Genres / Rock / "Nooit meer beter geworden na debuut"
zoeken in:
0
stuart
geplaatst: 30 juli 2009, 17:43 uur
Eigenlijk zijn wij beide "fout' , want was er voor Wheels Of Steel nog niet een eerder album.....
(WOS was naar ik meen het 2e, dus geen debuut).....effe gecheckt , ja dus. Dan is Saxon iig wél beter geworden na het debuut. 
(WOS was naar ik meen het 2e, dus geen debuut).....effe gecheckt , ja dus. Dan is Saxon iig wél beter geworden na het debuut. 
0
geplaatst: 30 juli 2009, 17:59 uur
Ik weet het, ik heb dat album in huis. Leuke plaat, maar inderdaad niet hun beste
.
.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 15:48 uur
Op zeker Korn...weet niet of die al genoemd is. De eerste plaat was niet uit mijn cd speler te branden...daarna was het prut!!
0
Yann Samsa
geplaatst: 8 augustus 2009, 15:44 uur
Patti Smith zou ik ook durven te noemen.
Easter bevat wel meer bekendere hitjes, maar geen enkele plaat kan toch wel aan Horses ( Diepe Songs als Free Money, Birdland , Elegar,...)
Easter bevat wel meer bekendere hitjes, maar geen enkele plaat kan toch wel aan Horses ( Diepe Songs als Free Money, Birdland , Elegar,...)
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 05:19 uur
Nooit meer echt veranderd..
Alle namen die ik heb zien voorbij komen niet echt mee eens, behalve Velevet Underground en Pearl Jam..
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 05:22 uur
Onderhond schreef:
The Prodigy.
The Prodigy.
Onzin natuurlijk, Music For The Jilted Generation bracht hun sound echt naar de top.. daarna werd het herhaling en minder..
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2009, 10:53 uur
Led Zeppelin nooit meer echt veranderd !?
Dan zou ik toch nog maar eens heel goed luisteren.
Dan zou ik toch nog maar eens heel goed luisteren.
0
Kingsnake
geplaatst: 9 augustus 2009, 14:07 uur
Ik zou bijna zeggen Lynyrd Skynyrd omdat hun debuut zo weergaloos en waanzinnig is.
Maar de drie opvolgers mogen er best wezen.
Maar de drie opvolgers mogen er best wezen.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 14:18 uur
Job for a Cowboy, Suicide Silence en Liferuiner. Allemaal geen onverdienstelijke vervolgen gemaakt, maar ze konden niet tippen aan het weergaloze debuut (respectievelijk Doom, The Cleansing en No Saints).
Ook Nasum heeft nooit een tweede Inhale/Exhale kunnen maken, maar dat was dan ook hun bedoeling niet.
Ook Nasum heeft nooit een tweede Inhale/Exhale kunnen maken, maar dat was dan ook hun bedoeling niet.
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 16:52 uur
orbit schreef:
Onzin natuurlijk, Music For The Jilted Generation bracht hun sound echt naar de top.. daarna werd het herhaling en minder..
(quote)
Vind jij. Ik vind The Fat of the Land toch echt het hoogtepunt, dus om nou te stellen dat het na Music for the Jilted Generation minder werd...
Dat was pas na The Fat of the Land.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 23:00 uur
Black Sabbath.
Geweldig debuut, vervolgens nog een aantal goede albums. Al staan die in de schaduw van hun eerste album.
Geweldig debuut, vervolgens nog een aantal goede albums. Al staan die in de schaduw van hun eerste album.
0
stuart
geplaatst: 13 augustus 2009, 17:12 uur
Wel wat overdreven Deric, maar goed...het is jouw mening...
0
wijsneus
geplaatst: 13 augustus 2009, 17:14 uur
Ik denk dat je bij Black Sabbath de topic titel letterlijk moet nemen 

0
wijsneus
geplaatst: 13 augustus 2009, 17:17 uur
Ekzeklie, ze zijn niet meer beter geworden, dus ze zijn na het opnemen van het debuut ziek gebleven..................... 

