Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2008, 17:25 uur
Spijtoptant schreef:
Ik denk dat als je als speler zoiets flikt, en dat dat bekend wordt, dat je een heel groot probleem hebt, niet in het minst bij je eigen fans.
Dit is een andere categorie dan 'je zus is een hoer', of iets dergelijks.
(quote)
Ik denk dat als je als speler zoiets flikt, en dat dat bekend wordt, dat je een heel groot probleem hebt, niet in het minst bij je eigen fans.
Dit is een andere categorie dan 'je zus is een hoer', of iets dergelijks.
Klinkt een beetje als die Haarlemsupporters een paar jaar geleden tegen Telstar. Maar goed, dat waren dus supporters en niet de spelers zelf.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 17:26 uur
Portugal - Duitland 2-0
Kroatië - Turkijë 2-1
Nederland - Rusland 2-0
Spanje - Italië 1-1 (Italië wns)
Kroatië - Turkijë 2-1
Nederland - Rusland 2-0
Spanje - Italië 1-1 (Italië wns)
0
geplaatst: 19 juni 2008, 17:33 uur
Portugal - Duitland 2-0
Kroatië - Turkije 2-1
Nederland - Rusland 2-0
Spanje - Italië 2-1
Kroatië - Turkije 2-1
Nederland - Rusland 2-0
Spanje - Italië 2-1
0
Der Effe
geplaatst: 19 juni 2008, 17:53 uur
Portugal - Duitsland 0-1
Kroatie Turkije 1-2
Nederland - Rusland 3-1
Spanje Italie 0-1
Kroatie Turkije 1-2
Nederland - Rusland 3-1
Spanje Italie 0-1
0
geplaatst: 19 juni 2008, 17:59 uur
Portugal - Duitsland 2-0
Kroatie Turkije 2-1
Nederland - Rusland 3-1
Spanje Italie 0-1
Kroatie Turkije 2-1
Nederland - Rusland 3-1
Spanje Italie 0-1
0
raffael77
geplaatst: 19 juni 2008, 18:02 uur
Bouhla Moet gewoon naar huis gaan. Familie gaat voor en je laat je vrouw toch niet alleen achter met het verdriet.
Schande Bouhla.
Schande Bouhla.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 18:17 uur
En de vrouw van Boulha is natuurlijk ook in Zwitserland, Boulha mag naar haar toe waarneer hij wil. Ik vermoed dat hij samen met zijn vriendin heeft besloten om toch te blijven voetballen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 18:19 uur
raffael77 schreef:
Bouhla Moet gewoon naar huis gaan. Familie gaat voor en je laat je vrouw toch niet alleen achter met het verdriet.
Schande Bouhla.
Schande Bouhla.
Hij had natuurlijk eerst in het moralistich handboek moeten kijken. Daar zie ik toch duidelijk staan, bij richtlijn 4.8 'wat te doen bij het plotseling overlijden van een veel te vroeg geboren dochter', dat je beter 24/7 bij je vrouw kan zijn omdat er anders wellicht een MuMe gebruiker het woord 'schande' durft te gebruiken over een eventuele andere keuze.
Wat een trieste reactie. Ieder zijn eigen verdriet. Zo heb ik ook vrienden die zware tegenslagen hebben verwerkt door direct het leven weer op te pakken. Dit kan echt prima zonder daarbij, in dit geval, je vrouw links te laten liggen. Dit is namelijk wat jij op een ongelofelijk botte manier insinueert.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 18:36 uur
Mss wilt mevr. ook gewoon op zichzelf zijn voor een tijdje om het te verwerken, maar goed, dit is natuurlijk gissen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:13 uur
raffael77 schreef:
Schande Bouhla.
Dit is echt kansloze opmerking nummer zoveel van je. Ben jij wel helemaal goed?Bouhla Moet gewoon naar huis gaan. Familie gaat voor en je laat je vrouw toch niet alleen achter met het verdriet.
Schande Bouhla.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:18 uur
Overigens is het Boulah. Maargoed, verder wat rayman en co zeggen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:45 uur
raffael77 schreef:
Schande Bouhla.
Schande Bouhla.
Dit is een opmerking die in het rijtje Stom Stommer Stomst passen .
