MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel

zoeken in:
lambf
Ik ben niet zo'n stonerliefhebber en ook dit pakt mij niet zo. Als ik iets logs wil horen zet ik wel iets anders op. 5/10

aslan (crew)
7.5 / 10

lambf schreef:
Ik ben niet zo'n stonerliefhebber en ook dit pakt mij niet zo. Als ik iets logs wil horen zet ik wel iets anders op. 5/10

En wie/wat zal dat dan zijn? Ik ben altijd geïnteresseerd om nieuwe dingen te leren kennen!

LEKKER HOOR!!!

Shining Naar mijn mening toch een topper in de black metalscène.

aslan (crew)
amenra 8.5 / 10

shining 7.0 / 10

aslan (crew)

ChthoniC (Taiwan) Forty-Nine Theurgy Chains (uit album Mirror of Retribution (2009))

aslan (crew)
clutch - 50,000 unstoppable watts (album strange cousins from the west (2009) )

Clutch 7/10

ChthoniC 7/10

Dichtgeslibde doom/avant metal. Puristen gaan dit al gauw geen metal meer vinden, maar metal heeft de laatste jaren een kruisbestuiving (een omgekeerd kruis dan ) ondergaan met elementen uit verschillende stromingen en dit is daar een exponent van.
Ik vind dit alleszis intense stuff die in het straatje ligt van o.a. The Angelic Process en Nadja.

Gallow
Gave aanrader essence kijken of ik wat in huis kan halen

Fza
Lekker nummer van Clutch - 7.5

Essence - 7, apart maar niet onaangenaam, denk niet dat ik een heel album van dit zou trekken.

Wat krijg je als een italiaanse monnik metal gaat maken? Fratello Metallo!

(afbeelding)

Een monnik die devil horns maakt. Geweldig.

haha supercool!

aslan (crew)
menace ruin 9/10

Mja, waarschijnlijk gewoon een publiciteitsstuntje.

Fratello Metallo lijkt me meer een gimmick dan iets anders. Muzikaal is het heel clichématig, heel matige zang en echt niet aan mij besteed. Misschien iets voor het songfestival?

Fza
Devoo schreef:
Mja, waarschijnlijk gewoon een publiciteitsstuntje.

De man zelf heeft anders wel 10 albums op zijn naam staan. (Inverschillende formaties en verschillende muziek stijlen)

Maar het is niet bepaald hoogstaand wat ik gehoord heb. Ik vind het allang mooi dat zo'n ouwe knar rock/metal maakt.

Eentje uit de hardcore/trashcore hoek. Zelf omschrijven ze hun muziek als 'splattercore', wat de lading wel dekt voor mij. The Accused, één van die bands die ik begin jaren 90 heel veel beluisterde samen met gelijkgestemde bands als D.R.I, S.O.D., M.O.D., etc.
Martha Splatterhead komt op veel van hun albums terug, een beetje hun muze als het ware

aslan (crew)
martha splatterhead was in de jaren tachtig wel een tof vrouwtje... en ze doet het nog steeds goed

the accüsed 7.5/10

Als Belg mag ik hier best trots op zijn.

aslan (crew)
leng tch'e 8.5/10

Ik ben net iets trotser op de twee albums voor Marasmus.

Die heb ik nog niet gehoord. Ik ga der eens achteraan ...

dit topic is zo langzaamaan aan het doodbloeden .... spijtig ....

aslan (crew)
EVILE
is
THRASHER

Evile 7,5/10

Seventh void!

Gewoon lekkerrrrrr!!

Sir Spamalot (crew)
Crackdust ... uit Botswana!

Album:
(afbeelding)

Ho..ho...wel eerst ff die andere beoordelen...hè

Gast
geplaatst: vandaag om 15:01 uur

geplaatst: vandaag om 15:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.