Genres / Electronic / Maak kennis met Electronic en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2010, 00:22 uur
Ik kwam onlangs het volgende nummer tegen:
Hij zit ook in Enter The Void als ik me niet vergis!
Hij zit ook in Enter The Void als ik me niet vergis!
0
geplaatst: 31 december 2010, 09:32 uur
Klinkt erg gaaf, maar kende het nummer van de Hecq - Sura EP

Moet dringend die Matta een keertje opzoeken.
0
tuktak
geplaatst: 1 januari 2011, 18:56 uur
die cristian vogel is gaaf jah, het album waar deze track vanaf komt is echt een aanrader. oude mille plateaux.
0
geplaatst: 2 januari 2011, 13:50 uur
Dan ga ik daar even naar op zoek! Cancion Sintecta smaakt sowieso naar meer!
0
thejazzscène
geplaatst: 3 januari 2011, 15:01 uur
Het hele album is niet altijd even geslaagd maar toch zéér inspirerende nummers steken ertussen. Gewaagde genreblend van de gekste stijlen in een pittig breakcorepapje.
0
geplaatst: 4 januari 2011, 00:24 uur
Vond het album net erg goed werken. Weirde mix van breakcore, grunty metal en Russische (?) folk.
0
lambf
geplaatst: 4 januari 2011, 15:19 uur
Igorr, best aardig zo eens, maar veel meer dan een flauw c/p werkje met standaard breaks is het niet. Na een keertje horen is de grap er wel van af. Net zoals zijn Whoukr spul trouwens, grappig maar niet genoeg aandacht aan besteed om boven de middelmaat uit te steken.
Iemand die me btw een update kan geven van goede electronica / dance spul uit 2010 ?
Iemand die me btw een update kan geven van goede electronica / dance spul uit 2010 ?

0
thejazzscène
geplaatst: 4 januari 2011, 16:02 uur
Ja, ik moet zeggen dat ik toch ook niet omvergeblazen word. Daarvoor mochten de breaks wat dikker in de verf gezet worden en het switchen der genres wat dynamischer.
2010 was een matig jaar vind ik wat de labels Ad Noiseam of Tympanik betreft. Uitzondering:
Access To Arasaka - Void () (2010)
Maarja wat voor jou een tip mag wezen...
Even weggeweest, Lambf?
2010 was een matig jaar vind ik wat de labels Ad Noiseam of Tympanik betreft. Uitzondering:

Even weggeweest, Lambf?
0
lambf
geplaatst: 4 januari 2011, 16:09 uur
Zo zou je het kunnen noemen ja 
Heb de laatste tijd (zeg maar heel 2010) schandalig weinig aandacht aan deze tak van muziek gegeven, dus nu probeer ik de schade weer een beetje in te halen.
Ah, die naam zegt me wel wat. Ik ga ernaar horen!

Heb de laatste tijd (zeg maar heel 2010) schandalig weinig aandacht aan deze tak van muziek gegeven, dus nu probeer ik de schade weer een beetje in te halen.
Ah, die naam zegt me wel wat. Ik ga ernaar horen!
0
geplaatst: 4 januari 2011, 17:02 uur
thejazzscène schreef:
Ja, ik moet zeggen dat ik toch ook niet omvergeblazen word. Daarvoor mochten de breaks wat dikker in de verf gezet worden en het switchen der genres wat dynamischer.
Even weggeweest, Lambf?

Even weggeweest, Lambf?
Undermathic - 10:10
en
Fractional - Blood
Zijn anders ook dikke vette aanraders hoor!!
0
Sietse
geplaatst: 4 januari 2011, 19:17 uur
lambf schreef:
Deze uit 2010 is me dan weer niet ontgaan
(embed)
Deze uit 2010 is me dan weer niet ontgaan

