MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Die 2-1 moet vallen en daarna allebei de boel op slot

Ah 2-0 al. Mooi..weg met dat Oosteuropese blokvoetbal en die Guus verering is gelijk ook terug tot aardse proporties.

Roep dat nou niet te hard. Hiddink trekt nog wel een blik Zuidkoreanen open.

Der Effe
Spanje heeft wel een meesterlijk team natuurlijk, ik had alleen Fabregas ipv Silva en Xabi Alonso ipv die gare Senna op het middenveld gezet.

Edit: Alhoewel, Silva is natuurlijk niet zo'n gekke keus, als linkshalf. Anders heb je geen linkshalf.

Ik had gegokt op 1-1. Lukt dus niet meer.
Griekenland - Zweden word 1-0 denk ik.

Spanje is erg sterk in de omschakeling en daarna dodelijk met Torres en Villa. Rusland valt me verdedigingstechnisch erg tegen. Meestal zorgt Hiddink ervoor dat zijn ploegen achterin goed de zaken op orde hebben. Toch zie ik dit Rusland wel doorgaan, bij vlagen ziet het er goed uit. Over twee jaar op het WK staan ze er.

Ruby1966 schreef:
(quote)

Dit is um

Stapler

Peace up ja thuis heb ik er ook leuk aan verdiend

Voor vandaag heb ik 2-0 en de volgende wedstrijd 1-1

4-1 voor Spanje. Tsjongejonge, dat had ik nou ook niet verwacht.

Rusland geeft niet bepaald een sterke indruk over de gehele wedstrijd. Het zal spannend worden tussen Zweden, Griekenland en Rusland. Rusland heeft alvast een slecht doelsaldo.

tondeman zal wel wild hebben zitten roepen om buitenspel voor Fabregas.

Der Effe
Rusland was echt te slecht voor worden. Spanje was op alle fronten 10x beter. Alleen die spits en die nummer 15 vond ik een voldoende scoren bij Rusland. Bystrov, die ik met EK manager heb, kwam er in de 46e minuut in en werd in de 70e minuut weer gewisseld .

De Russische verdediging was wel heel slecht.

Spanje speelde af en toe erg mooi, maar veel te slordig om echt indruk te maken.

VanDeGriend schreef:
Ah 2-0 al. Mooi..weg met dat Oosteuropese blokvoetbal en die Guus verering is gelijk ook terug tot aardse proporties.

Blokvoetbal ?
Ik denk dat jouw vriend Guus dit net niet probeerde te doen vandaag, Rusland speelde aardig mee de eerste 25 minuten maar vanachter was het zo los als zand ... En als je dat dan tegen een Villa/Torres hebt, dan heb je het (zoals bleek/blijkt) goed vlaggen.
Jammer, want ik vond Rusland aanvallend best nog goed voor de dag komen, tegen de Griekjes gaat Rusland behoorlijk goed voor de dag komen heb ik het gevoel. Spanje verdiende natuurlijk wel makkelijk de zege.

PS: Het was ook buitenspel van Fabregas

Voor EK-poel doe ik wel weer geen goede zaak.
Ik heb zo het voorgevoel dat ik geen enkele uitslag helemaal raak ga hebben. En op ekmanager vlot het al evenmin Wilhelmsson mag waarschijnlijk niet eens starten vanavond !

Nou ja, dankzij die Russische goal kom ik nog op 3 punten voor die wedstrijd. Kan erger

Rusland viel enorm tegen. Hopen dat Griekenland en Zweden gelijkspelen, dan kan het nog wat worden met Rusland

Ace
4-1, prima gelopen

levenvergeten schreef:
(quote)

Jammer dat een aantal users nul punten heeft, anders hadden we hogere ogen gegooid in het Subleague-klassement. .

Mochten de 0-users er niet instaan, hebben "we" een gemiddelde van 12.48. Nog niet genoeg voor in de 'Stand' te komen dus.

Ah, de stand is bijgewerkt. Ik ga van plek 33 naar 26.

