Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 10:05 uur
Ik distantieer me graag even, want ik ben totaal niet gefrustreerd. psv (kijk eens, zonder $) was over het hele seizoen gezien de beste: een uitgebalanceerde ploeg die gewoon de puntjes binnenhaalde. Ik heb er vrede mee.
Uh Klumpie, volgens mij doe je door middel van deze zin mee aan hetgene je in je betoog veroordeelt. Of is het niet cynisch bedoeld jongen?
Klumpie schreef:
Natuurlijk kunnen de supporters er niks
aan doen dat PSV de laatste 10 jaar de competitie domineert en dat ze het moeten doen met een B-prijs in de vorm van de Gatorade Cup.
Natuurlijk kunnen de supporters er niks
aan doen dat PSV de laatste 10 jaar de competitie domineert en dat ze het moeten doen met een B-prijs in de vorm van de Gatorade Cup.
Uh Klumpie, volgens mij doe je door middel van deze zin mee aan hetgene je in je betoog veroordeelt. Of is het niet cynisch bedoeld jongen?

0
geplaatst: 8 mei 2006, 10:12 uur
Ace schreef:

Het is hoe je het zelf wil lezen.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 10:45 uur
Wij zijn de joden/neuzen, in 010 zijn het de kakkerlakken en bij jullie de boeren. Her en der wordt weleens wat verbasterd en als jij dat aanstootgevend vindt heeft dat meer te maken met een teer zieltje dan met kinderachtig gedrag.
Een geuzennaam aannemen is altijd nog wat anders dan gewoon maar een club afzeiken.
Volgens mij valt het trouwens wel mee bij PSV qua aankopen. Natuurlijk kopen ze veel aan, maar dat doet elke club. Uit de jeugd komt toch ook aardig wat, niet zoveel als bij Ajax maar het is toch niet zo dat PSV enkel een bij elkaar gekocht zooitje is.
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 11:34 uur
Het heeft ook een beetje te maken met dat de club imo weinig uitstraalt, wellicht doordat Philips er rechtstreeks aan verbonden is. Het enige wat ik mooi vind aan die club is het stadion. Dat is namelijk het mooiste stadion van Nederland.
Er zijn geuzennaam en 'scheldwoorden'. Een geuzennaam wordt natuurlijk ook de door de supporters van de club zelf gebruikt. Persoonlijk heb ik overigens nog niet eens zoveel tegen psv. Echte afgunst heb ik voor 010, utrecht en den haag...
Er zijn geuzennaam en 'scheldwoorden'. Een geuzennaam wordt natuurlijk ook de door de supporters van de club zelf gebruikt. Persoonlijk heb ik overigens nog niet eens zoveel tegen psv. Echte afgunst heb ik voor 010, utrecht en den haag...
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:16 uur
Zo, er zijn zelfs hooligans op deze site. 
Laten we er lekker over ophouden. Psv is terecht kampioen, of ze nou uitstraling hebben of niet. Feyenoord speelt al jaren geen vechtvoetbal meer, maar hebben meer technische spelers gehad, de laatste jaren, dan ajax. Het Rotterdamse publiek houd van strijd en passie. Wat is daar mis mee? Vanwege deze passie ben ik voor Feyenoord geworden. Liever passie dan prijzen. Dat meen ik serieus, al verlang ik heus wel naar een prijs. Op de UEFA-cup kan je 2 jaar, hoogstens 3 jaar teren, maar nu wordt het toch weer tijd om een prijs te pakken. Maar vechtvoetbal? Was meer van de jaren 80/90. En tuurlijk staan we daar nog om bekend, dat komt meer door het publiek, daar is ook niks mis mee.
Wat die geuzennamen betreft, hoezo kinderachtig? Ik vind "je moeder is een hoer" kinderachtiger. Of "hi hia k*nkerlul". Ja toch? Laten we elkaar lekker neuzen, boeren en kakkerlakken noemen. Is niks mis mee. Zolang we het maar netjes houden en niet gaan afspreken in weilanden.
@ Ace. Tuurlijk kijk ik door een Feyenoordbril. Dat zal ik altijd blijven doen. En toch speelt de factor "geluk" mee in dit seizoen voor ajax. Dat mag je niet ontkennen. Je hebt ook geluk nodig om ver te komen. Ik ben niet jaloers, Feyenoord heeft immers beter voetbal gespeeld dan ajax. En het is inderdaad frustrerend dat Feyenoord 11 punten meer heeft dan ajax en ajax toch de voorronde van de CL speelt. Dat had AZ gewoon moet doen.
Tenslotte. De kuip is met afstand het mooiste stadion
, met zingend publiek, met een mooi groen grasmat en een club die met heel hun hart strijd voor de overwinning. 

