Genres / Rock / Het Metal Album van de Week
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2016, 20:37 uur
Ik ben benieuwd! Op roadburn heb ik volgens mij 1 nummer gezien, maar toen beviel het niet zo (of we gingen door naar iets anders?). Ik ben iig benieuwd.
0
geplaatst: 25 juni 2016, 12:00 uur
Dødheimsgard is tot nu toe mijn favoriet, maar wat een sterke ronde
Willen we doorgaan met een nieuwe ronde of even op adempauze komen?
Willen we doorgaan met een nieuwe ronde of even op adempauze komen?
0
geplaatst: 25 juni 2016, 12:28 uur
Laten we even een adempauze nemen, ik loop nog aardig wat albums achter 

0
buizen
geplaatst: 25 juni 2016, 20:37 uur
Wat mij betreft nemen we ook even een pas op de plaats.
Wil nog het nodige beluisteren.
21 juli weer verder?
Dan vangen de hondsdagen aan.
Voedsel is dan extra aan bederf onderhevig.
Een mooie (her)start voor verrotte gemene trashmetal.
Maar misschien vinden jullie een maand vrijaf te lang.
Hoor 't wel.
Wil nog het nodige beluisteren.
21 juli weer verder?
Dan vangen de hondsdagen aan.
Voedsel is dan extra aan bederf onderhevig.
Een mooie (her)start voor verrotte gemene trashmetal.
Maar misschien vinden jullie een maand vrijaf te lang.
Hoor 't wel.
0
geplaatst: 27 juni 2016, 09:41 uur
Misschien wel een goed idee. En mocht het eerder kunnen dan kan iedereen het hier melden? 

0
geplaatst: 27 juni 2016, 21:23 uur
Een korte pauze lijkt mij een goed idee. Ik moet het laatste album nog een paar keer meer beluisteren. De eerste twee luisterbeurten klonken goed, hoewel de taal (Portugees, neem ik aan) even wennen was.
0
geplaatst: 23 juli 2016, 11:28 uur
Ik vind het prima om weer te beginnen, al heb ik nog steeds een achterstandje. Ik ga mijn best doen om alles te beluisteren, maar merk dat ik er vrijwel nooit aan denk. Maar ik weet wel enkele middeltjes om mezelf te dwingen, dus geen nood. 

0
geplaatst: 23 juli 2016, 11:29 uur
Misschien volgende week weer beginnen, en de komende week te gebruiken om een lijstje met een paar deelnemers te maken?
0
geplaatst: 26 juli 2016, 21:25 uur
Prima. Dit is nu de lijst, voeg toe naar believen:
Lau1986
wizard
The_CrY
Lau1986
wizard
The_CrY
0
geplaatst: 7 augustus 2016, 09:50 uur
Ik moest even zoeken wat ik zou gaan inbrengen
Dit keer breng ik een pure heavy metal plaat in de groep. Het gaat om het debuut van Conquest of Steel. Conquest of steel album

Deze band brengt eigenlijk niet veel nieuws. Verwacht heavy metal ala Iron Maiden, Manowar en Judas Priest. Dit gecombineerd met Manowar achtige teksten en je heb een leuk bandje. Een leuk plaatje is dit. Geen hoogvlieger, maar ik wilde deze toch is inbrengen.
Dit keer breng ik een pure heavy metal plaat in de groep. Het gaat om het debuut van Conquest of Steel. Conquest of steel album

Deze band brengt eigenlijk niet veel nieuws. Verwacht heavy metal ala Iron Maiden, Manowar en Judas Priest. Dit gecombineerd met Manowar achtige teksten en je heb een leuk bandje. Een leuk plaatje is dit. Geen hoogvlieger, maar ik wilde deze toch is inbrengen.
0
geplaatst: 13 augustus 2016, 17:53 uur
Nee hoor...toevallig heb ik net mijn stem uitgebracht...3x beluisterd en het was leuk...maar voor mij genoeg.. 

0
geplaatst: 14 augustus 2016, 11:23 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2016, 22:18 uur
Ik had eigenlijk hoop op wizard, zodat ik nog even een weekje kon nadenken. Als hij morgen geen teken van leven geeft zal ik eens kijken of ik mijn denkproces kan forceren.
0
geplaatst: 23 augustus 2016, 15:35 uur
Nu dan, beter laat dan nooit 
Whispered - Shogunate Macabre (2014)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/422000/422672.300.jpg
Whispered is een Finse band die death/power/folk metal uitbrengt met een Japans sfeertje. 'Samurai metal' noemen ze zichzelf. Bij tijd en wijlen erg bombastisch, maar enorm catchy en zeer te genieten. Voor fans van onder andere Wintersun, Children of Bodom, of Equilibrium absoluut verplichte kost. Voor de rest slechts een aanbeveling

Whispered - Shogunate Macabre (2014)
https://www.musicmeter.nl/images/cover/422000/422672.300.jpg
Whispered is een Finse band die death/power/folk metal uitbrengt met een Japans sfeertje. 'Samurai metal' noemen ze zichzelf. Bij tijd en wijlen erg bombastisch, maar enorm catchy en zeer te genieten. Voor fans van onder andere Wintersun, Children of Bodom, of Equilibrium absoluut verplichte kost. Voor de rest slechts een aanbeveling

* denotes required fields.