MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
max en joep
HiLL schreef:
ik haat het ek

dat komt omdat jij meer van Barbies houdt

Kroätie - Duitsland 1-1
Oostenrijk - Polen 0-1

Kroatië - Duitsland: 1-2
Oostenrijk-Polen: 1-2

Kroätie - Duitsland 1-1
Oostenrijk - Polen 0-2

Kroätie - Duitsland 2-2
Oostenrijk - Polen 0-1

DonDijk
Kroatie-Duitsland 1-2
Oostenrijk-Polen 1-3

DonDijk schreef:
(quote)

Boeruh

Je hebt zeker weer Barry Ditewig, Angelo Cijntje, Gerard Wiekens, Paul Weerman en Marnix Kolder in je ploeg... Al gaat het daar niet om in deze poule.

kArIzMa_TuRk
kArIzMa_TuRk schreef:
Jammer trouwens dat Yakin tegen z'n moederland heeft gescoord.
VanDeGriend schreef:
Volgens mijn informatie is die jongen gewoon geboren in Zwitserland.
Z'n moederland VanDeGriend, z'n moederland.

kArIzMa_TuRk
Kroatië - Duitsland 1-2
Oostenrijk - Polen 1-1

Spijtoptant
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
(quote)

Dat is dan toch Zwitserland ?

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
(quote)

Als je geboren bent in Zwitserland dan is dat je Moederland.

DonDijk
Hoe heet dan het land waar je moeder is geboren?

Vaderland.

U hebt gezocht op het woord: moederland.
RESULTAAT (max 20 woorden)
moe·der·land (het)
1 land dat een of meer overzeese bezittingen heeft
2 land van oorsprong

Poolse international pleegt zelfmoord

Het trainingskamp van de Poolse nationale ploeg is opgeschrikt door tragisch nieuws uit Klagenfurt. Adam Ledwon, oud-international en speler van FC Karnten, heeft zich op 34-jarige leeftijd opgehangen in zijn eigen woning.

De aanleiding voor de wanhoopsdaad is niet helemaal duidelijk, maar Lewons vrouw was enkele maanden teruggekeerd naar Polen. Bij deze vrouw laat Ledwon twee kinderen achter. De voetballer werd gevonden door zijn ploegmaat Patrick Wolf.

Ledwon speelde achttien keer voor de Poolse nationale ploeg, maar werd niet opgeroepen voor het EK 2008. Hij kwam ook uit voor Bayer Leverkusen, Austria Wien, Admira Wacker en Sturm Graz.

jezus dat is triest.

woow....heftig!!

Sheplays
schreef:
De aanleiding voor de wanhoopsdaad is niet helemaal duidelijk, maar Lewons vrouw was enkele maanden teruggekeerd naar Polen.

Ik heb geen verstand van voetballen (wél weet ik de buitenspelregel maar daar twijfel ik na NL-IT ook aan) maar van het bovenstaande snap ik ook geen bal.

Sheplays schreef:
(wél weet ik de buitenspelregel maar daar twijfel ik na NL-IT ook aan)

Blijkbaar niet, het is toch meer dan duidelijk en vaak genoeg uitgelegd waarom het geen buitenspel was.

Sheplays
Precies,ik leer het nooit! Ik ga maar weer naar muziek luisteren!

DonDijk
Snap sowieso niet wat voor zinnige dingen vrouwen kunnen zeggen over voetbal.

DutchViking
herman schreef:
Poolse international pleegt zelfmoord

Het trainingskamp van de Poolse nationale ploeg is opgeschrikt door tragisch nieuws uit Klagenfurt. Adam Ledwon, oud-international en speler van FC Karnten, heeft zich op 34-jarige leeftijd opgehangen in zijn eigen woning.

Triest nieuws, zeg Ik hoop niet dat het mee gaat spelen in de wedstrijd vanavond, al is het moeilijk om je van dit soort zaken af te sluiten als speler.

Kroatie heeft toch altijd een vet shirt vind ik!

Der Effe
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik vat het toch ook niet persoonlijk op? Ik wist dat hij het sarcastisch bedoelde.
(quote)
De manier hoe je het zei kwam over alsof je haat tegen Turkije hebt.
(quote)
Niet raar, inderdaad. Iedereen mag zeggen wat ie niet laten kan, als het maar niet overkomt als een haatbericht.
(quote)
Hoe kunnen ze nou een stuk beter zijn dan Turkije? Buiten het feit dat ik ze niet heb zien winnen, hadden de Zwitsers ook nog eens minder balbezit. En als ze balbezit hadden sloeg het haast nergens op (hetzelfde geldt trouwens ook 'n beetje voor Turkije).

Ik hoop dat de Turken het halen.

Dus als je meer balbezit hebt ben je beter, ga jij lekker Voetbalvrouwen kijken ofzo .

herman schreef:
Ik ook. Leuk team hebben ze wel.

(quote)

Het was een beetje overdreven bericht inderdaad, maar zo zal ie het echt niet bedoeld hebben. Blijkbaar vond ie ze gewoon lelijk spelen. Ik had hetzelfde met Griekenland.

Het was inderdaad een beetje overdreven. Bij mij kwam dat omdat het in de vorige wedstrijd tegen Tsjechie ook al zo'n rare nederlaag was voor de zwitsers.

Duitsland - Kroatie 3-1
Oostenrijk - Polen 0-1

Woody schreef:
@ Stapler; wat heb je morgen? Ik zit je op de hielen

Kroatië - Duitsland 0 - 2 ...
Oostenrijk - Polen 1 - 1 ...

Jij dan?

Kroatië 0-2 Duitsland
Oostenrijk 0-1 Polen

Als ik topbrouwer zijn voorspellingen zie, zal ik er niet ver naast zitten vandaag

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik vat het toch ook niet persoonlijk op? Ik wist dat hij het sarcastisch bedoelde.
(quote)
De manier hoe je het zei kwam over alsof je haat tegen Turkije hebt.
(quote)
Niet raar, inderdaad. Iedereen mag zeggen wat ie niet laten kan, als het maar niet overkomt als een haatbericht.
(quote)
Hoe kunnen ze nou een stuk beter zijn dan Turkije? Buiten het feit dat ik ze niet heb zien winnen, hadden de Zwitsers ook nog eens minder balbezit. En als ze balbezit hadden sloeg het haast nergens op (hetzelfde geldt trouwens ook 'n beetje voor Turkije).

Ik hoop dat de Turken het halen.

Om er nog even op terug te komen.
Het was een beetje dubbel bericht en nee ik heb geen haat tegen allen Turken of heel Turkije (nogal overdreven geinterperteerd).
Ten eerste vond ik het een slechte wedstrijd, dus ook Turkije en dat kwam echt niet alleen door al die liters regen.
En ten tweede wonen erbij mij in de buurt/stad veel Turken.
En wat dat betreft had ik gelijk, ik sliep ongeveer een uur later dan ik wilde door o.a. getoeter (ik woon ook aan een drukke weg).

Groeten Sander

misorabi schreef:
Kroatie heeft toch altijd een vet shirt vind ik!

Indada!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.