Laten we er lekker over ophouden. Psv is terecht kampioen, of ze nou uitstraling hebben of niet. Feyenoord speelt al jaren geen vechtvoetbal meer, maar hebben meer technische spelers gehad, de laatste jaren, dan ajax. Het Rotterdamse publiek houd van strijd en passie. Wat is daar mis mee? Vanwege deze passie ben ik voor Feyenoord geworden. Liever passie dan prijzen. Dat meen ik serieus, al verlang ik heus wel naar een prijs. Op de UEFA-cup kan je 2 jaar, hoogstens 3 jaar teren, maar nu wordt het toch weer tijd om een prijs te pakken. Maar vechtvoetbal? Was meer van de jaren 80/90. En tuurlijk staan we daar nog om bekend, dat komt meer door het publiek, daar is ook niks mis mee.
Wat die geuzennamen betreft, hoezo kinderachtig? Ik vind "je moeder is een hoer" kinderachtiger. Of "hi hia k*nkerlul". Ja toch? Laten we elkaar lekker neuzen, boeren en kakkerlakken noemen. Is niks mis mee. Zolang we het maar netjes houden en niet gaan afspreken in weilanden.
@ Ace. Tuurlijk kijk ik door een Feyenoordbril. Dat zal ik altijd blijven doen. En toch speelt de factor "geluk" mee in dit seizoen voor ajax. Dat mag je niet ontkennen. Je hebt ook geluk nodig om ver te komen. Ik ben niet jaloers, Feyenoord heeft immers beter voetbal gespeeld dan ajax. En het is inderdaad frustrerend dat Feyenoord 11 punten meer heeft dan ajax en ajax toch de voorronde van de CL speelt. Dat had AZ gewoon moet doen.
Tenslotte. De kuip is met afstand het mooiste stadion
, met zingend publiek, met een mooi groen grasmat en een club die met heel hun hart strijd voor de overwinning. 
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 12:20 uur
Ssssttt... Big brother is watching us everywhere

Verder heb ik er weinig aan toe te voegen, behalve dat ik dat van die technische spelers niet helemaal volg

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:22 uur
Ace schreef:
Verder heb ik er weinig aan toe te voegen, behalve dat ik dat van die technische spelers niet helemaal volg
(quote)

Ono, van Persie, Kalou (2x), de Guzman, eva (en vele anderen...
).
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:22 uur
Vorige week werd er bij de telegraaf uitgave een dvd van Arjen Robben bijbezorgd,wat velen echter niet weten is dat er ook beeldmateriaal met een nog wel heel erg jonge Robben op de markt verschenen is ! Hier de link :http://www.flabber.nl/archief/015384.php
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 12:24 uur
Ik beaam dat je daar een aantal technische spelers noemt, maar zo kan ik ook een heel rijtje opdreunen
Jammer van dat eva, ik had graag gevraagd wie dat was

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:27 uur
Ace schreef:
Ik beaam dat je daar een aantal technische spelers noemt, maar zo kan ik ook een heel rijtje opdreunen
(quote)