(embed)
Vind ik eigenlijk niet echt passen bij wat je normaal leuk vindt.
Ik heb de cd waar dit op staat ooit bij een bestelling gekregen maar eigenlijk nooit geluisterd...(ik ben niet zo van de "verzamelaars", al is dit wel een bijzondere...)
0
lambf
geplaatst: 4 januari 2011, 20:19 uur
Mag ik eens ook eens iets leuk vinden wat niet helemaal in mijn smaak ligt
.
Naja, dit soort muziek kan ik met vlagen wel waarderen.
.Naja, dit soort muziek kan ik met vlagen wel waarderen.
0
geplaatst: 6 januari 2011, 17:26 uur
Drum n Bass uit 1996, erg gaaf nummer wat mij betreft en te vinden op de cd van Lady Aida uit 1997.
0
geplaatst: 11 januari 2011, 13:53 uur
Lady Aida - blijft fijn
Benga - kan ik nog niet oppakken; doet me totaal niet denken aan Diary
Paul Ellis - Doet mij te veel denken aan Tangerine Dream, Klaus Schulze etc - pauzemuziek voor een omroep die 'bij de tijd' wil zijn.
Benga - kan ik nog niet oppakken; doet me totaal niet denken aan Diary
Paul Ellis - Doet mij te veel denken aan Tangerine Dream, Klaus Schulze etc - pauzemuziek voor een omroep die 'bij de tijd' wil zijn.
0
lambf
geplaatst: 11 januari 2011, 14:52 uur
Lady Aida - Dit is niks voor mij. Zoetgevooisde melllowdietjes en een lamme breakloop, meh.
Benga's Baltimore Clap - lullors, clipje is leuker dan de (um, WTF is dit voor zooi) sullige muziek.
Paul Ellis - beetje knullig, niet psy-trance genoeg.
Benga's Baltimore Clap - lullors, clipje is leuker dan de (um, WTF is dit voor zooi) sullige muziek.
Paul Ellis - beetje knullig, niet psy-trance genoeg.
0
Sietse
geplaatst: 12 januari 2011, 13:13 uur
lambf schreef:
(embed)
(embed)
Ik denk dat jij MZ412 wel kan waarderen (vooral het oudere werk zoals " In Nomine Dei Nostri Satanas Luciferi Excelsi" en "Burning the Temple of God"
0
geplaatst: 13 januari 2011, 14:14 uur
David Lynch heeft een electronische single uitgebracht. Deze wordt ook op full cd gesmeten samen met een resem remixen van o.a. Boys Noize, Underworld, Skream, Jon Hopkins, ...
Goed kun je dit nummer niet noemen, maar ik wou het jullie niet onthouden:
Goed kun je dit nummer niet noemen, maar ik wou het jullie niet onthouden:
0
geplaatst: 13 januari 2011, 21:33 uur
ja, best grappig, vraag me wel af of David Lynch niet stiekem een producer opdrachten gegeven heeft, maar hij is natuurlijk tot genoeg in staat
lekker positief nummertje om mee door de kamer te dansen:
lekker positief nummertje om mee door de kamer te dansen:
0
geplaatst: 15 januari 2011, 19:29 uur
klassiekertje, eens wat aardige beelden bij geplant (vrijwel onge'edit)
0
Sietse
geplaatst: 15 januari 2011, 20:39 uur
John Doe schreef:
ja, best grappig, vraag me wel af of David Lynch niet stiekem een producer opdrachten gegeven heeft, maar hij is natuurlijk tot genoeg in staat
Lynch is al jaren zelf ook actief als muzikant, heeft oa. een rock band waar hij muziek mee maakt, dus echt verbazen doet het me dus niet

0
geplaatst: 16 januari 2011, 04:38 uur
Mij zal het ook niet erg verbazen (wat ik al zei), maar dit nummer vind ik erg hip voor Lynch om op deze manier uit de mouw te schudden qua productie. Mijn speculatie is dat een jonger persoon eraan kan hebben meegewerkt. M.a.w., vind het best wonderlijk als hij op eigen houtje zo fris kan klinken. Z'n andere muziek klinkt me gewoon als gemaakt door 1 of meer personen van een wat hogere leeftijd, ook z'n ambient.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 17:31 uur
Wat ik ergens heb gelezen is dat David Lynch tegenwoordig dikke vriendjes is met Moby en dat David Lynch door hem geïnspireerd is 

* denotes required fields.