Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
Razor Disk
geplaatst: 22 februari 2010, 00:23 uur
Onderhond schreef:
1/
2/ nog verkeerd geschreven ook
(quote)
1/

2/ nog verkeerd geschreven ook
Taal is nou eenmaal niet me sterkste punt.

0
hdk-nl
geplaatst: 22 februari 2010, 17:44 uur
Iemand enig idee waar dit van afgeleid is? Bij de andere nummers kan ik er bij een paar, klassieke stukken in herkennen. Concept is trouwens wel interessant van dit album: The Caretaker - Theoretically Pure Anterograde Amnesia (2005)
Sommigen, waarschijnlijk de meesten, zijn wel bekend met The Caretaker.
0
Sietse
geplaatst: 22 februari 2010, 18:59 uur
ik heb de eerste cd uitgave van deze (uit 2005 dus).
Onlangs heruitgegeven in een remaster. Lekkere muziek.
De cd op Install die later op vinyl is heruitgegeven is echter nog mooier.
Onlangs heruitgegeven in een remaster. Lekkere muziek.
De cd op Install die later op vinyl is heruitgegeven is echter nog mooier.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 10:53 uur
Dit is de verweerde versie van 's avonds laat luisteren naar Candlelight met van die walgelijke gedichten met een warme-worst-stem. Het deuntje is een traditional: Greensleeves.
Wat betreft The Caretaker gaat mijn voorkeur uit naar zijn album van vorig jaar, Persistent Repetition of Phrases.
Wat betreft The Caretaker gaat mijn voorkeur uit naar zijn album van vorig jaar, Persistent Repetition of Phrases.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 11:05 uur
we tigers schreef:
Dit is de verweerde versie van 's avonds laat luisteren naar Candlelight met van die walgelijke gedichten met een warme-worst-stem. Het deuntje is een traditional: Greensleeves.
In dat geval zal deze versie verfrissend kunnen werken. Can I Get There By Candelight of Zet een kaars voor je raam vannacht fungeerden ook als

Dit kan ook mij niet imponeren - en doet me sterk denken aan William Orbit die zich ooit 'vergreep' aan klassiekers als Mascagni en Barber.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 17:26 uur
Die Noisia vind ik wel okee, beetje standaardtrack, maar met genoeg opbouw en uiteindelijke vette overgang dat het zeker geen straf is te luisteren.
The Caretaker is ronduit bedroevend. Een klassiek stuk door een ruis distortion gegooid, zodat het voornamelijk kraakt en alsof het via een luidspreker in een spookstadje na WOIII klinkt, goedkoop effect en doet me ook 0,0.
The Caretaker is ronduit bedroevend. Een klassiek stuk door een ruis distortion gegooid, zodat het voornamelijk kraakt en alsof het via een luidspreker in een spookstadje na WOIII klinkt, goedkoop effect en doet me ook 0,0.
0
pretfrit
geplaatst: 24 februari 2010, 18:15 uur
we tigers schreef:
precies!
Noisia: 1X
, 2X 
0
lambf
geplaatst: 24 februari 2010, 19:03 uur
Dat kleuterdeuntje van Noisia, liever niet zeg.
Caretaker is ook niet echt leuk, verkeerde klassieke stuk gekozen.
Caretaker is ook niet echt leuk, verkeerde klassieke stuk gekozen.
0
geplaatst: 25 februari 2010, 14:00 uur
Misschien een beetje saai voor de gemiddelde Electronic luisteraar maar iig geen kleuterdeuntje

Er is nu ook een nieuwe release van Macc & DgoHn (Some Shit Saaink) op Rephlex die ook wel lekker klinkt.
Eigenlijk geen D&B meer wat mij betreft, meer IDM met een D&B sausje.
0
tuktak
geplaatst: 25 februari 2010, 17:17 uur
absoluut drum n bass hoor, best een aardige plaat. is op subtle audio gereleased trouwens. goed label.
0
Sietse
geplaatst: 27 februari 2010, 11:39 uur
Vooral door het beeld materiaal erg leuk. Zonder was het een beetje loos geweest denk ik.
0
Lukk0
geplaatst: 27 februari 2010, 12:15 uur
Als combinatie is het inderdaad erg leuk gedaan, het past precies en ziet er zo uit zoals ik het me voor zou stellen. Anders waren en het filmpje en de track niet echt geweldig geweest, typisch gevalletje van dat het geheel meer is dan de som der delen.
0
geplaatst: 27 februari 2010, 14:05 uur
Ultre vind ik erg tof, zowel qua beeld als geluid.. meen dat ik dit clipje ook al eens eerder ben tegengekomen hier, maar wellicht in een ander topic.
dgohn begint wel okee, maar na verloop van tijd sluipt de sleetsheid van het kunstje er wel in moet ik zeggen en wordt het redelijk saai. Niet iets om verder onderzoek naar te doen.
dgohn begint wel okee, maar na verloop van tijd sluipt de sleetsheid van het kunstje er wel in moet ik zeggen en wordt het redelijk saai. Niet iets om verder onderzoek naar te doen.
0
Razor Disk
geplaatst: 27 februari 2010, 14:23 uur
Ultre: Gruwelijk vette clip met een lekker muziekje. Prima! 4,0
dgoHn: Eentonig, maar wel helemaal mijn stijl. Net aan voldoende. 3,0
dgoHn: Eentonig, maar wel helemaal mijn stijl. Net aan voldoende. 3,0
0
geplaatst: 27 februari 2010, 17:14 uur
Ultre heb ik inderdaad al eerder gepost, geweldig clipje is dat.
0
Razor Disk
geplaatst: 27 februari 2010, 19:47 uur
Verschrikkelijke track. Zo cliché als wat, wil erg eng zijn maar is dat niet. Bah! 0,5
0
geplaatst: 27 februari 2010, 19:48 uur
Cliché ja, ik hoor ze dagelijks voorbij komen in de trendy hippe clubjes 

0
Razor Disk
geplaatst: 27 februari 2010, 19:56 uur
Dat bedoel ik niet, dit had zo een episch eindbaasdeuntje in een videogame kunnen zijn, of als achtervolgings muziek in een horrorfilm. Het heeft totaal niets orgineels. 

0
geplaatst: 27 februari 2010, 20:05 uur
Jouw mening uiteraard.. ik ben goed thuis in horrorfilms en ben iets als dit nog niet tegengekomen. Ik zeg niet dat ik het het beste ooit vind verder, maar zo slecht, nee.. het is kennelijk je genre niet.
0
Razor Disk
geplaatst: 27 februari 2010, 20:09 uur
Ja, dat zal het zijn. Desondanks is die cover wel vet. 

0
geplaatst: 27 februari 2010, 20:17 uur
Ik zag dat je 364:277 wel erg vet vond, dat maakt alles weer goed 

0
Razor Disk
geplaatst: 27 februari 2010, 20:24 uur
Dat brengt me op een idee, orbit! 
Voor de gene die hem nog niet kennen. Geniet ervan!

Voor de gene die hem nog niet kennen. Geniet ervan!
0
tuktak
geplaatst: 27 februari 2010, 21:06 uur
ik heb nog een beter idee: dat je de beginpost even gaat lezen in dit topic 

* denotes required fields.