Klopt dat je een (klein) rijtje op kunt noemen van de laatste 6 jaar, maar wat ik ermee wil zeggen is dat we ook veel technische spelers gehad hebben en het allang geen vechtvoetbal meer is. We hebben teams gehad met aardig tot goed combinatievoetbal.
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 12:30 uur
Nicolage Rico schreef:
(klein) rijtje
(quote)
(klein) rijtje
Hij kan het niet laten he, die kakkerlak

Verder ben ik het wel met je eens dat er inderdaad sinds een paar jaar af en toe eens één bij loopt die meer dan 5 keer hoog kan houden...
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:31 uur
Ace schreef:
Verder ben ik het wel met je eens dat er inderdaad sinds een paar jaar af en toe eens één bij loopt die meer dan 5 keer hoog kan houden...
(quote)

Niet gaan zeiken hé, NEUS!Ja, jullie hebben helemaal geen speler meer gehad sinds Richard Witschge die meer dan 5 x kan hooghouden.. Niet meer gezien in ieder geval.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Op de UEFA-cup kan je 2 jaar, hoogstens 3 jaar teren
Op de UEFA-cup kan je 2 jaar, hoogstens 3 jaar teren
Veel en veel langer. Iedere keer als we weer eens ergens vroeg uit liggen krijg ik natuurlijk wat opmerkingen naar mijn hoofd. Als Feyenoorder kun je daar dan natuurlijk tegen. Zeker als je nog even fijntjes kunt melden dat:
1. Feyenoord de allereerste Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen
2. Feyenoord de allerlaatste Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen
3. Feyenoord de enige Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen in een tijdperk dat we communiceren met gsm en msn in plaats van met de telex.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:37 uur
VanDeGriend schreef:
Veel en veel langer. Iedere keer als we weer eens ergens vroeg uit liggen krijg ik natuurlijk wat opmerkingen naar mijn hoofd. Als Feyenoorder kun je daar dan natuurlijk tegen. Zeker als je nog even fijntjes kunt melden dat:
1. Feyenoord de allereerste Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen
2. Feyenoord de allerlaatste Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen
3. Feyenoord de enige Nederlandse club is die een Europacup heeft gewonnen in een tijdperk dat we communiceren met gsm en msn in plaats van met de telex.

(quote)

Waarmee maar weer wordt aangegeven dat een kinderhand gauw gevuld is.

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:41 uur
Ik denk zo dat Ajax en PSV maar wat graag wat gatorade bekertjes en kampioenschapjes zouden inwisselen voor de gevulde kinderhand van Feyenoord

0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:45 uur
rayman schreef:
Wat jij wil VanDeGriend
Nou...een kampioenschapje is, als troostprijsje Wat jij wil VanDeGriend
, best wel weer eens welkom.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:46 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nou...een kampioenschapje is, als troostprijsje
, best wel weer eens welkom.En toen ging de wekker.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:48 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nou...een kampioenschapje is, als troostprijsje
, best wel weer eens welkom.2008 toch???
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:53 uur
0
geplaatst: 8 mei 2006, 12:58 uur
VanDeGriend schreef:
het volgende seizoen is altijd beter
(quote)
het volgende seizoen is altijd beterAls elke club er zo over denkt hebben we in 2007 een boel kampioenen.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 13:29 uur
Vorige week werd er bij de telegraaf uitgave een dvd van Arjen Robben bijbezorgd,wat velen echter niet weten is dat er ook beeldmateriaal met een nog wel heel erg jonge Robben op de markt verschenen is ! Hier de link :http://www.flabber.nl/archief/015384.php
Geen Liefhebbers ?
0
geplaatst: 8 mei 2006, 13:32 uur
the viking schreef:
Vorige week werd er bij de telegraaf uitgave een dvd van Arjen Robben bijbezorgd,wat velen echter niet weten is dat er ook beeldmateriaal met een nog wel heel erg jonge Robben op de markt verschenen is ! Hier de link :
http://www.flabber.nl/archief/015384.php
Geen Liefhebbers ?
Geen Liefhebbers ?
0
Ace
geplaatst: 8 mei 2006, 13:36 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)

Och gut, als je het hiervan moet hebben is het wel erg droevig met je gesteld. Dat is 37 jaar geleden

Dat filmpje, hilarisch!

