MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Dom voetbal spelen ze sowieso niet, dat geldt eerder voor de Fransen. Gelukkig voor Frankrijk kan die sterrenkijker van een Domenech nu zijn koffers pakken.

.. ben je lekker voetbal aan het kijken via internet (heb geen tv staan hier).. besluit je internetverbinding ermee op te houden..

Koenr schreef:
Italie - Frankrijk 1-2

Gelukkig had ik dat niet in de poel.

Donny Tourette

(afbeelding)

Helden.

ik heb ekpoel even een mailtje verstuurd, bij onze poel zijn de mensen met 0 punten nu verwijderd zodat het gemiddelde niet verklooid wordt.

Positie Naam Punten
1. Sander Brouwer 84
2. Jorn de Raad 78
3. Rico Hop 76
4. Timo Koren 75
Joy 4ever 75
David heb ik niet 75
Marc Knip 75
8. Sjaak Piest 74
9. herman nijhuis 73
Elard de Raad 73
Danny van der Schaaf 73
Diego Maradona 73
13. Edward YaYa 72
14. ruud koster 71
Roeb 66 71
Teun Romme 71
Arthur van Eerd 71
18. Rob van den Aker 70
19. Martin van Dijk 69
Daniël Reijersen 69
21. Lukas van der Storm 68
22. maarten hornstra 67
roel ydema 67
Bart Heuvel 67
25. Arno De Wispelaere 66
tom smit 66
Kos gaat winnen 66
28. David Vlieger 65
29. Timon van Honk 64
30. Koen de Rooij 63
Pieter Reijven 63
32. Frank Vrieling 62
Kimo Adam 62
34. Pi Qi 59
35. Marten Becker 58
36. Charles Beterams 57
Rob van de Griend 57
38. Raymond Papenburg 55
39. The Queen Is Dead 54
Tibor Bunt 54
41. Erminio Kegels 53
Frank Benneker 53
Eelco Duin 53
44. Heiko Tit 52
45. Steven De Witte 51
Jens Vercammen 51
47. hans de vries 50
48. Marc van Ingen 46
49. Raymond Laarhoven 45
50. Piet Lut 43
51. Henri Klumpie 42
52. Andre van der Wal 37
53. Nevyn Panda 34

ps. thanks John Doe

The Scientist schreef:
.. ben je lekker voetbal aan het kijken via internet (heb geen tv staan hier).. besluit je internetverbinding ermee op te houden..

Dat is echt vervelend idd

artemio
Joy4ever schreef:
Wel jammer dat zowel Pirlo als Gattuso er niet bij zullen zijn tegen Spanje. Desondanks schat ik Italië hoger in dan Spanje. Zodra de prijzen worden verdeeld geven de Spanjaarden vaak niet thuis. En tsja, Buffon is wel een geweldenaar he!

italië-spanje is in ieder geval wel ee mooi affiche. Ik geef de spanjaarden wel kans. Met het ontbreken van Pirlo wordt een hoop creativiteit ingeleverd. En De Rossi wil nog wel eens tegen rood oplopen...
Maar goed, al met al zie ik toch graag de italianen doorgaan, waarna het ophoudt tegen Nederland.

artemio
The Scientist schreef:

techniek

Ik mag Ballack wel, en ook de genaturaliseerde Pool Schweinsteiger is natuurlijk fout, maar die ligt er wel even uit gelukkig..
Maar ik heb al genoeg ervaring met EKs en WKs om te weten dat je Duitsland niet mag wegcijferen, zelfs niet tegen Portugal

kArIzMa_TuRk
Rode kaart, 10 man over in de 25ste minuut, penalty, dat heb ik al een tijdje niet gezien! Zowel Italië als Frankrijk horen bij mijn favorieten. Voor mij maakte dus eigenlijk niet uit wie er zou winnen. Al had ik wel meer goals (hoeveel kansen heeft Toni wel niet gehad?) gezien en een spannender wedstrijd verwacht.

Ik denk dat Portugal Duitsland in gaat maken, alhoewel het spel van de Duitsers ook zeer snel kan veranderen. Dus wie weet is er nog hoop.

Ik kan Kroatië - Turkije vrijdag niet kijken, trouwens. Ik zit dan in een vliegtuig op weg naar Turkije. Misschien zenden ze de wedstrijd in het vliegtuig uit, maar dat zal toch niet gebeuren, denk ik..