Ieder mens krijgt vroeg of laat verlies te verwerken en ieder mens gaat daar anders mee om .
Kahlid heeft samen met zijn vrouw uren en uren gepraat over deze kwestie en hebben samen besloten dat Khalid het ek gaat afmaken .
Hoe vaak komt het in `n carriere van `n speler voor dat hij Europees of Wereld kampioen kan worden , precies , misschien maar 1 of 2 keer in je leven .
De realiteit is dat het leven door gaat , ongeacht wat er ook gebeurd in iemands leven en je eigen kind verliezen is zo `n beetje het ergste wat een mens kan overkomen .
Ik denk dat als Khalid`s dochtertje een paar jaar ouder was geweest dat hij dan wel eruit was gestapt , nu heeft hij er nog geen band mee , het is de keiharde realiteit .
0
geplaatst: 19 juni 2008, 19:58 uur
Jongens, reageer gewoon niet meer op de berichten van Raffael. Hij doet het erom.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:22 uur
....ja een gefrustreerde Italiaan....ik hoop dat Oranje Italië nog een keer mag vernederen......met 4-0 of zo.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:23 uur
Het mooiste zou zijn om van Portugal te winnen (nog meet dan van de Duitsers). Portugal heeft ons de laatste 3 toernooien uitgeknikkerd (kwalificatie in 2002 meegerekend, samen met Ierland).
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:28 uur
....de Portugezen doen we ook even......wat zullen we doen....zeg 3-0.
Of kunnen we ze niet meer allebei tegenkomen? Ik dacht het wel. Italie in de halve finale en Portugal in de finale?
Of kunnen we ze niet meer allebei tegenkomen? Ik dacht het wel. Italie in de halve finale en Portugal in de finale?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:28 uur
rayman schreef:
Dit is echt kansloze opmerking nummer zoveel van je. Ben jij wel helemaal goed?
Dit is echt kansloze opmerking nummer zoveel van je. Ben jij wel helemaal goed?
Nou zeg... zo'n vreemde opmerking vind ik dat niet. Ik denk dat er maar weinig functies zijn waar je een grote verantwoordelijkheid hebt, dat je baas je na zo'n tragedie niet naar huis stuurt.
Ik vind het ook een wat onverantwoordelijke actie. Nu blijft het als een schaduw over het elftal hangen, waar is dat nou voor nodig?
Wat als er straks iets mis gaat in die wedstrijd, dan heb je altijd van die malloten die dit aangrijpen als een oorzaak of zo.
En idd, ik vind ook dat je het niet kan maken tegenover je vrouw. Na zoiets moet je zo snel mogelijk uit de spotlights.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:32 uur
Dat moet Boulah helemaal zelf uitmaken samen met zijn vrouw. Aan Van Basten de taak om te beoordelen of hij mentaal gezien kan spelen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:42 uur
Gisteren werd tijdens de uitzending van Sportzomer in de samenvatting van Ned - Roem een rustige song gedraaid , weet iemand misschien welke ik bedoel .
Ik weet dat dit het verkeerde topic is maar aangezien dit het meest bezochte topic is op het moment , waag ik het hierbij .
Ik weet dat dit het verkeerde topic is maar aangezien dit het meest bezochte topic is op het moment , waag ik het hierbij .
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:46 uur
Eels - Going to your funeral, pt. II heb ik voorbij horen komen, maar ik weet niet precies meer in welk stukje dat zat en of je die dus ook bedoelt...
0
geplaatst: 19 juni 2008, 21:07 uur
Sinds ik hier op dit topic over commentatoren lees begin ik er eigenlijk een beetje op te letten in hoeverre ze me kunnen irriteren, degene die dat nou doet ik weet niet wie lukt dat wel aardig hoor, vooral toen hij begon over dat knie-gedoe 

0
Spijtoptant
geplaatst: 19 juni 2008, 21:12 uur
Nou, die coach van de Duitsers weet nu precies wat zijn toegevoegde waarde op de bank was, die eerst drie wedstrijden.
0
Superbeertje
geplaatst: 19 juni 2008, 21:23 uur
Misschien wordt de finale wel Duitsland - Nederland
Kunnen we die Duitsers een keer ECHT terug pakken 
Kunnen we die Duitsers een keer ECHT terug pakken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.