0
geplaatst: 8 mei 2006, 13:50 uur
Grote verstopping van Rotterdamse riolering
In Rotterdam en omstreken is een groot gevaar voor de gezondheid ontstaan doordat de rioleringen verstopt zijn geraakt met verscheidene materialen.
Naast een flinke dosis ontlasting van schijtzieke kakkerlakken werden een behoorlijk aantal kakkerlakken shirts, sjaals en toegangsbewijzen voor de wedstrijd kakkerlakken - Ajax op zondag 23 april aangetroffen.
De Rotterdamse reinigingsdienst trof echter vooral een enorme hoeveelheid dvd schijfjes en hoesjes aan. Deze zijn met tienduizenden tegelijk in de riolering beland. Op de betreffende dvd schijfjes werd vrij recent beeldmateriaal aangetroffen van juichende kakkerlakken spelers die zowel in de Arena als in de Kuip opdoken. Voetbal historici hebben het beeldmateriaal nauwkeurig bestudeerd, maar kunnen zich van deze taferelen nog weinig tot niets meer herinneren. Of dit te maken heeft met selectief geheugenverlies of doordat het vertoonde beeldmateriaal erg achterhaald is, wordt nog nader onderzocht.
In Rotterdam en omstreken is een groot gevaar voor de gezondheid ontstaan doordat de rioleringen verstopt zijn geraakt met verscheidene materialen.
Naast een flinke dosis ontlasting van schijtzieke kakkerlakken werden een behoorlijk aantal kakkerlakken shirts, sjaals en toegangsbewijzen voor de wedstrijd kakkerlakken - Ajax op zondag 23 april aangetroffen.
De Rotterdamse reinigingsdienst trof echter vooral een enorme hoeveelheid dvd schijfjes en hoesjes aan. Deze zijn met tienduizenden tegelijk in de riolering beland. Op de betreffende dvd schijfjes werd vrij recent beeldmateriaal aangetroffen van juichende kakkerlakken spelers die zowel in de Arena als in de Kuip opdoken. Voetbal historici hebben het beeldmateriaal nauwkeurig bestudeerd, maar kunnen zich van deze taferelen nog weinig tot niets meer herinneren. Of dit te maken heeft met selectief geheugenverlies of doordat het vertoonde beeldmateriaal erg achterhaald is, wordt nog nader onderzocht.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 14:07 uur
Hans Brouwer schreef:
Wie heeft het hier over "in elkaar beuken"?? Ik niet!! Je moet alleen je verlies kunnen accepteren. Wij Feyenoorders hebben de laatste jaren voortdurend moeten slikken. So what!! Keep smiling
en optimistisch blijven
En zeker niet gaan huilen!! 
(quote)
Wie heeft het hier over "in elkaar beuken"?? Ik niet!! Je moet alleen je verlies kunnen accepteren. Wij Feyenoorders hebben de laatste jaren voortdurend moeten slikken. So what!! Keep smiling
en optimistisch blijven
En zeker niet gaan huilen!! 
Mijn punt is...... gedraag je als iemand van 47, en niet als een puber van 14. En het boeit me echt niet of ajax nu wel of niet wint.......voetbal is al een jaar of tien geleden dood gemaakt door de commercie......dus ik ben al afgehaakt. Vind het alleen leuk als Heerenveen wint, maar als ze verliezen is het zeker niet erg.
0
geplaatst: 8 mei 2006, 14:18 uur
bonothecat schreef:
...voetbal is al een jaar of tien geleden dood gemaakt door de commercie......dus ik ben al afgehaakt.
...voetbal is al een jaar of tien geleden dood gemaakt door de commercie......dus ik ben al afgehaakt.
Het ging fout toen trainers in pak op het veld verschenen ipv in een regenjas. Verder volkomen mee eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.