Spijtoptant
kArIzMa_TuRk schreef:
Rode kaart, 10 man over in de 25ste minuut, penalty, dat heb ik al een tijdje niet gezien! Zowel Italië als Frankrijk horen bij mijn favorieten. Voor mij maakte dus eigenlijk niet uit wie er zou winnen. Al had ik wel meer goals (hoeveel kansen heeft Toni wel niet gehad?) gezien en een spannender wedstrijd verwacht.

Ik denk dat Portugal Duitsland in gaat maken, alhoewel het spel van de Duitsers ook zeer snel kan veranderen. Dus wie weet is er nog hoop.

Ik kan Kroatië - Turkije vrijdag niet kijken, trouwens. Ik zit dan in een vliegtuig op weg naar Turkije. Misschien zenden ze de wedstrijd in het vliegtuig uit, maar dat zal toch niet gebeuren, denk ik..

Maak je maar geen zorgen, Karizma, de Turken winnen wel van de Kroaten.
Ook Turkije gaat namelijk door ons geslacht worden. (Maar dan ben je allang weer het vliegtuig uit).

De Kroaten maken de Turken ongenadig in denk ik eerder. Die zie ik de finale nog wel halen. Kroatië wordt iedere keer weer onderschat en staat toch vaak in de laatste finales nog fier overeind. Nederland mag hier wel oppassen.

Spijtoptant
orbit schreef:
De Kroaten maken de Turken ongenadig in denk ik eerder. Die zie ik de finale nog wel halen. Kroatië wordt iedere keer weer onderschat en staat toch vaak in de laatste finales nog fier overeind. Nederland mag hier wel oppassen.

Maakt ook weinig uit. We slachten gewoon alles.

Is jammer voor de tegenstander enzo, maar daar kunnen we weinig aan helpen.
Men moet maar op harde wijze leren dat wij, Oranje, gewoon de beste zijn. En als we dat niet zijn, dan horen we het te zijn. Da's logisch.

Verder ben ik natuurlijk voor Oranje.

Uiteraard mijn beste!
Het moet zo zijn, en zo niet, dan toch! Maar Kroatië heeft al heel lang laten zien een typisch toernooiland te zijn, laten we ze niet uitvlakken. Het wonder van Turkije zie ik niet zo één twee drie gebeuren, sorry karizma

Spijtoptant
orbit schreef:
Uiteraard mijn beste!
Het moet zo zijn, en zo niet, dan toch! Maar Kroatië heeft al heel lang laten zien een typisch toernooiland te zijn, laten we ze niet uitvlakken. Het wonder van Turkije zie ik niet zo één twee drie gebeuren, sorry karizma

Kroatie wordt gefileerd, net als Portugal. Gewoon zonder emotie hoor, zoals het hoort. We genieten niet van de slachtpartijen, dat zou niet netjes zijn.

perfume
Oranje wordt gewoon weer EK Kampioen net als in 1988! Trouwens dit team is eigenlijk nog beter dan toen. We hebben tot nu toe het beste voetbal laten zien van alle teams in het hele toernooi. Met 2-0 winnen van het stugge Roemenie is een prestatie en zeker met een B-team!

Ik zie het eerlijk gezegd ook wel gebeuren De nabeschouwing met Johan Cruijf vind ik een genot om naar te kijken. Op naar zaterdag tegen Zweden of Rusland! We zullen Hiddink even een poepie laten ruiken

Ik moet werken komende zaterdagavond, het zal wel stil zijn dan, ik zal zeker voor de buis zitten!

Griekenland - Spanje: 0-3
Rusland - Zweden: 1-2 (gok toch op Zweden)

Ik begrijp niks van dat Roemenië dat tevreden leek te zijn met de 3e plaats... Ik hoorde mensen zeggen dat Afellay de uitblinker was, maar daar begreep ik weinig van. In de 1e helft speelde hij ronduit slecht. In de 2e helft deed hij het een stuk beter. Als er een man of the match was, was het van Persie die af en toe een schitterende actie in huis had. Ik ben blij dat van Basten in zijn A-team (want gisteren stond er wel degelijk een B-team in het veld - op Robben en van Persie na) heeft gekozen voor Ooijer en Mathijssen centraal achterin. Bouma is daar niet goed genoeg. Hetinga zou Mathijssen nog kunnen vervangen.

DonDijk
John Doe schreef:
ik heb ekpoel even een mailtje verstuurd, bij onze poel zijn de mensen met 0 punten nu verwijderd zodat het gemiddelde niet verklooid wordt.