0
geplaatst: 2 september 2009, 18:13 uur
Velen zullen het met mij oneens zijn, maar toch noem ik zonder twijfel:
Muse - Showbiz.
Muse - Showbiz.

0
geplaatst: 2 september 2009, 18:19 uur
Mr. Rock schreef:
Muse - Showbiz.
Muse - Showbiz.
Ze zijn inderdaad alleen maar nog minder geworden...
0
geplaatst: 2 september 2009, 22:18 uur
jeroenheinz schreef:
(quote)
Ik noem gelijk even Oasis - Definitely Maybe. Zijn daarna alleen maar nóg minder geworden.

0
geplaatst: 4 september 2009, 14:33 uur
Hij is op pagina 1 jammer genoeg al genoemd , maar het moet er toch nog wel even uit.
Metal Church had een fenomenaal debuutalbum, waar ze nooit meer aan hebben kunnen tippen. Ze zijn na het debuut steeds verder weggezakt.
Metal Church had een fenomenaal debuutalbum, waar ze nooit meer aan hebben kunnen tippen. Ze zijn na het debuut steeds verder weggezakt.
0
geplaatst: 9 september 2009, 10:43 uur
Mr. Rock schreef:
Ik noem gelijk even Oasis - Definitely Maybe. Zijn daarna alleen maar nóg minder geworden.
(quote)
Sorry, niet mee eens
.
0
geplaatst: 12 september 2009, 22:17 uur
"Nooit meer beter geworden na debuut": ?
Simpele vraag. Rotzooi is er zat, en dan denk ik vrij snel aan pakweg:
Led Zeppelin, Lenny Kravitz en Snoop Doggy Dogg.
Goed begonnen, maar met elk volgend album zodanig afschuwelijk verslechterd,
tot aan het punt dat het nauwelijks goed genoeg was om bij de vuilnis te pleuren
(bij ons kost een volle vuilzak toch gemiddeld 1 euro, wat 1 euro te veel is dus).
Ja hallo zeg: in plaats van illegaal down te loaden maak ik me eerder schuldig aan het onderkotsen van de wc, en zelfs dan dien ik nog steeds door te spoelen en de vuilbak vol rottige smeerlapperij buiten te zetten.
Leuk is anders.
Led Zeppelin, Lenny Kravitz en Snoop Doggy Dogg.
Goed begonnen, maar met elk volgend album zodanig afschuwelijk verslechterd,
tot aan het punt dat het nauwelijks goed genoeg was om bij de vuilnis te pleuren
(bij ons kost een volle vuilzak toch gemiddeld 1 euro, wat 1 euro te veel is dus).
Ja hallo zeg: in plaats van illegaal down te loaden maak ik me eerder schuldig aan het onderkotsen van de wc, en zelfs dan dien ik nog steeds door te spoelen en de vuilbak vol rottige smeerlapperij buiten te zetten.
Leuk is anders.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2009, 12:04 uur
the hustler schreef:
Led Zeppelin
Led Zeppelin

0
geplaatst: 3 oktober 2009, 00:24 uur
Voeg ik ook nog aan toe:
Starsailor - Love Is Here
Interpol - Turn on the Bright Lights
Garbage - Garbage
Whitney Houston - Whitney Houston
Starsailor - Love Is Here
Interpol - Turn on the Bright Lights
Garbage - Garbage
Whitney Houston - Whitney Houston
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 01:20 uur
the hustler schreef:
Led Zeppelin,
Led Zeppelin,
Grappig, ik ook.
0
Misterfool
geplaatst: 3 oktober 2009, 08:20 uur
Ferre Clabau schreef:
King Crimson
King Crimson

ik noem een album als red,larks tongues in aspic,thrak en the power to believe. allemaal topalbuns. het debuut is godsgruwelijk goed maar king crimson heeft zoveel moois gemaakt dat minstens even goed is als het debuut.
artiesten die hun debuut niet konden evenaren.
new order
bauhaus
allebij mooie muziek trouwens
* denotes required fields.