Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
mwoeb.
geplaatst: 4 februari 2010, 22:34 uur
dat moet helemaal niet hé, da's een keuze van de artiest.
0
Razor Disk
geplaatst: 6 februari 2010, 19:35 uur
Aardige old skool plaat, maar na 3 minuten was ik hem al zat. 

0
geplaatst: 7 februari 2010, 00:30 uur
Zit niet vaak met open mond ergens naar te kijken, maar dit mag toch niet missen op MuMe.
Zonder clips is het gewoon "wat apart" en "fout", maar met clipjes erbij ...
Zonder clips is het gewoon "wat apart" en "fout", maar met clipjes erbij ...
0
geplaatst: 7 februari 2010, 00:42 uur
Geniaal Onderhond!! Ook ik zat even te knipperen met mijn ogen.. briljant fout stelletje mafkezen, maar het biologeert wel gelijk, vooral die misvormde midget en die 11-jarige chick met die pedo-pony (I need yor production??! Zegt ze dat nou echt?). Waanzin daar in Zuid-Afrika! Maar het klinkt eigenlijk leuker dan de meeste hiphop die ik hier voorbij hoor komen 

0
geplaatst: 7 februari 2010, 00:50 uur
Ronduit fantastisch inderdaad.
Check ook die Pink Floyd-korte broek. 
Heb ze een tijdje geleden ontdekt. Volgens mij wordt er ook iets gereleased op het label van Le Le.
Check ook die Pink Floyd-korte broek. 
Heb ze een tijdje geleden ontdekt. Volgens mij wordt er ook iets gereleased op het label van Le Le.
0
geplaatst: 7 februari 2010, 01:51 uur
orbit schreef:
briljant fout stelletje mafkezen
Dit lijkt me trouwens wel een pure grap door een stel kunstenaars. Het is veel te clean en gedetailleerd. Het is in ieder geval humoristisch bedoeld. Leuk project.briljant fout stelletje mafkezen
(I need yor production??! Zegt ze dat nou echt?).
I need your protection, be my samurai
0
geplaatst: 7 februari 2010, 02:30 uur
Het moet wel een grap zijn, anders is het eigenlijk zorgelijk.. de clip is eigenlijk ook té goed gemaakt voor dit stelletje Zuid-Afrikaanse tokkies 

0
pretfrit
geplaatst: 7 februari 2010, 13:02 uur
Bijzonder, duidelijk een uitgewerkt idee.
Dat kleine gastje in Enter The Ninja....
Dat kleine gastje in Enter The Ninja....
0
Sietse
geplaatst: 7 februari 2010, 14:34 uur
Idd goed uitgewerkt stukkie.
Conceptueel denk ik niet heel anders dan De Jeugd van Tegenwoordig, uitvoering echter weer op een hele andere manier briljant gedaan.
Conceptueel denk ik niet heel anders dan De Jeugd van Tegenwoordig, uitvoering echter weer op een hele andere manier briljant gedaan.
0
lambf
geplaatst: 7 februari 2010, 19:00 uur
Hehe sinds lange rijd weer iets moois in dit topic
! 4.5
! 4.5
0
pretfrit
geplaatst: 7 februari 2010, 19:20 uur
Omaatje die bloembollen plant, haar middagdutje doet en naar Maria Callas luistert...

0
geplaatst: 7 februari 2010, 19:31 uur
Enige mooie nummer van de plaat. Duister vind ik het in ieder geval niet.
0
Razor Disk
geplaatst: 7 februari 2010, 19:42 uur
Hij zegt dat ie geen verstand heeft van slimme elektronische muziek. Wat vind jij een goed elektronische plaatje dan, pretfrit?
0
geplaatst: 8 februari 2010, 00:17 uur
Best mooie track ja.. van een overigens tegenvallende plaat. Teveel van hetzelfde en hoop opvulling.
0
pretfrit
geplaatst: 8 februari 2010, 05:57 uur
Razor Disk schreef:
Hij zegt dat ie geen verstand heeft van slimme elektronische muziek. Wat vind jij een goed elektronische plaatje dan, pretfrit?
Kun jij echt totaal niet begrijpen dat ik het een saai nummer vind?
Ik ken niet zoveel electronica, wil wat meer leren kennen en vandaar dat ik in dit hier rondsnuffel....als dat mag van jou?
Die van orbit vind ik stukken beter. sfeervoller en laat meer aan de verbeelding over. lekker abstract, daar hou ik van. Iets meer dynamiek en/of ruimte had gemogen, maar mischien had dat wel ook wel weer afbreuk gedaan aan het sfeertje. Eigenlijk het eerste iinteressante nummer wat ik gehoord heb.
@orbit: waarom zou ik hier jeuk van moeten krijgen?
0
hdk-nl
geplaatst: 8 februari 2010, 09:38 uur
Wellicht dat het wat gewenning nodig heeft en misschien dat je het album in zijn geheel eens een kans kan geven pretfrit? Zit wel degelijk meer in.
Waar Raison d'être nogal straight in your face is, is Svarte wat genuanceerder. Met als gevolg dat ik het uiteindelijk serieuzer kan nemen. Sowieso is Raison d'être al een stuk toegankelijker en aangezien dat je wel ligt, Svarte niet te snel afschrijven.
Waar Raison d'être nogal straight in your face is, is Svarte wat genuanceerder. Met als gevolg dat ik het uiteindelijk serieuzer kan nemen. Sowieso is Raison d'être al een stuk toegankelijker en aangezien dat je wel ligt, Svarte niet te snel afschrijven.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 8 februari 2010, 15:00 uur
Je hoort het pretfrit. Het nummer komt pas echt goed tot zijn recht als je het hele album luistert. Dan vallen alle puzzelstukjes op de plek. 

0
geplaatst: 8 februari 2010, 15:10 uur
Dan valt pas op hoe goed het laatste nummer is ja.. het meeste wat erop staat is namelijk voornamelijk ritselende opvulling, bijzonder goedkoop effectbejag als je het mij vraagt. Heeft ook geen ene zak met intelligentie te maken 

0
Razor Disk
geplaatst: 8 februari 2010, 15:32 uur
Dat vind jij, Orbit. Vergeet niet dat het album door een boel mensen erg gewaardeerd wordt. 

* denotes required fields.