Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2008, 14:25 uur
Bron: Nu.NL
Boulahrouz verlaat training
Uitgegeven: 18 juni 2008 13:49
Laatst gewijzigd: 18 juni 2008 14:08
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft de uitlooptraining van Oranje woensdag niet afgemaakt. De verdediger, die alle drie de pouleduels in de basis begon, stapte voortijdig van het trainingsveld.
In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne. Een woordvoerder van de KNVB kon geen uitsluitsel geven over de reden van zijn vertrek.
Kalm
De training verliep tot dan toe kalm. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.
Boulahrouz verlaat training
Uitgegeven: 18 juni 2008 13:49
Laatst gewijzigd: 18 juni 2008 14:08
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft de uitlooptraining van Oranje woensdag niet afgemaakt. De verdediger, die alle drie de pouleduels in de basis begon, stapte voortijdig van het trainingsveld.
In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne. Een woordvoerder van de KNVB kon geen uitsluitsel geven over de reden van zijn vertrek.
Kalm
De training verliep tot dan toe kalm. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 14:29 uur
Drama. Is er nog een zwembad bij het hotel ?
We gaan de finale van de Duitsers verliezen, zoveel is nu wel zeker.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 14:36 uur
El Ninjo schreef:
In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne.
Joy mompelt nu iets over MarokkoIn een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne.
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 14:38 uur
Laten we hopen dat mocht het iets ernstigs zijn, het dan gewoon zijn eigen schuld is, en niet problemen met familie of zo.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 14:41 uur
Spijtoptant schreef:
Zou perfect zijn voor mijn poel. Dan win ik (misschien) toch nog

0
geplaatst: 18 juni 2008, 14:59 uur
"Alarmerend was het vertrek van de verdediger niet, meldt de KNVB. “Het gebeurt vaker dat een speler de training eerder verlaat als hij bijvoorbeeld rust nodig heeft”, zei een bondswoordvoerder."
Bron: www.nu.nl
Bron: www.nu.nl
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 15:08 uur
HiLL schreef:
Waarom de politie??OMG!
Waarom de politie??OMG!
Zwitserland heeft natuurlijk veel te veel politiemannen gemobiliseerd voor dit toernooi. Die zijn na twee weken het koffiedrinken wel eens zat, en aangezien hun eigen foebelers niet belangrijk meer zijn kun je ze met een Hollandse foebeler zoet houden.
Da's logisch.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 15:11 uur
Kreeg een pm
Joy4ever schreef:
Verklaring:
Ik ben een echte EK/WK hoerenliefhebber. Dan zit ik dus altijd paraat, kijk nagenoeg alle wedstrijden en vind voetbal echt leuk. Bij competitie, CL etc. haak ik snel af.. Dus vandaar mijn aanwezigheid alhier
Joy4ever schreef:
Ik heb je nog nooit zo vaak op het voetbaltopic gezien Bart 

Verklaring:
Ik ben een echte EK/WK hoerenliefhebber. Dan zit ik dus altijd paraat, kijk nagenoeg alle wedstrijden en vind voetbal echt leuk. Bij competitie, CL etc. haak ik snel af.. Dus vandaar mijn aanwezigheid alhier

0
geplaatst: 18 juni 2008, 15:28 uur
"Het vertrek van de verdediger heeft te maken met familie-omstandigheden, werd later bekend."
bron: www.nu.nl
bron: www.nu.nl
0
geplaatst: 18 juni 2008, 15:36 uur
Hmm dat is balen.. sterkte voor hem...
Maar we hebben hem ook zo hard nodig. Goed uiteindelijk zijn familieomstandigheden belangrijker....
Maar we hebben hem ook zo hard nodig. Goed uiteindelijk zijn familieomstandigheden belangrijker....
0
geplaatst: 18 juni 2008, 15:37 uur
Die zijn belangrijker, maar misschien is hij snel weer terug, hoewel die familieomstandigheden vrij ernstig zullen zijn.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 16:02 uur
Hoor dat hij toch bij de selectie blijft.
Bron: 538 nieuws (jaja op werk..)
Bron: 538 nieuws (jaja op werk..)
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 16:04 uur
Lees dat zijn zwangere vrouw met complicaties is opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne.
Maar dat is een bericht uit tigde hand, dus het kan een roddel zijn.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 16:08 uur
Spijtoptant schreef:
Lees dat zijn zwangere vrouw met complicaties is opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne.
Daarom is ie onderweg naar Nederland Lees dat zijn zwangere vrouw met complicaties is opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne.

