Genres / Rock / Het Metal Album van de Week
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2011, 12:16 uur
Die versie heb ik ook, ik kan hem alleen nergens vinden op discogs en RYM enz niet. Op Amazon staat die tracklist vermeld bij de mp3 download, dus dat zal het dan wel zijn.
0
geplaatst: 10 juli 2011, 12:52 uur
Ik ben dus totaal nieuw in het metal genre en heb nog nooit een drone album beluisterd (al heb ik er wel eens van gehoord). Je beschrijving ervan klinkt veelbelovend, ben dus zeer benieuwd hiernaar
Moet nog 3 albums van voorgaande weken gaan beoordelen (ga ik ook doen, mijn doel is nog steeds om alle albums die hier langs komen te beluisteren en even bijwerken kan prima, heb toch vakantie). Overdonderd door Agrypnie en minder enthousiast over Revocation (zie besprekingen bij de albums). Erg leuk hoe jullie compleet verschillende soorten metal albums kiezen
Fijn topic.
Ben er wel aan het achterkomen dat progressieve/symfonische black metal mijn favoriete subgenre is (tot nu toe). Heeft iemand dan een tip voor iets dan in dat genre valt en ik móet beluisteren?
Moet nog 3 albums van voorgaande weken gaan beoordelen (ga ik ook doen, mijn doel is nog steeds om alle albums die hier langs komen te beluisteren en even bijwerken kan prima, heb toch vakantie). Overdonderd door Agrypnie en minder enthousiast over Revocation (zie besprekingen bij de albums). Erg leuk hoe jullie compleet verschillende soorten metal albums kiezen
Fijn topic.Ben er wel aan het achterkomen dat progressieve/symfonische black metal mijn favoriete subgenre is (tot nu toe). Heeft iemand dan een tip voor iets dan in dat genre valt en ik móet beluisteren?

0
geplaatst: 10 juli 2011, 13:56 uur