MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Ik heb de eerste helft niet eens afgekeken.
Ik ben ook afgehaakt. Ik zag net dat Zweden met 2-0 voor staat. Dat ook nog..

Eindelijk weer een keer 5 punten binnen.

Maar wat speelde Griekenland slecht.

Griekenland: een ramp, of nee, eigenlijk gewoon een schande.

Spanje door, Zweden door. Is wel duidelijk nu.

WernerGSF
Urbanoetang schreef:
Spanje door, Zweden door. Is wel duidelijk nu.

Mwoah, ik zie de Russen nog niet verliezen van Zweden, zo roemloos gaat Hiddink niet uit het toernooi. En Zweden was tegen Spanje ook van de mat gespeeld vermoed ik. Zag net trouwens op de Duitse tv hoe Herr Rehhagel verbaal werd gestenigd

kArIzMa_TuRk
Het eerste doelpunt van Zweden is mooi gemaakt door Ibrahimovic.

Mooie hattrick ook van Villa. Rusland speelde goed, maar had helaas geen schijn van kans.

lebowski schreef:
Mwoah, ik zie de Russen nog niet verliezen van Zweden, zo roemloos gaat Hiddink niet uit het toernooi. En Zweden was tegen Spanje ook van de mat gespeeld vermoed ik. Zag net trouwens op de Duitse tv hoe Herr Rehhagel verbaal werd gestenigd

Denk dat die kans heel minimaal is dat Rusland nog doorkomt. Griekenland gaat zich natuurlijk kapottrainen nu, en ik denk dat die het de russen nog moeilijk gaan maken. Dan moet Spanje ook nog winnen wil Rusland nog een kans hebben, want Spanje wint sowieso wel van Griekenland en heeft die 6 punten vrijwel zeker te pakken. Vervolgens moet Rusland dan ook nog eens winnen van Zweden, of minimaal gelijk spelen om een kans te maken op de kwart finales. Nee, die kans is volgensmij vrijwel nihil. Spanje en Zweden door, voor mij wel 90% zeker.

Zweden maakte ook een armzalige indruk. Het was net zo'n wedstrijd als tegen Trinidad & Tobago van twee jaar terug waarin Zweden ook niet echt durfde tegen een ploeg die eigenlijk liever op vakantie wilde. Al kon je dat T&T niet kwalijk nemen en Griekenland zeker wel. De lamme zakken.

Spanje en Rusland gaan door. Rusland was buiten de verdediging namelijk helemaal zo slecht nog niet.

Precies. Rusland gaat die Zweden en Grieken helemaal gek tikken.

Der Effe
3 punten voor echte ariers, goed geregeld. Die Grieken zijn toch laf.

Daar heb je een punt, Zweden was ook zo sterk nog niet. Toch denk ik dat Griekenland, evenals Italie, nu wel wakker geschud is en daardoor Rusland tegen Griekenland gaat verliezen. Ik zie dus Griekenland nog eerder doorgaan dan Rusland Wil natuurlijk niet zeggen dat Rusland de slechtste van de poule is, maar ik denk dat ze het gewoon niet redden.

Der Effe
Tjah, als je er 5 minuten over doet om in de verdediging de bal richting middenveld te krijgen schat ik de kansen om door te gaan niet hoog in. Griekenland gaat denk ik roemloos ten onder.

Het kunstje van Griekenland is nu wel bekend (en uitgewerkt) : vanuit hermetisch (af)gesloten verdediging proberen ze je te verrassen, gebruik makend van onderschatting bij de tegenstander, wat nu, na het vorige EK, niemand meer doet. En dat met een stelletje modale voetballers. Eitje voor Guus.

hanzie28 schreef:
Precies. Rusland gaat die Zweden en Grieken helemaal gek tikken.

Ik denk zelfs dat Griekenland met een laffe counter met 1-0 gaat winnen

Het zou zonde zijn, ik gun het Guus wel om te winnen.

Zweden tegen Rusland lijkt me een leukere pot, stel Spanje wint van Zweden en Rusland verliest van Griekenland dan krijg je deze stand,

Spanje 2-6
Griekenland 2-3
Zweden 2-3
Rusland 2-3

Rusland verslaat Zweden en Spanje verslaat Griekenland......dan wordt het doelsaldo heel belangrijk.

Volgens mij klopt je stand niet helemaal. Je geeft een stand die klopt bij het einde van je verhaal. Anyway, een laffe counter van de Grieken en dan 1 - 0 winnen tegen de Russen, daar wil ik wel 100 euri's voor verwedden dat dat niet gaat gebeuren.

