Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
Razor Disk
geplaatst: 31 januari 2010, 15:56 uur
Ergens na 5 minuten stopt de track, hij is dan ook werkelijk afgelopen, maar de video gaat nog door.

Zeldzaam plaatje verder, erg vet!

0
geplaatst: 31 januari 2010, 17:34 uur
Even een lekker ontspannend nummertje van een heerlijk ontspannen album:
0
Sietse
geplaatst: 31 januari 2010, 20:19 uur
John Doe schreef:
De producer (Gas) heeft net 15 jaar na dat album een nieuwe release uitgebracht: High Skies - Sounds of Earth (2010).
(quote)
Klopt.(quote)
Aah, ik schaarde de stijl een beetje onder de klassieker(s) van Global Communication en die vind je niet zoveel waard. Ik vind hun muziek zelf ongeveer even goed.De producer (Gas) heeft net 15 jaar na dat album een nieuwe release uitgebracht: High Skies - Sounds of Earth (2010).
Maar Global Communication heeft zeker ook wel aardige dingen gedaan hoor. En ook wel dingen die ik ansich als klassieker zou kunnen bestempelen. Vind het alleen iets te overschat worden: het is goed, maar niet uitzonderlijk goed (in die tijd waren er zoveel van dat soort acts die vergelijkbare dingen deden die ook gewoon OK zijn).
0
Sietse
geplaatst: 31 januari 2010, 20:21 uur
Naast dat het me niet zoveel doet, is het vooral heel erg jammer dat in die synth loop een aantal zeer valse noten zitten.
0
geplaatst: 31 januari 2010, 20:32 uur
Ik hoor geen valse noten, en als die er wel zijn passen ze kennelijk goed in het geheel 
Verder is het een betrekkelijk simpel nummer, maar wel lekker opgewekt (zoals zijn hele plaat).

Verder is het een betrekkelijk simpel nummer, maar wel lekker opgewekt (zoals zijn hele plaat).
0
geplaatst: 31 januari 2010, 20:36 uur
Tsja, jij hoort wel vaker dingen die een gewoon mens amper kan bevatten 

0
geplaatst: 31 januari 2010, 21:10 uur
Dan moet je beslist bij Sietse zijn, ik doe alleen maar in de meest stompzinnige electronicplaten

0
Sietse
geplaatst: 31 januari 2010, 21:27 uur
orbit schreef:
Dan moet je beslist bij Sietse zijn, ik doe alleen maar in de meest stompzinnige electronicplaten
(quote)
Wat een zelf kennis heb je toch weer (en gelukkig ook van mij)

0
pretfrit
geplaatst: 31 januari 2010, 21:55 uur
Het begin doet me denken aan Chriet Titulaers wondere wereld...dus dat gaf me wel een prettig nostalgisch gevoel
Verder komen vooral de termen saai & simpel naar boven.
Maar ik heb geen verstand van hoogstaande electronische muziek dus vergeef me mijn simpele conclusies
Verder komen vooral de termen saai & simpel naar boven. Maar ik heb geen verstand van hoogstaande electronische muziek dus vergeef me mijn simpele conclusies
0
geplaatst: 31 januari 2010, 22:11 uur
0
geplaatst: 31 januari 2010, 22:12 uur
pretfrit schreef:
Het begin doet me denken aan Chriet Titulaers wondere wereld...dus dat gaf me wel een prettig nostalgisch gevoel
Verder komen vooral de termen saai & simpel naar boven.
Maar ik heb geen verstand van hoogstaande electronische muziek dus vergeef me mijn simpele conclusies
Verder komen vooral de termen saai & simpel naar boven. Maar ik heb geen verstand van hoogstaande electronische muziek dus vergeef me mijn simpele conclusies
Nogmaals, dat is dit clipje dan ook geheel niet, ik ben geen Sietse

0
Razor Disk
geplaatst: 31 januari 2010, 22:20 uur
Weet Iemand een belachelijk apart maar o zo slim nummer?
0
Razor Disk
geplaatst: 1 februari 2010, 07:33 uur
Bah, ik hou niet van vocals in elektronische nummers. 

0
hdk-nl
geplaatst: 1 februari 2010, 16:54 uur
Het is ook zo nadrukkelijk en overvloedig aanwezig hè.
0
Razor Disk
geplaatst: 1 februari 2010, 17:20 uur
Ehh.. Sarcastische of serieuze opmerking?
Anyway, nog eentje van Loscil (de laatste van deze artiest dan)
Chinook van album Plume.
Anyway, nog eentje van Loscil (de laatste van deze artiest dan)
Chinook van album Plume.
0
geplaatst: 4 februari 2010, 10:14 uur
hmmmm, niet mijn ding
en door die verdraaide lelijke youtube foto wordt de muziek helemaal benadeeld......
en door die verdraaide lelijke youtube foto wordt de muziek helemaal benadeeld......
0
Razor Disk
geplaatst: 4 februari 2010, 18:31 uur
Heerlijke track hè? Reis helemaal naar een andere wereld. 

0
lambf
geplaatst: 4 februari 2010, 22:30 uur
Het begin is wel leuk, jammer dat er ook nog zang + bass bij moet. 2*
* denotes required fields.