Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2010, 02:17 uur
F-energy is me iets teveel vlakke hupsakee muziek, kan hier weinig in vinden dat de aandacht vast kan houden.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:28 uur
Wat een vreselijke irritante doom scenario muziek met dito beelden erbij. Bah, zou er bijna depressief van worden.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:37 uur
Ik vind het wel mooi, weet niet precies waarom maar het doet me wel wat.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 13:35 uur
Overal weer stofzuigers, dus maar even een opvallend mixje van Beltram.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 00:51 uur
Robot Koch vind ik een aardig DnB trackje totdat het op die irritante stemmetjes aankomt.
Mater Suspiria vind ik een stuk interessanter, ook de compilatie van 60s horrorfilms in de clip trouwens. Een stuk wat alras intenser en krankzinniger lijkt te worden, hier passen de vocalen prima.
Die Human Resource ken ik wel, indertijd een aardig nummertje, maar nu wel ernstig vergeeld en allang niet stoer meer.
Mater Suspiria vind ik een stuk interessanter, ook de compilatie van 60s horrorfilms in de clip trouwens. Een stuk wat alras intenser en krankzinniger lijkt te worden, hier passen de vocalen prima.
Die Human Resource ken ik wel, indertijd een aardig nummertje, maar nu wel ernstig vergeeld en allang niet stoer meer.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 23:46 uur
Beltram heeft wel betere dingen op zijn naam staan, het origineel vind ik trouwens beter maar ook niet echt geweldig.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 23:51 uur
Grappig, ik kende versie nog niet... Origineel blijft wel onovertroffen, maar da's ook brugklassentiment voor mij.
Ken verder weinig van Beltram, maar dit blijft ook wel een hele vette plaat: Energy Flash
Dit is ook mooi:

Ken verder weinig van Beltram, maar dit blijft ook wel een hele vette plaat: Energy Flash
Dit is ook mooi:

0
geplaatst: 11 juni 2010, 23:59 uur
Underground Resistance is geweldig, ken je The Final Frontier ook van hun? Beste electro track ooit gemaakt.
Dit nummer mag er ook wezen trouwens, lekker ritme.
Dit nummer mag er ook wezen trouwens, lekker ritme.
0
tuktak
geplaatst: 12 juni 2010, 12:45 uur
underground resistance bevat echt de melancholische klanken van 'vroeger-was-alles-beter'. één zo'n plaat die voorbij komt en ik luister de rest van de dag detroit techno.
0
geplaatst: 12 juni 2010, 12:55 uur
tuktak schreef:
underground resistance bevat echt de melancholische klanken van 'vroeger-was-alles-beter'. één zo'n plaat die voorbij komt en ik luister de rest van de dag detroit techno.
En ... maestro - dat is niet van vroeger?

0
geplaatst: 12 juni 2010, 16:58 uur
James Teej uit Canada heeft een debuut album uit met minimal techno/deep house.
Dit vind ik het sterkste nummer van dat album, vooral het gitaartje doet het hem.
Dit vind ik het sterkste nummer van dat album, vooral het gitaartje doet het hem.
0
Sietse
geplaatst: 17 juni 2010, 22:43 uur
ik moet de cd nog steeds beluisteren, ligt hier al weken gewoon stof te vangen.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 03:49 uur
Mooi, ik heb niks met die hele techo/acid krieg die in de jaren 90 woedde en het boeit me ook niet, dus die track van herman kan van mij meteen de vuilnisbak in! Saaie clubhouse, niks extra's. 0,0*
James Teej is dan zeker wel wat interessanter, maar ook daar besluit de beat de monotonie te beslechten. Maar niet zo vervelend als bij andere techno. 3*
Ametsub is een soort van Autechre on benzo's, lekker ontspannen en zeker van hun sound, zo heb ik het liever. 4*
James Teej is dan zeker wel wat interessanter, maar ook daar besluit de beat de monotonie te beslechten. Maar niet zo vervelend als bij andere techno. 3*
Ametsub is een soort van Autechre on benzo's, lekker ontspannen en zeker van hun sound, zo heb ik het liever. 4*
0
geplaatst: 22 juni 2010, 15:22 uur
Beetje een flauw FSOL plaatje. Die hebben toch veel beter werk afgeleverd in hun hoogdagen.
0
Sietse
geplaatst: 22 juni 2010, 15:44 uur
Dit is uit hun betere periode...al hoor ik ook liever wat anders dan dit (geef mij nog steeds maar Lifeforms).
0
Skinny Fists
geplaatst: 22 juni 2010, 16:51 uur
Toffe plaat die van Onderhond. Doet me een beetje aan Gridlock denken.
0
geplaatst: 23 juni 2010, 13:51 uur
Die Access To Arasaka is inderdaad lekker! Lekker mechanische electronic naar goed gebruik.
FSOL is een mindere track van ze.. kan hier niet zoveel mee, beetje slap zwabberend plaatje en piano's wat mij betreft op een verkeerde manier gebruikt.
FSOL is een mindere track van ze.. kan hier niet zoveel mee, beetje slap zwabberend plaatje en piano's wat mij betreft op een verkeerde manier gebruikt.
0
Skinny Fists
geplaatst: 23 juni 2010, 17:22 uur
Prachtig nummer Orbit! Zeer mooie klanken, fijne computer geluidjes!
0
tuktak
geplaatst: 26 juni 2010, 10:08 uur
sowieso, de pimpshifter ep is een klassieker.
de voorafgaande 3 tracks kunnen mijn aandacht niet zo goed vasthouden. onevenwichtige drumpatronen van die arasaka (waar gaat het heen?), een flauw fsol plaatje idd, en, gewoon, downtempo psytrance, niks aan het handje. wel een geinig voorkantje trouwens.
de voorafgaande 3 tracks kunnen mijn aandacht niet zo goed vasthouden. onevenwichtige drumpatronen van die arasaka (waar gaat het heen?), een flauw fsol plaatje idd, en, gewoon, downtempo psytrance, niks aan het handje. wel een geinig voorkantje trouwens.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 12:08 uur
Vind legowelt maar een vervelend electrotrackje, zoals ik het meeste van hem nogal retro en irritant vind klinken. Vervelende fluittoontjes en uncoole vocals.
Craig Vear doet me ook niks, stroperig en landerige track waar hoegenaamd niks in gebeurd en wat maar als een gonzend tapijtje door blijft emmeren. Vuvuzela's klinken interessanter.
Craig Vear doet me ook niks, stroperig en landerige track waar hoegenaamd niks in gebeurd en wat maar als een gonzend tapijtje door blijft emmeren. Vuvuzela's klinken interessanter.
* denotes required fields.