MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel

zoeken in:
Ga eens Dig your own hole, Come with us of Surrender van ze luisteren. Veel verschil met dit nieuwe ding is er niet hoor.

Dig Your Own Hole vind ik absoluut niet te vergelijken, tot daar dus de geloofwaardigheid van jouw uitspraak.

En er rock muziek bij halen

Het gaat gewoon om de analogie ... moeilijk moeilijk allemaal.

Pastichio Rocker
Ik hoorde toch wel overeenkomsten met The Private Psychedelic Reel hoor...

Ik hoor overeenkomsten met enorm veel zaken, ze hebben zich (gelukkig) ook niet helemaal opnieuw heruitgevonden, maar het verschil is even duidelijk en groot als de overeenkomsten wat mij betreft.

Sietse
Onderhond schreef:
Ik hoor overeenkomsten met enorm veel zaken, ze hebben zich (gelukkig) ook niet helemaal opnieuw heruitgevonden, maar het verschil is even duidelijk en groot als de overeenkomsten wat mij betreft.

Een overeenkomst is iig zeker gebleven: ik vind het nog steeds niet leuk.

Razor Disk

Lekker zomers trackje van Four Tet op deze magere lentedag.

Dat gitaarloopje is net the xx, verder een wat saai nummer, wat gewoontjes. Nooit begrepen wat er zo goed is aan Four Tet.

Sietse
Als je dit nummer hoort komt het wat mij betreft ook niet echt lekker over, maar ik zou zeggen probeer de albums "Rounds" of "Everything Ecstatic" eens.

Razor Disk
Voor mij is Four Tet buitengewoon fris en er zit gewoon heel veel achter zijn muziek.

Het plaatje is mooier dan het hele nummer bij elkaar. Klinkt als een zeer pover afkooksel van Lemon Jelly.

Ik vind het wel een lief nummertje, maar voor bepaalde stemmingen. Zou dit alléén opzetten na een dag drukke inspanning als mijn pet verder goed staat, daarbuiten zou het me teveel irriteren denk ik.

Als sluiter van een wat drukker album (dit nummer is niet echt representatief) werkt dit wel goed, maar als kennismaker met Four Tet is het niet zo geschikt denk ik. Vind het zelf wel een fijn nummer, maar als ik een losse Four Tet-track wil horen zet ik liever Love Cry nog eens op.

Pastichio Rocker
Nooit echt iets gehad met Four Tet. Dit nummer ook niet. Ik maak betere muziek.

Razor Disk
Gelukkig vond je Unspoken erg goed, kan ik me herinneren.

Sietse
Pastichio Rocker schreef:

Horen dan...

Pastichio Rocker

Bewijs graag.

Misterfool

moby is weer terug en hoe. geen barny rumble muziek dit keer

Pastichio Rocker
Deze is al een tijdje uit hoor. De Gui Boratto en Apparat remix is leukerder btw.

Misterfool
uit 2009 en die gui borratto remix vind ik niks

Zo ver is Zeist nou ook weer niet vanuit Utrecht; en als er wat geschonken wordt, ben ik niet te lui voor de contra-expertise.

Moby: tja, was ie maar in bed gebleven, denk ik dan, met zijn müesli, yoghurt en vruchtensap. Het is al weer een tijdje geleden dat ik tevreden was met een Moby-aankoop en dan was het nog vanwege de alleraardigste Ambient bonus-cd bij Hotel.

Misterfool schreef:
uit 2009 en die gui borratto remix vind ik niks

Trek die sandalen en progrock-geitewollen sokken dan uit en move with the flow van Boratto, heel fijn om daarop los te gaan.

Misterfool

Razor Disk

Kanshebber om op mijn begravenis te worden gedraait (onderhond vind het niks).

Zestien jaar en dan al bezig met zijn begrafenis, levensmoe?

Razor Disk
Flauwe opmerking... . Vat het niet te letterlijk op.

Sietse
(quote)

Bewijs graag.

Ja, ik zie je hier niets posten van jouw briljante materiaal...

(mijn muziek is volgens mij ooit al eens voor bij gekomen, en anders nou ja, genoeg te beluisteren op mijn eigen site).

Sietse
Stars of the Lid

Pastichio Rocker
Sietse schreef:
(quote)

Ja, ik zie je hier niets posten van jouw briljante materiaal...

(mijn muziek is volgens mij ooit al eens voor bij gekomen, en anders nou ja, genoeg te beluisteren op mijn eigen site).

Link?

Sietse
nou laten we eens beginnen met jouw muziek, jij hebt hier de grote mond...

De rest hier (althans de meesten) kennen mijn muziek al wel (of je klikt gewoon op mijn profiel en volgt daar de link).

Pastichio Rocker
Klinkt wel okee. Lange nummers. Wanneer het op zulke lange nummers aankomt vind ik alleen FSOL, The Orb of Orbital interessant. Maar wat ik heb geluisterd klonk niet verkeerd. Maar het is natuurlijk niet zo goed als wat ik produceer. Ook niet te vergelijken trouwens.

Sietse
wat jij wil...
bang om finaal met de grond gelijk gemaakt te worden?

Pastichio Rocker
Sietse schreef:
wat jij wil...
bang om finaal met de grond gelijk gemaakt te worden?

Nee hoor. Het interesseert me weinig wat anderen van mijn muziek vinden. Ik maak het ook niet voor hun, maar voor mezelf. Vinden ze het leuk: fijn! Vinden ze het kut: jammer dan! Lig er verder niet wakker van. Maar goed... Enjoy

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.