Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:08 uur
Ik ook, met voorspeld gelijkspel tegen Oranje 
Laten we hopen dat Villa weer uiterst trefzeker is trouwens in de kwartfinales!

0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:30 uur
orbit schreef:
Alleen jammer voor Villa dat Buffon in het doel staat Laten we hopen dat Villa weer uiterst trefzeker is trouwens in de kwartfinales!

Italië verslaat die saaie Spanjaarden. Spanje heeft geen team, teert alleen maar op de brille van Torres en Villa. Schakel je die uit dan is Spanje gezien.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:32 uur
Joy4ever schreef:
teert alleen maar op de brille van Torres en Villa. Schakel je die uit....
teert alleen maar op de brille van Torres en Villa. Schakel je die uit....
*mompelt iets over Ooijer en Mathijssen*.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:32 uur
eazyfan schreef:
Ik ben er vrij zeker van dat Frankrijk moesten ze Ribéry niet verloren hebben en geen rood gekregen hebben ze Italië zouden afgemaakt hebben.
Frankrijk heeft op dit hele EK één louzy goal gemaakt en dan zouden ze Italië hebben afgemaakt Ik ben er vrij zeker van dat Frankrijk moesten ze Ribéry niet verloren hebben en geen rood gekregen hebben ze Italië zouden afgemaakt hebben.

0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:36 uur
Italië had lekker veel goals gemaakt voor de wedstrijd tegen Frankrijk 

0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:36 uur
Cygnus schreef:
Ja, dat zal me een makkie worden...

(quote)
Ja, dat zal me een makkie worden...

Ik ben niet bepaald onder de indruk van Spanje. Eigenlijk nog nooit geweest.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:45 uur
Joy4ever schreef:

Italië verslaat die saaie Spanjaarden. Spanje heeft geen team, teert alleen maar op de brille van Torres en Villa. Schakel je die uit dan is Spanje gezien.
(quote)
Alleen jammer voor Villa dat Buffon in het doel staat 
Niet helemaal mee eens, vind enkele andere spelers toch ook wel topniveau. Maar volgens mij is Spanje al 40 jaar nooit voorbij de kwartfinales gekomen, dus ik vrees dat je gelijk hebt

0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:47 uur
Maar ik stel ook niet dat Italië wel even Frankrijk zou gaan afmaken. Zowel Italië als Frankrijk hebben tot heden bar weinig laten zien. Frankrijk is wel slechter dan Italië, zeker als je gisteren de zwakke defensie van de Fransen zag. Die keeper is helemaal een aanfluiting. De verslaggever vertelde dat die klungel zijn contract bij Lyon zelf niet heeft verlengd in de hoop dat er wel een grote club zit te wachten op de keeper van het Franse Elftal 

0
Social_Mask
geplaatst: 18 juni 2008, 11:53 uur
Jammer van Frankijk...maar elk nadeel heeft zo zijn voordeel: klote coach gaat tenminste ergens anders sterren bekijken! Wie weet komt Frankrijk volgende keer met een wat jonger team. Ik heb de wedstrijd wel gekegen, maar na de 0-2 de tv uitgezet
Ik kon het niet meer hebben.. Nederland - Roemenië heb ik alleen de eerste helft gezien, toen vond ik ze best zwak en saai. Maar blijkbaar waren ze in de tweede helft weer erg sterk. Die Affelay heeft trouwens een uitstekende aanname. Nederland komt wel door de kwartfinales, sterker nog: volgens mij worden ze nog es kampioen. Spanje en Portugal kunnen voor problemen zorgen, en Italië. Duitsland mag van mij terug...net zo saai als Zweden, maar dan ook nog slecht.
Ik kon het niet meer hebben.. Nederland - Roemenië heb ik alleen de eerste helft gezien, toen vond ik ze best zwak en saai. Maar blijkbaar waren ze in de tweede helft weer erg sterk. Die Affelay heeft trouwens een uitstekende aanname. Nederland komt wel door de kwartfinales, sterker nog: volgens mij worden ze nog es kampioen. Spanje en Portugal kunnen voor problemen zorgen, en Italië. Duitsland mag van mij terug...net zo saai als Zweden, maar dan ook nog slecht.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 11:58 uur
Wat denken we voor vanavond? Rusland of Zweden? Ik denk dat de Russen met Arshjavin weer in de gelederen de Zweden verslaan.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 juni 2008, 12:01 uur
Ik ga (hoop) voor Rusland. Heerlijk die tik takjes van ze. Zweden heeft dat wel een topspits en wat meer ervaring..Spannend wordt het iig niet 

