deze is mij bekend hoor. Klassiekertje...deze kende ik zelfs al ver voor ik ook maar ooit van Wolfgang Voight had gehoord. Oud studiegenoot heeft deze nl. op cd en die MOEST ik horen van hem.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.