Positie Naam Punten
1. Sander Brouwer 26
2. Timo Koren 23
3. Arthur van Eerd 22
herman nijhuis 22
Edward YaYa 22
6. Elard de Raad 19
7. ruud koster 18
Sjaak Piest 18
9. Pieter Reijven 17
Rob van den Aker 17
11. David heb ik niet 16
Joy 4ever 16
Daniël Reijersen 16
Andre van der Wal 16
Danny van der Schaaf 16
Marten Becker 16
17. Kos gaat winnen 15
roel ydema 15
Teun Romme 15
tom smit 15
Pi Qi 15
Steven De Witte 15
Kimo Adam 15
Lukas van der Storm 15
Roeb 66 15
26. Arno De Wispelaere 14
Raymond Papenburg 14
Marc Knip 14
Diego Maradona 14
Jorn de Raad 14
31. David Vlieger 13
Rico Hop 13
Koen de Rooij 13
Raymond Laarhoven 13
Martin van Dijk 13
36. Frank Vrieling 12
Timon van Honk 12
Tibor Bunt 12
39. Heiko Tit 11
40. maarten hornstra 10
Bart Heuvel 10
Erminio Kegels 10
The Queen Is Dead 10
hans de vries 10
Eelco Duin 10
Jens Vercammen 10
47. Henri Klumpie 9
Marc van Ingen 9
49. Piet Lut 8
Frank Benneker 8
Nevyn Panda 8
52. Rob van de Griend 7
53. Charles Beterams 6
54. Sten Lemmens 0
David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0

WernerGSF

Ace schreef:
4-1, prima gelopen
Precies. Rusland stelde niets voor en die verdediging van Spanje ziet er toch ook niet onklopbaar uit. Na het doelpunt van de Russen vielen er toch wel wat gaten.

tondeman
Paap_Floyd schreef:
tondeman zal wel wild hebben zitten roepen om buitenspel voor Fabregas.

hij telt niet ffs!

Ace
VanDeGriend schreef:
(quote)
Precies. Rusland stelde niets voor en die verdediging van Spanje ziet er toch ook niet onklopbaar uit. Na het doelpunt van de Russen vielen er toch wel wat gaten.

Al is het alleen maar om die verafgoding van Hiddink wat te temperen.... Jaja, ik blijf campagne voeren. Niet tegen de beste man, maar tegen het idiote gedrag van mijn landgenoten.

Haha, Ace. Jij gedraagt je net zo idioot. Namelijk exact het tegenovergestelde van je idiote landgenoten.

Ik heb Spanje als eindwinnaar, niet dat ik het meteen de beste ploeg vind, maar ik had het gevoel dat iedereen op Duitsland, Italië, Nederland of Portugal gokte. Nu hoop ik natuurlijk dat het altijd zo makkelijk kan gaan zoals nu tegen Rusland . Het voetbal van Spanje oogt ook zo mooi. Bij het vorige WK bracht alleen Argentinië nog mooier voetbal.

Over de wedstrijd zelf. De verdediging stond er, alleen naar het einde toe wat foutjes (het was al 3-0). Senna is volgens mij een onderschatte speler, net zoals Makalele een beetje: je ziet hem nauwelijks, maar tegen Roemenië was hij wel de beste op het veld. Ramos schuift ook weer goed naar voor. Torres en Villa zijn gewoon dodelijk, ze vinden elkaar snel.

Of dit Spanje Raul mist, weet ik nog niet. Stel nu dat Raul in de plaats van Silva stond (Silva stond achter de spitsen). Maar goed, daar breken we het hoofd niet over.

Weet er iemand iets van Joaquin (Valencia)? Is hij geblesseerd of moet Aragones hem niet?

De eerste helft samengevat:

WernerGSF
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Ik heb de eerste helft niet eens afgekeken.

Hier heb ik nul-nul staan... zou ik dan eindelijk eens een uitslag goed hebben?

Wel grappig dat ik met mijn een-nul voor Rusland nog gewoon een punt krijg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.