Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 26 juli 2009, 22:59 uur
Ik ben niet zo'n stonerliefhebber en ook dit pakt mij niet zo. Als ik iets logs wil horen zet ik wel iets anders op. 5/10
0
geplaatst: 27 juli 2009, 09:03 uur
lambf schreef:
Ik ben niet zo'n stonerliefhebber en ook dit pakt mij niet zo. Als ik iets logs wil horen zet ik wel iets anders op. 5/10
En wie/wat zal dat dan zijn? Ik ben altijd geïnteresseerd om nieuwe dingen te leren kennen!
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 15:01 uur
Shining
Naar mijn mening toch een topper in de black metalscène.
Naar mijn mening toch een topper in de black metalscène.
0
aslan (crew)
geplaatst: 19 augustus 2009, 09:53 uur
ChthoniC (Taiwan) Forty-Nine Theurgy Chains (uit album Mirror of Retribution (2009))
0
geplaatst: 17 september 2009, 20:06 uur
Dichtgeslibde doom/avant metal. Puristen gaan dit al gauw geen metal meer vinden, maar metal heeft de laatste jaren een kruisbestuiving (een omgekeerd kruis dan
) ondergaan met elementen uit verschillende stromingen en dit is daar een exponent van.
Ik vind dit alleszis intense stuff die in het straatje ligt van o.a. The Angelic Process en Nadja.
) ondergaan met elementen uit verschillende stromingen en dit is daar een exponent van.Ik vind dit alleszis intense stuff die in het straatje ligt van o.a. The Angelic Process en Nadja.
0
Gallow
geplaatst: 17 september 2009, 20:14 uur
Gave aanrader essence
kijken of ik wat in huis kan halen 
kijken of ik wat in huis kan halen 
0
geplaatst: 18 september 2009, 12:35 uur
Lekker nummer van Clutch - 7.5
Essence - 7, apart maar niet onaangenaam, denk niet dat ik een heel album van dit zou trekken.
Wat krijg je als een italiaanse monnik metal gaat maken? Fratello Metallo!

Een monnik die devil horns maakt. Geweldig.
Essence - 7, apart maar niet onaangenaam, denk niet dat ik een heel album van dit zou trekken.

Wat krijg je als een italiaanse monnik metal gaat maken? Fratello Metallo!

Een monnik die devil horns maakt. Geweldig.

0
geplaatst: 19 september 2009, 12:03 uur
Fratello Metallo lijkt me meer een gimmick dan iets anders. Muzikaal is het heel clichématig, heel matige zang en echt niet aan mij besteed. Misschien iets voor het songfestival?
0
geplaatst: 19 september 2009, 13:31 uur
Devoo schreef:
Mja, waarschijnlijk gewoon een publiciteitsstuntje.
Mja, waarschijnlijk gewoon een publiciteitsstuntje.
De man zelf heeft anders wel 10 albums op zijn naam staan. (Inverschillende formaties en verschillende muziek stijlen)
Maar het is niet bepaald hoogstaand wat ik gehoord heb. Ik vind het allang mooi dat zo'n ouwe knar rock/metal maakt.

0
geplaatst: 19 september 2009, 15:38 uur
Eentje uit de hardcore/trashcore hoek. Zelf omschrijven ze hun muziek als 'splattercore', wat de lading wel dekt voor mij. The Accused, één van die bands die ik begin jaren 90 heel veel beluisterde samen met gelijkgestemde bands als D.R.I, S.O.D., M.O.D., etc.
Martha Splatterhead komt op veel van hun albums terug, een beetje hun muze als het ware
Martha Splatterhead komt op veel van hun albums terug, een beetje hun muze als het ware

0
aslan (crew)
geplaatst: 19 september 2009, 17:54 uur
martha splatterhead was in de jaren tachtig wel een tof vrouwtje... en ze doet het nog steeds goed 
the accüsed 7.5/10

the accüsed 7.5/10
0
geplaatst: 25 september 2009, 16:30 uur
dit topic is zo langzaamaan aan het doodbloeden .... spijtig ....
* denotes required fields.