MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Het Metal Album van de Week

zoeken in:
ik ben benieuwd

Brainticket nog interesse om een album in te brengen?

The_CrY ik ga straks aan Whispered beginnen, ik ben erg benieuwd

buizen
Vind de ingebrachte albums wel erg karig begeleid door tekst en toelichting moet ik zeggen. Ja dat mag ik zeggen. Voor zo lang als je er op hebt moeten wachten dan.
Wel steengoede keuzes.

Tsja, je schrijft t ook praktisch voor niemand als je ziet hoeveel mensen er nog luisteren. Bovendien heb ik niet overal een anekdote bij.

Hmm, ik ben niet zo een ster in het schrijven van ellenlange stukken. Over Conquest of Steel kon ik eigenlijk niet veel meer zeggen.

en inderdaad, het is jammer dat het zo rustig is momenteel. Metal dipje?

Ik zal deze week een stuk inbrengen.

Overigens lees en luister ik alles, maar net als Lau schrijf ik ook geen ellenlange stukken. Het wordt in ieder geval gewaardeerd!

https://www.musicmeter.nl/images/cover/488000/488268.jpg

Distillator

Jongelui, een potje thrash van eigen bodem.
Ik heb ze live gezien als het voorprogramma van Gojira in het Patronaat.
Het was een optreden om blij van te worden...dus tijd dat ze hier wat airplay krijgen!

Spotify

Hey, deze ken ik. Nog niet op gestemd zie ik, maar dat zal ik na een herbeluistering wel doen. Zeker een goeie keuze

Ik wilde vanavond mijn bijdrage toevoegen, maar ik zie dat The Cry me voor is. Dat geeft me weer een paar dagen respijt.

Ik heb Distillator nog niet geluisterd, maar ik kan erg blij worden van nieuwe "back to the 80's thrash" bands. Zo heb ik de laatste van Suicidal Angels gekocht (erg fijn) en staat de laatste Hellbringer in bestelling. Van veel 80's bands die nog bestaan, vind ik hun vroegere werk (denk aan Exodus, Slayer, Death Angel, maar ook Iron Maiden) nog steeds het beste. Dus als bands teruggrijpen naar de oude stijl (en geluid!) kan ik alleen maar tevreden zijn, mits kwalitatief oke natuurlijk.

Brainticket schreef:
Ik wilde vanavond mijn bijdrage toevoegen, maar ik zie dat The Cry me voor is. Dat geeft me weer een paar dagen respijt.
.

Laboomzaa dus

o, leuk bandje ja! Eens gezien in Zaandam, lekker energiek. Nu maar is tijd om de plaat een kans te geven

wat jammer dat het hier zo rustig is.

Sorry Rudi S, ik bedoelde eigenlijk volgens de lijst.

Lau1986: Conquest of Steel - Conques...
wizard wizard doet niet meer mee?
The_CrY Whispered - Shogunate Macabre
Brainticket Brainticket nog aan het nadenken?
laboomzaa Distillator - Recolutionary...

Dus misschien tijd voor een nieuwe ronde? Als er al mensen zijn die echt mee willen doen?

Lau1986 schreef:
Sorry Rudi S, ik bedoelde eigenlijk volgens de lijst.

Prima, maar all weken post hier iemand iets, dus dring ik toch niet echt voor.
Blijkbaar toch niet, liever iets dan niets.

We kunnen toch nog gemakkelijk Rudi aan de huidige ronde toevoegen? Een ronde van vijf staat ook zo sneu

Hiep hoi

nou vooruit

Sorry dat ik me tijdens deze ronde niet op tijd afgemeld heb. Was (ben) in het echte leven opeens veel meer tijd dan verwacht kwijt aan andere dingen, die weinig tijd voor MuMe overlaten.
De komende ronde spring ik dan ook over.

Bijna een nieuw jaar, nieuwe kansen?

Ik wil ook meedoen. Is er al een lijst voor 2017?

buizen
Recent een thrashmetalnight bezocht en was aangenaam verrast door een van de 'support acts'.
Later via youtube nog meer muziek geluisterd en nu baal ik ervan op die avond niet ter plekke de laatste vinylschijf van die band bij de marchandisestand te hebben gekocht. Echt goede muziek.
Zal zien hoe dat laatste album toch nog te bemachtigen en dan wil ik het wel bespreken in het metalalbum van de week - topic.
Dus zet me maar op de lijst. Voor de lente.

Ik pas, maar volg het topic wel. Dan hoef ik me niet meer groen en geel te ergeren aan mensen die zeggen mee te doen...maar vervolgens dagen op zich laten wachten.

Idem hier. Ik kan niet garanderen dat ik actief luister naar alle albums, en dan is het flauw om zelf wel een album te nomineren. Ik probeer het wel te volgen.

Ik ergerde me ook altijd aan die mensen die wel mee zeiden te doen, maar daarna niks plaatsten. Vorige ronde was ik zelf zo'n vervelend persoon, maar deze ronde wil ik graag meedoen, en ga ik me gewoon weer ergeren als er 's zondags geen nieuw album geplaatst wordt.

Dat is inderdaad een lastig iets. Er is alleen niet heel veel wat we eraan kunnen doen. Alleen hopen dat iedereen mee doet, ieder zijn inzending een serieuze kans geeft en op tijd zijn album neerzet.

Ik heb wel interesse in een nieuwe ronde, lijstje maken?

Lau1986

Lau1986
wizard

Hmm, nog niet echt veel animo. Zullen we 6 februari beginnen?

buizen
Lau1986 schreef:
Hmm, nog niet echt veel animo. Zullen we 6 februari beginnen?

Had al gezegd dat ik mee wil doen. Jullie regelen de lijst maar.
Begin 6 februari maar.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.