MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel

zoeken in:
Be'lakor , hier ga ik geen cijfer aan uitdelen , lelijkheid troef , helemaal niet mijn ding.

Arsonists 4/10 Lelijke productie en niet echt mijn smaak wat metal betreft.

Blindsight ..5/10 vind het redelijk doorsnee als ik eerlijk mag zijn maar niet slecht.

Binnenkort op tour o.a in Vera Groningen met Isis!

aslan (crew)
blindsight 6/10
...

keelhaul 8/10

keelhaul vanavond te zien in muziekcentrum Trix te Antwerpen, samen met isis en circle ! ! ! ! ! ! !

aslan (crew)
isis

deze avond dus, in muziekcentrum trix (antw)

Revocation - Fields of Predation.

Fijne kennismaking met deze band, strak technisch hier en daar lekker bruut, heerlijk einde!!!

Isis: fantastische band, maarja zo'n nummer mag natuurlijk niet ingekort worden en ook slechte kwaliteit. 9/10 voor het volledige nummer.

Revocation: 7,5/10 lekker gitaargeweld.

leander?
Be'lakor - 7.5/10 Best cool. Doet aan Opeth denken. Ga ik eens checken.
Arsonists Get All the Girls - 7/10 Prima Deahcore. Maar zoals Bennerd al zegt, afgezien van de keyboards, niet echt bijzonder. Ga toch even de cd luisteren.
Chimaira - 4/10 Saai. Doet me niks.
Blind Sight - 5/10. Te veel cleane vocals en te saai. Live waren ze best ruig (vond dit nog een van de mindere nummers), maar ook daarbij: te veel cleane vocals.
Keelhaul - 8/10 Vet drumwerk. Ga ik ook checken.
Isis - 8.5/10 Ken ik.
Revocation - 9.5/10 Jeez, wat belachelijk goed. Ben al zo lang op zoek naar zo iets. Bedankt phantasia!

aslan (crew)
revocation 7.5/10

aslan (crew)
mastic scum

leander?
7/10. Best prima. Blastbeats kosten ze een punt, ookal zijn het er niet veel.

aslan (crew)
voor de grind-fans:

'gronibard' tijdens opname van 'satanic tuning club'
met '30 millions de zobis'

aslan (crew)
milking the goatmachine:

Sir Spamalot (crew)
7,50/10 (vette riffs!)

bro
gronibard, erg goed, 8.5/10, maar die "grappige" grindcore vocals hoeven niet voor mij. Geef mij maar "echte" grindcore vocals

Milking the goatmachine, 8.5/10
idd, smooth riffs :d en best amusant clipje

Akron777
Vreselijk. Ik kwam ze tegen via Nuclear Blast. Ik had het me toen afgevraagd en nu ook weer: wat is dit??

Gallow
LOL

leander?

bro
Akron777 schreef:
Vreselijk. Ik kwam ze tegen via Nuclear Blast. Ik had het me toen afgevraagd en nu ook weer: wat is dit??

haha toeval of niet, maar ik dacht hetzelfde over elke, maar dan ook wel létterlijk e-l-k-e band in jouw top tien. (niet als aanval bedoeld ofzo, gewoon de waarheid)

bro
oeeew, cloudkicker, klinkt wel érg inspiratieloos. 3.5/10

aslan (crew)
cloudkicker - dysphoria: misschien als album in z'n geheel interessanter maar dit nummer is toch redelijk matig: 4/10

leander?
Nee, ik denk niet dat het echt beter wordt als je het als geheel hoort. Jammer dat jullie het niks vinden, ik vind het heel goed klinken.

Iets heel anders.

bro schreef:
(quote)

haha toeval of niet, maar ik dacht hetzelfde over elke, maar dan ook wel létterlijk e-l-k-e band in jouw top tien. (niet als aanval bedoeld ofzo, gewoon de waarheid)

Komop, Black Sabbath man!

Maar dat Milking the Goatmachine is wel behoorlijk hilarisch Die clip is echt te gaar voor woorden, maar toch stiekem ook wel weer leuk. En het klinkt eigenlijk best tof!

aslan (crew)
blindead - phaze II symmetry: 8.5/10

Blindead is niet echt mijn ding, maar het klinkt degelijk. 6.5/10

bro
Norbert schreef:
(quote)

Komop, Black Sabbath man!

haha ja ok, die waren wel het minst erg!
moet ik ook nog maar eens opnieuw nagaan

in mourning - monolith : 6/10

bro
This Is Hell - "The Polygraph Cheaters"
Komt naar Groezrock '10

leander?
In Mourning 9/10
This is Hell een krappe 6/10

Als je het goed vindt moet je maar even naar joetjoep gaan voor part2. Al hun albums zijn ook gratis te pindakazen op hun website.

Grindpad
aslan schreef:
milking the goatmachine:

(embed)

Post er meteen twee

Morbid Saint - Lock Up Your Children

Band die vaak in het voorprogramma heeft gespeeld van Death.

Litvintroll - Rock n Troll

leander? schreef:
In Mourning 9/10
This is Hell een krappe 6/10
(embed)
Als je het goed vindt moet je maar even naar joetjoep gaan voor part2. Al hun albums zijn ook gratis te pindakazen op hun website.

Deze band blijft me achtervolgen. Vanmorgen gedownload, vanavond een maat die ze me als tip gaf om eens te luisteren en nu hier
Ik ga toch eens blijven luisteren denk ik
8/10 ervoor

aslan (crew)
in mourning: 7,5
this is hell: 6,5
fall of efrafa: 8,0
morbid saint: 7,0 goeie ouwe thrash
litvintroll: 3,5 niet erg interessante folkmetal

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.