Ah, ik kom er net achter dat ik Villa in mijn pool van Erminio heb ingevuld bij scorers! Ik vroeg me al af waarom ik zo hoog stond.. 6e

hanzie28 schreef:
Volgens mij klopt je stand niet helemaal. Je geeft een stand die klopt bij het einde van je verhaal. Anyway, een laffe counter van de Grieken en dan 1 - 0 winnen tegen de Russen, daar wil ik wel 100 euri's voor verwedden dat dat niet gaat gebeuren.

Klopt zeg maar mijn voorspelling, alleen durf ik geen 100 euries te wedden op Griekenland, daar zijn ze me toch wat te onvoorspelbaar voor, om een biertje durf ik het wel aan

Griekenland heeft zijn magische truukje wel een beetje uitgespeelt hoor. In 2004 speelden ze ongeveer zoals Duitsland in zijn meest succesvolle jaren, maar met minder materiaal (Der Otto he). Maar inmiddels lijken de meeste landen daar wel aan gewend. Wat deden ze ook alweer in 2006 bijvoorbeeld?

Op vakantie naar het Orakel van Betondorp?

Ehhh, volgens mij deden ze niet mee, maar Zweden schat ik hoger in dan Rusland en die kwamen er amper doorheen....

Stand na dag 4:

1. Timo Koren 28
2. Sander Brouwer 26
3. Arthur van Eerd 25
Edward YaYa 25
5. Elard de Raad 24
6. herman nijhuis 23
7. David heb ik niet 21
Sjaak Piest 21
9. Rob van den Aker 20
10. Andre van der Wal 19
Danny van der Schaaf 19
Marten Becker 19
Marc Knip 19
14. David Vlieger 18
Koen de Rooij 18
Pieter Reijven 18
Lukas van der Storm 18
ruud koster 18
19. Daniël Reijersen 17
Diego Maradona 17
Jorn de Raad 17
Arno De Wispelaere 17
23. Joy 4ever 16
Steven De Witte 16
Kos gaat winnen 16
roel ydema 16
tom smit 16
28. Timon van Honk 15
Pi Qi 15
Kimo Adam 15
Roeb 66 15
Teun Romme 15
33. Raymond Laarhoven 14
Tibor Bunt 14
Martin van Dijk 14
Raymond Papenburg 14
37. Erminio Kegels 13
Rico Hop 13
Jens Vercammen 13
maarten hornstra 13
Frank Vrieling 13
42. The Queen Is Dead 12
43. hans de vries 11
Heiko Tit 11
Bart Heuvel 11
46. Marc van Ingen 10
Eelco Duin 10
48. Frank Benneker 9
Henri Klumpie 9
50. Nevyn Panda 8
Piet Lut 8
52. Rob van de Griend 7
53. Charles Beterams 6
54. David Goudart 0
Wouter Dijk 0
Werner Beerman 0
Sten Lemmens 0

DonDijk
Joy4ever schreef:
Stand na dag 4:
Wouter Dijk 0

Boeruh

Kos
Beteje raar dat Griekenland de hele kwalificatie totaal anders en goed speelt en dan nu weer helemaal terugzakt. .

Rehhagel helemaal afgemaakt in de kranten natuurlijk daar.

Frozen_Devil schreef:

Weet er iemand iets van Joaquin (Valencia)? Is hij geblesseerd of moet Aragones hem niet?

DonDijk
Frozen_Devil schreef:
(quote)

Hoe remy kun je zijn

Weet er iemand iets van Joaquin (Valencia)?

Ik denk dat het antwoord nee is.

Onder Koeman speelde ie toch ook niet veel of vergis ik me nu?

Kos
Joaquin is gewoon niet opgeroepen, net als bvb Raul en Reyes.

Kos schreef:
Beteje raar dat Griekenland de hele kwalificatie totaal anders en goed speelt en dan nu weer helemaal terugzakt. .

Rehhagel helemaal afgemaakt in de kranten natuurlijk daar.

Ach, ik moet het nog maar zien in die poule. 4 jaar geleden zaten Rusland, Griekenland en Spanje ook bij elkaar in de poule. Spanje won toen ook de eerste wedstrijd van Rusland, maar kwam uiteindelijk de poule niet eens door (Griekenland won uiteindelijk de poule).

Natuurlijk is Jornaquin niet opgeroepen, hij is geschorst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.