0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:07 uur
Ik hoop op Rusland, al is het alleen al voor de poel. Nog belangrijker: Rusland kan beter voetballen dan Zweden en speelt aanvallend, wat Nederland normaal gesproken beter ligt.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:15 uur
Ik hoop Rusland, ik denk Zweden
Rusland - Zweden 1-1
Griekenland - Spanje 0-1
Rusland - Zweden 1-1
Griekenland - Spanje 0-1
0
Social_Mask
geplaatst: 18 juni 2008, 12:26 uur
Griekenland - Spanje 0-3
Rusland - Zweden 1-0
Spanje zal Griekenland inmaken! Denk ik..
Rusland - Zweden 1-0
Spanje zal Griekenland inmaken! Denk ik..
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:30 uur
WIe het gedrocht van dit scenario naar de finale heeft verzonnen, moet ook meteen ontslagen worden. Wie vindt het leuk om -eventueel- dezelfde tegenstander als in de poulefase tegen te komen in de halve finale? Niemand, lijkt me.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:35 uur
slaat nergens op idd, maar tis al eerder gebeurd (Brazilië - Turkije WK '02)...
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:35 uur
Griekenland - Spanje 0-5
Rusland - Zweden 1-2
En die knakker die dat speelschema heeft gemaakt moet het meer van Geneve in worden geknikkerd, met een paar betonnen sloffen aan.
Rusland - Zweden 1-2
En die knakker die dat speelschema heeft gemaakt moet het meer van Geneve in worden geknikkerd, met een paar betonnen sloffen aan.
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 12:50 uur
Spanje is altijd een ploeg van momenten. Ze kunnen briljante potten spelen, maar een heel toernooi lang houden ze dat nooit vol.
(Eigenlijk is dit ook vaak het manco van Oranje.)
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:51 uur
Spijtoptant schreef:
(quote)
Klopt, alleen komt Oranje altijd de poulefases door en vaak ook nog eens tot de halve finale.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 12:56 uur
Hoe langer spanjaarden op elkaars lip zitten, hoe meer ze zich gaan irriteren aan elkaar. En dan zijn het geen spanjaarden meer, maar dan komen de verschillen weer tussen Basken, Cataloniërs, en zo.
Meestal goede spelers, maar de meesten kunnen het niet opbrengen om voor volk en vaderland te gaan.
Nederland meestal ook niet. Wellicht nu ineens wel, wie weet.
Meestal goede spelers, maar de meesten kunnen het niet opbrengen om voor volk en vaderland te gaan.
Nederland meestal ook niet. Wellicht nu ineens wel, wie weet.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 13:18 uur
Nicolage Rico schreef:
WIe het gedrocht van dit scenario naar de finale heeft verzonnen, moet ook meteen ontslagen worden. Wie vindt het leuk om -eventueel- dezelfde tegenstander als in de poulefase tegen te komen in de halve finale? Niemand, lijkt me.
Ehhh...dat speelschema heeft de UEFA gewijzigd op verzoek van Nederland en Tsjechie
, lees hier
0
Spijtoptant
geplaatst: 18 juni 2008, 13:20 uur
Wat veel gedrochtelijker is is dat de onderlinge resultaten in de poules boven doelsaldo gaan.
Het gevolg is dat dit toernooi na twee speelronden in elke groep de winnaar al bekend was, en dat leidt in principe tot vier oefenpotten (van één kant gezien dan) in de laatste poulewedstrijden.
Het gevolg is dat dit toernooi na twee speelronden in elke groep de winnaar al bekend was, en dat leidt in principe tot vier oefenpotten (van één kant gezien dan) in de laatste poulewedstrijden.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 13:24 uur
El Ninjo schreef:
Ehhh...dat speelschema heeft de UEFA gewijzigd op verzoek van Nederland en Tsjechie
, lees hier
(quote)
, lees hierDan moeten ze Ke$ler ontslaan!! Het gaat nergens over. Het maakt mij niet uit wie het verzonnen heeft, het gaat erom dat het een gedrocht is.
0
geplaatst: 18 juni 2008, 13:25 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Frankrijk heeft op dit hele EK één louzy goal gemaakt en dan zouden ze Italië hebben afgemaakt 
Italië maakte wel veel indruk hoor. Italië forceerde af en toe een kansje tegen Holland, maar kwam Holland in de problemen ?
Neen !
Frankrijk daarentegen maakte het Nederland behoorlijk lastig.
En die goal van Frankrijk is niet zo louzy, goed binnengetikt van Henry, evenals hij het gisteren deed

Italië hun goal was nogal wat belachelijker, die van Panucci. En die van gisteren al evenmin. Del Piero erin met Inzaghi zou wat meer goals opleveren denk ik voor de Italiaantjes.
Wat zal Mutu trouwens balen dat hij die penalty heeft gemist zeg! En terecht.
Griekenland - Spanje 1-3
Rusland - Zweden 4-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.