0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 16:11 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Daarom is ie onderweg naar Nederland 
Er is mij niets bekend van dat hij naar Nederland onderweg is.
Dat van zijn zwangere vrouw heb ik nu ook uit andere bronnen vernomen, zal dus wel gewoon waar zijn.
Sterkte Boula en vrouw !
0
geplaatst: 18 juni 2008, 16:19 uur
Paap_Floyd schreef:
Er staat toch nergens dat hij naar Nederland is gegaan?
Beetje verwarring stichten Er staat toch nergens dat hij naar Nederland is gegaan?

0
geplaatst: 18 juni 2008, 16:24 uur
Joy4ever schreef:

Foei. *Meldt misbruik* (quote)
Beetje verwarring stichten 

0
DutchViking
geplaatst: 18 juni 2008, 18:06 uur
We zouden bijna gaan vergeten dat er vanavond ook nog gevoetbald wordt
Ik hoop op Rusland, maar verwacht dat de Zweden verder zullen gaan. Mijn voorspellingen:
Spanje - Griekenland 2-0
Zweden - Rusland 2-1
Mooie overwinning van Italië trouwens en goed dat Nederland zijn sportieve plicht deed. Ik ben alleen bang dat we in de halve finale een ontketende ploeg tegenover oranje zien. Ik denk dan ook dat het straks tegen Italië - dat in mijn optiek wel van Spanje kan winnen - een stuk moeilijker zal zijn dan vorige week.
Onbegrijpelijk trouwens dat die Domenech bij een 0-1 achterstand na de rode kaart een spits opoffert voor een verdediger. Juist dan moet je durven aanvallen. Ik vond het nogal risicoloos, juist op dat moment moet je risico's durven nemen (de Oostenrijkers hadden maandag ook al zo'n rare wissel bij een achterstand).
Ik hoop op Rusland, maar verwacht dat de Zweden verder zullen gaan. Mijn voorspellingen:Spanje - Griekenland 2-0
Zweden - Rusland 2-1
Mooie overwinning van Italië trouwens en goed dat Nederland zijn sportieve plicht deed. Ik ben alleen bang dat we in de halve finale een ontketende ploeg tegenover oranje zien. Ik denk dan ook dat het straks tegen Italië - dat in mijn optiek wel van Spanje kan winnen - een stuk moeilijker zal zijn dan vorige week.
Onbegrijpelijk trouwens dat die Domenech bij een 0-1 achterstand na de rode kaart een spits opoffert voor een verdediger. Juist dan moet je durven aanvallen. Ik vond het nogal risicoloos, juist op dat moment moet je risico's durven nemen (de Oostenrijkers hadden maandag ook al zo'n rare wissel bij een achterstand).
0
Der Effe
geplaatst: 18 juni 2008, 18:52 uur
orbit schreef:
Ik mag Ballack wel, en ook de genaturaliseerde Pool
Schweinsteiger is natuurlijk fout, maar die ligt er wel even uit gelukkig..
Maar ik heb al genoeg ervaring met EKs en WKs om te weten dat je Duitsland niet mag wegcijferen, zelfs niet tegen Portugal
Ik mag Ballack wel, en ook de genaturaliseerde Pool
Schweinsteiger is natuurlijk fout, maar die ligt er wel even uit gelukkig.. Maar ik heb al genoeg ervaring met EKs en WKs om te weten dat je Duitsland niet mag wegcijferen, zelfs niet tegen Portugal

Schweinsteiger mag in de kwartfinale gewoon weer meedoen hoor, en Löw zal dom zijn als hij hem er niet inzet. Enige middenvelder bij de Duitsers die op het middenveld creativiteit heeft gebracht dit EK.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.