Mischien had ik het verder in het toernooi wél punten gescoord toch

Nicolage Rico schreef:
Ik hoorde mensen zeggen dat Afellay de uitblinker was, maar daar begreep ik weinig van. In de 1e helft speelde hij ronduit slecht.

Hij begon goed te spelen toen ook de rest van het elftal goed begon te spelen. In het begin stuiterde er telkens ballen van zijn voeten, net als bij Huntelaar.

Verder was Afellay erg goed met een aantal prachtige acties en assists, waaronder die waar het eerste doelpunt uit kwam.

Een Nederland dat in moest komen moet zeker weten dat het nu pas echt begint. Zweden of Rusland moeten ze nog kunnen hebben. Spanje of wederom Italië wordt een wat lastiger verhaal. Maar ik heb goede hoop. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijken.

Affelay vond ik ook een van de betere, inderdaad. Begon zwak, maar herstelde zich erg goed. Hij en Van Persie voelden elkaar goed aan. Ik vond eigenlijk alleen De Zeeuw wat minder dan de rest. Ik ben blij dat De Jong zijn plek heeft overgenomen.

herman schreef:
Affelay vond ik ook een van de betere, inderdaad. Begon zwak, maar herstelde zich erg goed. Hij en Van Persie voelden elkaar goed aan. Ik vond eigenlijk alleen De Zeeuw wat minder dan de rest. Ik ben blij dat De Jong zijn plek heeft overgenomen.

Vond Afelay ook 1 vd beste gisteren, al begon hij inderdaad vrij zwak met een aantal ballen die van z'n voet sprongen. Hij herstelde zich inderdaad uitstekend.

De Jong is eigenlijk de speler die me nog het meest verrast in Oranje, die doet het tot nu toe uitstekend.
Toen ie nog bij Ajax speelde vond ik 'm altijd vrij overschat en kon ie me nooit overtuigen.
Heb 'm eigenlijk niet echt gevolgd bij HSV maar hij is daar behoorlijk gegroeid als voetballer. Ze hebben hem daar in ieder geval geleerd om in dienst van het team te voetballen en dat komt Oranje nu ten goede.

Ik heb wat overentweer gezapt maar Afellay vond ik toch goed spelen van wat ik heb gezien, die pass op Bouhlarouz (waarna Huntelaar mist) => geniale opening toch wel !
Het enige probleem is nu; durft hij Van Persie erinzetten & dus De Jong eruithalen? Of houdt hij het bij de elf die Frankrijk & Italië op hun donder gaven?
En Heitinga in de plaats van Mathijssen?
Ik hoop dat Rusland doorgaat, dan krijgen we een leuke wedstrijd denk ik. Guus met zijn Russen tegen zijn landgenoten, en de Russen willen graag aanvallen, evenals Nederland dus..
Beter dan een Zweden (mss wel zonder Zlatan) dat wijkt & met Mellberg & Hansson alles wegwerkt en dan probeert de geniale Ibrahimovic of Larsson te bereiken..

DonDijk
Denk dat Engelaar er ook wel uit ligt nu zeker?

eazyfan
Ploppesteksel schreef:
Mocht Ribery niet zijn uitgevallen & Abidal geen rood .. dan hadden de Fransen toch nog wel kans gehad hoor.
Ik ben er vrij zeker van dat Frankrijk moesten ze Ribéry niet verloren hebben en geen rood gekregen hebben ze Italië zouden afgemaakt hebben. Ribéry speelde bijzonder sterk maar dan krijg je zoiets Italië wint op een uiterst saaie manier: penalty en own-goal...

Ik hoop trouwens dat Nederland dit EK zal winnen.

raffael77
Nu ff Spanje aanpakken. Toch wel lekker zo'n 0-2 overwinning.
Iedereen dacht dat Italie wel eruit zou gaan maar ze zijn er nog.

Helaas missen we Pirlo en Gattuso maar we worden steeds beter.

Forza Azzuri

raffael77 schreef:
Iedereen dacht dat Italie wel eruit zou gaan maar ze zijn er nog.

Wie is iedereen? Ik had ze gewoon door in mijn pool, hoor. Net als velen.

raffael77 schreef:
Nu ff Spanje aanpakken.

Ja, dat zal me een makkie worden...

Ik heb gisteren grotendeels de wedstrijd Frankrijk - Italie gezien, en met de gedachte in het achterhoofd dat deze twee teams twee jaar geleden de WK-finale speelden, werd ik daar erg droevig van...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.