Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2009, 16:21 uur
Shadowlord - Mariken & Moenen
Metalband uit Nijmegen.
Nummer is Nederlandstalig en gaat over het middeleeuwse folklore verhaal van Mariken van Nieumeghen.
Metalband uit Nijmegen.
Nummer is Nederlandstalig en gaat over het middeleeuwse folklore verhaal van Mariken van Nieumeghen.
0
geplaatst: 18 november 2009, 01:58 uur
Misschien met het risico dat al die toegewijde metalluisteraars dit nummer allang kennen. Maar toch. Ik was hem net even weer aan het luisteren en oh, jongens. 
Mastodon - Where Strides the Behemoth (Remission)

Mastodon - Where Strides the Behemoth (Remission)
0
leander?
geplaatst: 18 november 2009, 15:01 uur
Blood for Blood - Te nu metal. Doet me niks. 5/10
Mastodon - Kende ik uiteraard al. Best relaxed van tijd tot tijd, maar geniaal vind ik ze nog niet, zoals ik de meesten wel hoor beweren. Misschien moet het kwartje nog ietsjes verder vallen. 7/10
Mastodon - Kende ik uiteraard al. Best relaxed van tijd tot tijd, maar geniaal vind ik ze nog niet, zoals ik de meesten wel hoor beweren. Misschien moet het kwartje nog ietsjes verder vallen. 7/10
0
Gallow
geplaatst: 18 november 2009, 15:14 uur
Blood for Blood - 6/10
Mastodon - 4/10 (matig nummer voor hun doen)
Mastodon - 4/10 (matig nummer voor hun doen)
0
geplaatst: 18 november 2009, 20:21 uur
leander? schreef:

0
geplaatst: 18 november 2009, 22:13 uur
Ik vind het juist de ideale combinatie van hardcore- en punkvocalen.
0
leander?
geplaatst: 18 november 2009, 22:49 uur
Dan zijn het waarschijnlijk de vocalen die jij hoort als punkvocalen die ik als numetal interpreteer 

0
leander?
geplaatst: 19 november 2009, 20:30 uur
Ik zal ook maar eens wat posten hier.
Heb eigenlijk geen idee hoe bekend dit al is, maar vier stemmen is best weinig, dus ik dacht: Ik breng het eens onder de aandacht..
Blotted Science - Laser Lobotomy
Heb eigenlijk geen idee hoe bekend dit al is, maar vier stemmen is best weinig, dus ik dacht: Ik breng het eens onder de aandacht..
Blotted Science - Laser Lobotomy
0
geplaatst: 19 november 2009, 20:49 uur
Shadowlord: das nog eens een goede manier om de vaderlandse folklore aan de jeugd mee te geven. Hail! 6.5/10
Blood for Blood: heel matige recyclage van - inderdaad - punk en hardcoreinvloeden, maar dan serieus afgeroomd en poppy getuned. No. 3/10
Mastodon: geef mij maar een pak andere nummers van hen, maar zelfs in 'mindere' nummers blijven zo nog boven gemiddeld. 7/10
Blotted Science: nieuw voor mij. Bij (weinige) momenten best wel interessant, maar teveel egotripperij op gitaar en overgangen die dikwijls nergens op slaan. Ik snap deze brokken muziek eigenlijk niet. Ik zie niet waar het heen gaat. Ik kan er maw eigenlijk niets mee. 4/10
Blood for Blood: heel matige recyclage van - inderdaad - punk en hardcoreinvloeden, maar dan serieus afgeroomd en poppy getuned. No. 3/10
Mastodon: geef mij maar een pak andere nummers van hen, maar zelfs in 'mindere' nummers blijven zo nog boven gemiddeld. 7/10
Blotted Science: nieuw voor mij. Bij (weinige) momenten best wel interessant, maar teveel egotripperij op gitaar en overgangen die dikwijls nergens op slaan. Ik snap deze brokken muziek eigenlijk niet. Ik zie niet waar het heen gaat. Ik kan er maw eigenlijk niets mee. 4/10
0
leander?
geplaatst: 20 november 2009, 18:28 uur
Nu ik hem zelf nog eens afspeel merk ik wel hoe dramatisch de geluidskwaliteit is (de hele tijd dat overspringen van geluidssterkte hoort natuurlijk niet). Ik kan zo snel even geen betere versie vinden, helaas.
0
geplaatst: 20 november 2009, 18:31 uur
en ik die dacht dat de batterijen van mijn draadloze koptelefoon ver leeg waren 

0
geplaatst: 23 november 2009, 19:14 uur
Heel inventieve mengeling van metal en hardcore, met groove en gevoel voor de song. Hot stuff!
0
geplaatst: 25 november 2009, 20:15 uur
Progmetal van de bovenste plank
Ik waag mij niet aan toevoegen, dus hoop dat er iemand zich geroepen voelt om de 2 albums van Be'lakor erop te gooien.
Ik waag mij niet aan toevoegen, dus hoop dat er iemand zich geroepen voelt om de 2 albums van Be'lakor erop te gooien.
0
geplaatst: 25 november 2009, 23:18 uur
Grappig van de boven staande 4 video's staan er 2 op 1 en dezelfde compilatie (ouwe van Earache).
Blood For Blood - 8 (lekkere hardcore, wat nou nu-metal)
Mastodon - 6
Burnt By The Sun - 7,5
Blood For Blood - 8 (lekkere hardcore, wat nou nu-metal)
Mastodon - 6
Burnt By The Sun - 7,5
0
geplaatst: 29 november 2009, 14:09 uur
0
geplaatst: 29 november 2009, 15:47 uur
Hm, best lekker, maar niet echt opvallend. Misschien wel enorm uit de context van het album gerukt. Toch een 7/10.
0
aslan (crew)
geplaatst: 30 november 2009, 02:25 uur
chimaira (live in helsinki 22 september 2009) - the disappearing sun
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:24 uur
Poosje geleden nog gezien in mijn woonplaats.
In een heel klein keetje met hooguit 20 man.
Was wel verot vet.
* denotes required fields.